4.Bölüm

2.3K 85 5
                                    

Herkes ayağa kalktı ve silahını çıkardı. Ortalık kaos gibiydi. Ben hariç herkeste silah vardı.Kendimi Arya'nın önüne attım. Neden yaptım bende bilmiyorum. Arya'nın ölümcül bakışlarını üzerimde hissediyordum. Sırtım ona dönüktü. Göğsümü siper ettim. Arya kolumdan tuttu ve beni kendine döndürdü.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?" Bilmem napıyormuşum ben ?

"Seni koruyorum." İlginç öyle mi yapıyorum? Arya arkaya baktı ve benim omzumun üzerinden ateş etti.

"Niye?"

"Çünkü işkencesiz bir ölüm işime gelir." Haklıyım.

"Yukarı çık. Sağdan ikinci oda. Ne yapıcaktim ki orda?

"Çıkmıyorum." Ergenliğe döndüm.

"1 yıl boyunca ne dersem yapmak zorundasın." Abi kız hem tartışıp hem ateş ediyordu. Hem de hepsi isabetti. Kendi başının çaresine bakabilir. Ayrıca haklı dediği her şeyi yapmak zorundayım. İstemeye istemeye çıktım. Dediği yere geldiğimde kesinlikle kaçış planını görmeyi planlamıyordum. Kocaman ve tavanı olmayan bir odaya gelmiştim. Evet tavanı yok ve odanın tam ortasında bir helikopter var. Acaba anahtarlar nerde? Kapı açılınca o tarafa baktım. Arya gelmişti. Kolunda ve elbisesinde kan vardı.

"Acele et." dedi ve helikoptere bindik. Yaralanmıştı. Neden bilmiyorum ama onu öyle görünce çok korktuğumu farkettim. Oysa o benim düşmanım. O yaralı olduğu için ben kullanacaktım. Ne mutlu ölmek isteyen iç sesime !

Helikopteri kendi evime park etmiştim. Çünkü Arya'nın adresini bilmiyordum ve o da kan kaybından bayıldı. Arya'yı kucağıma aldım ve çatı asansörüyle eve girdim. Odanın kapısınj açtım. İdama hayranım,her yeri simsiyah ve aynı anda 100 kişiyi alacak kadar geniş.

Odanım tam ortasındaki dev yatağa doğru ilerledim. Arya'yı yatağın üzerine bıraktım. Kız o kadar hafif ki taşırkenki hissettiğim ağırlık bırakınca da vardı. Kız ölüyo sen ne düşünüyorsun öküz. Sağol ya iç ses hatırlatmasan olmuyo sanki.

Yarasına baktığımda kurşun çok derinde değildi. Kandan elbisesi üstüne yapışmıştı. Bu yüzden yırtmak zorunda kaldım. Arya yavaş yavaş gözlerini açıyordu. Bana baktı ve bir kaç kez göz kırptı.

"Nerdeyim?" Ben onun acıdan kıvranmasını beklerken yaptığı şey ayağa kalkıp bu soruyu sormak oldu.

"Odamdasın."

"Niye?"

"Yaralandın."

"Evde ilk yardım çantası var mı?"

"Hayır." Ne yapıcak ki acaba?

"Bana bir ip ve iğne getir, bide çakmak."

Odaya geldiğimde kurşunu kolundan nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde çıkarmıştı. İğne ve çakmağı aldı. İğneyi ısıtmaya başladı. Biraz ısıttıktan ssonra çakmağı bırakıp ipi aldı. Amacı ne bu kızın?

Hassiktir. Lan bu kız bildiğin kolunu dikiyo. Lan insanın hiç mi mimiği oynamaz. Yok yani abi bi insan bu kadar mı taş olur. Kızın fiziği taş anladık da kalbide mi taş olur lan bunun.

"Ne bakıyosun öyle bana göre giyecek bir şeyler var mı burada?" Vay canına idolümsün Arya!

"Hayır ama benim tişortlerimden birini alsan olur. Altına da bişey giymene gerek kalmaz. Zaten elbise gibi olur sana." Bu cümleyi ben mi kurdum lan. Bende gelişme var abi.

"İyi ben banyoya giriyorum. Tişörtü getirince banyonun içine bırak. Ha bide eve getirdiğin sürtüklerden iç çamaşır unutan varsa onuda getirirsen iyi olur." Sanırım az önce bana yattığım kızlardan birinin çamaşırı varmı diye sordu. Resmen kalp krizi geçiricem. Nasıl bi kız lan bu.

Banyonun kapısına geldiğimde içeri girip girmeme konusunda tereddüte düşmüştüm. Aman be ne olursa olsun dedim ve kapıyı açıp içeri girdim.

Oha! Oha! Oha! Lan kız çırılçıplak karşımda dikiliyo ama hiçbir tepki vermiyo lan.

"Ben tişörtü getirdim ama eve sürtük getirmiyorum o yüzden iç çamaşırı bulamadım." Gözlerine bakmaya çalışıyorum ama vücudunda gezinen o su damlaları çok dikkat dağıtıyor.

"Demek prensipleri olan bir piçsin bu dönemde senin gibilerle karşılaşmak zor." konuşurken tişörtüde giyiyordu. Ve bana piç dedi yuh lan.

"İç çamaşırlarımı burda bırakıcam temizlikçiye söyle çöpe atsın ve Recklersın anahtarlarını ver. Yanına bir kaç şey almak için 15 saniyen var acele et." Nereye gidiyoruz ki şimdi.

"Nereye gidiyoruz?"

"Süren doldu artık gitme vakti Recklers çatıda mı?"

"Evet" dedim ve anahtarları uzattım.

Bu kez o kullanıyordu. Vay be gerçekten iyi kullanıyo.

Eve geldiğimizi hiç sanmıyorum. Burası daha çok bir depoya benziyor. Hemde kalkış pistine sahip bir depo. Bende bundan birtane istiyom ya.

"Bu depoyu görmedin." kapıyı açtığında çenem yere düştü. Lan kızın jetlerle ve sayamayacağım kadar çok arabayla dolu bir deposu vardı. Arya bir kutudan anahtar çıkardı ve kırmızı bir porsheye doğru yürümeye başladı tam yanına geldi ve arkadaki üstü açık siyah spor BMV'ye bindi.

"Hadi atla."

"Sen yaralısın bırak kullanıyım."

"Bebeğimi sana vermiycem." vay anasını kız araba hastası galiba. Bende yanına bindim. Ana yola çıktığımızda kız 320 basıyordu. Korkmadan nasıl yapıyon lan sen bunu.

"Arya yavaşlasak mı biraz."

"Evim buraya 632 km eğer iki saat içinde orda olmak istiyosan kapa çeneni." yuh lan evine yakın bi yere yapsana şu depoyu.

Gelmiştik hemde 1.30 saatte. Ev beklediğimin aksine (yine) apartmandı ortalama 120 katlı bir apartman.

"Lütfen bana çatı katında yaşadığını söyleme." asansörden nefret ederim.

"Söyledim bile." Lanet olsun.

"İyi merdivenler ne tarafta?"

"Merdiven yok." Ne biçim bina lan bu?

"Acil durum çıkışı?" O da artık olsun yani...

"20. kattan sonrası evde paraşüt bulunduruyo." haklılar yani bina neredeyse aya çıkıcak.

"Ee nasıl çıkıcaz?" Ne malım lan ben.

"Ne malsın la sen. Asansörle çıkıcaz tabiki." Lan kız zihin mi okuyo? Hassiktir.

"T-t-tamam sen git ben arabada kalırım."

"Hayır yukarı çıkıyosun."

"Sen bana emredemezsin."

"Evet ederim."

"Nasıl olcakmış o?"

"Bir yıl ne dersem yapmak zorundasın."

"Lanet olsun sanada iddianada kuralınada. Amına koyum lan böyle işin."

"Yürü." Bayan benim adım ayaklı bela dedi bunu bana.

"Take me along bitch."

"Shat up idiot and come here."

"Anladık ingilizcende iyi."

"Yürü." Binadan girdiğinde onu takip ediyordum. Asansöre bindi bende bindim tuşlardan şifreyi girdi ve 123'e bastı. Asansör harekete geçti.

10 dakikadır asansördeyiz ve hala 28 kat var derken ışıklar söner.

"Arya neler oluyo?"

"Bilmiyorum yanında silah var mı?"

"Niye ki."

"Komplo olabilir."

"Desene sıçtık."

"Niye ki."

"Bende de silah yok." dedim.

"Beni kaldırman gerekecek."

"Nereye"

"Tırmanıcaz" dedi ve asansör son hız aşşağı düşmeye başladı.Garanti geberdik.

Kadından Mafya Mı Olur?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin