6. BÖLÜM

1.8K 77 3
                                    

Arya'nın çığlığı beni -yada bizi o piç hakkında yorum yapmak istemiyorum- çok uzaklara götürdü. Bu okadar dehşet verici bir ses ki anlatmaya kelimeler yetmez. Arya çekyatta oturur pozisyona gelmiş bir şekilde sessiz hıçkırıklarla sarsılarak ağlıyordu. Tanımadığım piç ahtopot misali kollarını Arya'ya dolamış onu sakınleştirmeye çalışıyordu.Arya' nın asansördeki hali aklıma gelince bir heykel kadar hissizleştim. Damarlarımdaki kan ters yönde akmaya başlamış, kalbim atmayı bırakmış, iç organlarım iflas etmiş gibi hissediyorum. Arya'nın hıçkırıkları şiddetini arttırdıçkırıklar beni günümüze döndürdü. 

 "Arya bana bak güzelim her şey geçti artık."dedim. Arya'yı sakinleştirmek istercesine yanındaki piçten uzak olan kollarımın arasına çektim. Arya kafasını kaldırdı ve puslu gözlerle bana baktı.

 "Atakan?"ismim ağzından cılız bir fısıltıyı andırırcasına kısık bir sesle çıkmıştı. Bu onun son birkaç saat içinde kurduğu ilk cümleydi. Onu kollarımın arasına çekebildiğim kadar çok çektim.

 "Burdayım bebeğim. Herşey geçti. Artık güvendesin." derken sesim yatıştırıcı bir tonda çıkmıştı. Okadar hazırkıklıymışım gibi konuştum ki daha once hiç kimseye böyle bir yaklaşımda bulunmayan ben bile az daha daha önce binlerce bu konuşmayı yaptığım kanısına varacaktım. Arya benim üzerimde çok tuhaf ve kesinlikle daha önce hiç tanıklık etmediğim etkiler bırakıyor ve buda beni bir bilinmeze sokuyor. 

 "Ne oldu." derken Arya her ne kadar sesinin güçlü çıkması için uğraşsada sesi kapana kısılmış bir hayvanın iniltisine benziyordu. 

 "Arya sorun ne? Bu piç sana bişey mi yaptı yoksa?" dedi varlığını dahi unuttuğum orospu çocuğu. O kimdi gerçekten? Burda ne arıyor yada neden hala burda dikiliyor? Arya'nın nesi oluyor? Beni bu saçma düşüncelerden uzaklaştıran şey Arya' sıcak bedeninin kollarımdan çıkması oldu. Sanırım kendine geldi. 

 "Hayır sorun yok Çağrı ve o piç dediğin kişiyi tanısan emin ol kuyruğunu sıkıştırıp kaçıcak delik ararsın." her ne kadar sesi kendinden emin çıkmaya çalışsada  o kanadı kırık bir melek gibi yaralı bir ruha sahipti. Nasıl yaparım bilmiyorum ama bir şekilde onun ruhunu onarmak istiyorum.Ama beni en çok şaşırtan şey bu değildi arya az önce beni savundu.

 "Kim olursa olsun sen beni hep korursun güzelim."

"Çağrı kes sesini şuan çok yorgunum bu yüzden yatmaya gidiyorum ve sen de benimle geliyosun." demesi sanki beni binlerce parçaya ayırmıştı. Benim düşüncelerimi ve Çağrı denen piçin sevinç dansını bölen şey Aryanınsesiydi.

 "Atakan daha kaç yıl orda dikileceksin yorgunum diyorum biraz acele et." Aman tanrım didim Arya benimle yatıcakmıydı cidden? Bu kızın amacı ne beni deli etmeye filan mı çalışıyo acaba?

 "Arya daha onu tanımıyosun bile onunla yatamazsın!" Tabiki itiraz eden kişi gereksiz piçti.

 "Sen karışmazsın Çağrı istediğimle yatar istediğimle kalkarım ama buna ben karar veririm sen değil!" of kızınca ayrı seksi oluyo şu kız bide beni savunuyosa duble seksi. Her kadın seksidir sonuçta ben bir erkeğim.

 "Benimle neden yatmıyosun Arya bu piçler sana benim veremiyceğim ne veriyolar." piçler? Yani ilk değil miydim?

 "Buna karışma ÇAĞRI."

 "Arya seni çok mutlu edebilirim bunu sende biliyosun ben varken neden başkaları olmak zorunda?" acıdım lan çocuğa ama yinede hala Arya'yı etkilemeye çalışıyo ama ben varken bok etkiler. Götüm uçuyo biri yere indirsin. 

 "Beni kimin murtlu edeceğine ne zamandır sen karar veriyosun Çağrı?"

 "Arya seni seviyorum bunu neden bana yapıyosun, gözümün içine  baka baka bu acılara katlanmamı nasıl izliyosun bu piçle neden ilgileniyosun o bir hiç senin için bi anlam ifade etse  bile eline geçen ilk fısatta mezarı boylamanı sağlar. Ona güvenemezsin Arya." bi bok anlamadan onların küçük tartışmasını izliyordum.

 "Çünkü insanların acı çekmesini seviyorum Çağrı ama sana, seni öldüremeyecek kadar çok değer veriyorum. Bunu sana daha öncede söyledim Çağrı beni sevemezsin. Bu yanlış anlıyommusun?"

 "anlamıyorum Arya neden? Nedenolmasın?"o bunları söylerken ben çoktan aryayı ordan uzaklaştırmaya başlamıştım. Başlarda biraz itiraz etsede sonradan bunu yapıcak gücü kalmadığını fark etmiş gibi bedenini serbest bırakmıştı. Yürüyemiyordu bile. Gözleri kapandı ve bir anda zemine doğru yaklaşmaya başladı. Düşmesine engel olan şey onu herşeyden korumaya çalışır gibi sımsıkı tutan kollarımdı. Arya'yı kucağıma aldım ve gördüğüm ilk odanın kapısını açtım. İçerisi tamamen siyahtı. Odanın tam ortasında etrafı tüllerle kaplı dev bir yatak vardı. Sanırım bu Arya'nı odasıydı. Arya'yı yatağa bıraktım ve büyük siyah dolaptan gecelik takımını aldım. Dolabın içide dışı gibi siyahtı. 

 Arya'yı yatırdıktan sonra bendde yanına yattım ve onu kollarımın arasına çektim. Tabiki aptal ergenler gibi onun ne kadar güzel olduğu ile ilgili şeyler duşunmedim. Onun kollarımın arasında oluşunu yada melek gibi görünmesine rağmen şeytanın ta kendisi olduğu gerçeğinide düşünmedim. Sülalem rahat yani.

 Beni derin uykumdan uyandıran şey ısrarla çalan telefonun sesiydi. Sanırım aynı sebeb Arya'nında uyanmasını sağlamıştı.Arya telefonu cevaplarken bende saate baktım. Sekiz saattir yatıyorduk. Düşüncelerimden sıyrıldım ve Arya'nın konuşmasını dinledim.

 "Ne var?"

"...."karşıdaki kişinin ne dediğini anlamıyodum ama bi erkek olduğunun fazlasıyla farkındaydım.

"Bişeyide doğru düzgün yapın ve ben oraya gelene kadar başka sorun çıkarmamaya çalışın!"Arya telefonu kapatınca yüzüme baktı. Bende ona soran gözlerle bakıyordum.

 "Gidiyoruz."dedi hiç bir açıklama yapmadan.

 "Nereye?"

 "Gidince görürsün."

 "Niye gidiyoruz?"

 "İş." ilk defa bu kadar kısa ve kaçamak cevaplar veriyordu ve bu beni korkutmaya başladı. Bindik bir alamete gidiyoz gıyamete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------------------------------

Biliyorum biraz geç geldi ama hafta sonu dersane yüzünden yazamadık. Umarım beğenirsiniz hikaya ve karakterler hakkında yorumlarınızı bekliyo olacağız. Seviliyosunuz.

Kadından Mafya Mı Olur?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin