1.BÖLÜM

6.5K 134 11
                                    

Multi medyada Atakan Arslan

-------------------------------------

Sabahtan beri şirketteki dayumsuz(!) sekreterlerimle uğraşmaktan yorgun düşmüştüm artık. Odamın kapısının açılmasıyla o tarafa döndüm. Hangi gerizekalı odama böyle girmeye cesaret eder. Beni yani Atakan Arslanı'ı tanıyan herkes adımın geçtiği yerde bile korkudan titremeye başlar. O yüzden bu dengesziliği yapıcak tek bir kişi var oda can dostum ve sağ kolum Burak. Ben tam bu dengesize sövücektim ki lafa atladı " Abi bir sorunumuz var! " dedi Burak telaşlı telaşlı

" Halledin o zaman ben ne diye para ödüyorum lan ben?"

" Abi ben maaş almıyorum zaten." dedi Burak hakkatten beş kuruş vermediğim geldi aklıma. Bira ara bunu halletmem gerekecek ama şimdi değil.

" Neyse ne lan söyle şu sorunu artık!" diye bağırdım. Burak renkten renge girerek

" Abi aslında iki farkıl sorun."

" Burak uzatmada söyle artık!"

" 1. KŞT (Karaca Şirketler Topluluğu) bize ihaleye girmeyi teklif etti." dedi ki bu çok iyi bir haber Karaca Bey bu şehrin sahibinin kim olduğunu anlasın.

"Eee 2. sorun ne o da böyleyse süper."

" Bunu uzatmadan söyliycem Hell kadınmış" dediğinde benim sinirler birden alt üsy oldu. Birden sandalye düşecek şekilde ayağa kalktım. Burak bir adım geriledi. Ben Bağırmaya başladım

" Ne saçmalıyon lan sen kadından mafya mı olur hiç git başkasıyla dalga geç! Neymiş efendim cehenneme tek biklet mafya babası Hell kadınmış. Lan biz bir kadından mı o kadar darbe yedik. Nasıl adamsınız siz piç kuruları hiç kimse bir boka yaramıyo mu burda" cümlem bittiğimde ofisimde sağlam eşya kalmamıştı.

" Abi bu akşam baskın düzenleriz"

"Tamam yarım saat sonra KŞT ceosunu toplantı odasında görücem. Akşam dokuzda da baskına çıkarız. Adamları hazırla. Ha bide hangi güzellik salonuna bakıcaz" son cümlem üzerine ikimizde hayvan gibi gülmeye başladık

       YARIM SAAT SONRA

 Toplantı odasına girdiğimde görmeyi beklediğim şey kesinlikle bir kız değildi bu yüzden direk lafa atladım.

" Sanırım Bay Karaca bizi yeterince değerli görmediği için seni gönderdi bayan adı her neyse" dediğimde kadının suratında oluşan ifade açıkcası anlartılmazdı. Oyüzden anlatamıycam.

"Henüz evlenmedim o yüzden soyadımı taşıyacak bir adam yok bu konuda, üzgünüm ama toplantıya şirket ceosu yerine bir asistanla konuşmak istersen toplantıyı erteleyebiliriz. Ayrıca adı her neyse değil Arya Karaca KŞT ceosu ve sahibi" elini uzattığında karşılık veremedim çünkü tutulmuştum. kımıldayamıyorudum. Bir kadın bu kadar zeki, çalışkan, başarılı ve güzel olabilir ki? O düz uzun siyah saçları, insanın bakarken kaybolbileceği yeşil gözleri. doğal kırmızı dolgun dudakları, sütun bacakları ben daha önce hiç böyle bir parça görmedim. Yemin ederim bu kadın altımda inleyecek. Lanet olsun ne düşünüyorum ben bu sadece bir iş toplantısı.

"bende Atakan Arslan Arslan Holding ve daha bir çok büyük çaplı işletmenin sahibi"  dedim piç gülüşü atarak

" Vay canına kendinizi tanımanız büyük bir başarı yani sonuçta mafyalık gibi buda baba mesleğiniz ki hiç iyi bir mafya olamadığınız için zeki olmanızda beklenemez" Ne dedi ne dedi burnumdan ve kulaklarımdan dumanlar çıkmaya başladı . Sinirden kızın üstüne yürümeye başladım ama o diğer kızların aksine geri gitmek yerine yerinde kaldı. Dibine kadar gittim vücutlarımız arasında hiç mesafe yoktu kulağına eğilmeme gerek kalmadı çünkü Arya'nın boyu ortalama 1.75 cm vardı giydiği ve nasıl yürüdüğünü anlayamadığım 15 cm topuklularıyla benim 1.95 cm'lik boyuma denk geldgeliyordu.

"Bana bunları söyleyemessizn" diye kulğına fısıldamamla ağrıyan bir bacak arası ve acıdan kıvranır halde yerde ve onu da üstümde bulmam bir oldu. O da benim gibi kulağıma yaklaşarak "İstediğime istediğimi söyler ve istediğimi yaparım" dedi o kadar ciddi ve çekiciydi ki kendimi tutamadım ve

"Altımda inlerken de böyle diyebilecek misin merak ediyorum asi kedicik" dedim ve bir öpücük gönderdim.

" Bana daha çok Hell arya derler küçük sıçan" dedi ve üzerimde hareketlenmeye başladı. Lanet olsun ki hormonlar devreye girdi ve inledim

"Ha bu arada ben inlemem inletirim" dedğinde ben hala yerde yüzüme kapanan kapının arkasında bakıyordum. Neye bulaşmıştım ben böyle iki saat sonra baskın yapacağım kadın tarfından dövülmüş ve inletilmiştim ama nedensiz bir şekilde gülme isteği vardı üzerimde aynı zamanda kıskanma duygusu.

 

Arkadaşlar bu bizim ilk hikayemiz ,Elvankent Bilgi Andolu Lisesinde okuyan ve yurtta kalan bu yüzden haftada en az bir bölüm yayınlayacak olan 3 oda arkadaşıyız biz Ankara'da ailemizden ayrı kalırken bizi destekleyip yanımızda olmanızı istiyoruz. Her okuyucu bizim için çok önemli. Umuyoruz ki ailemize katılarak bizi mtulu edersiniz desteklerinizi bekliyoruz.

Kadından Mafya Mı Olur?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin