9. BÖLÜM

1.4K 56 9
                                    

Arya'nın gözünden bölüm ister misiniz?

----------------------------------------------------------------

Uyandığımda üzerimde bir ağırlık vardı.Sanırım Arya'nın evindeki odamdayım ama bu tabloda yanlış bişey var. Doğru ya Arya bana orangutan yavrusunun annesine yapıştığı gibi sarılmış uyuyor. Şuan o kadar tatlı görünüyor ki nerdeyse beni zorla kaçırdığını unutucam. Gıcık kız uyurken bile üstte. Kızdaki ego koca bir orduya yeter. Ah o böle rahat uyurken ben rahat edmem ki. Uyandırsam ne yapar acaba? Bence denemeye değer.

 "Arya." ses yok.

 "Arya!" yeter ama sinirden Arya'yı hem üzerimden hemde yataktan attım.Kız hala uyuyor öldümü acaba?

"Arya kalk yerden bana bi açıklama borcun var"
Uf beli tutulacak sonra başımın etini yiyecek en iyisi yerden kaldırmak"Tabi sen kendini kandır anca.Kıyamadım deme zaten."İç sesim kimin tarafında ya?

Arya'yı kucağıma aldım odasına götürecektim ama o upuzun koridoru yürümeyi hiç gözüm kesmedi açıkçası.Kızınki ev değil köy sanki yüzden benim yatagıma yatırdım ve ben de yanına yattım.Yuvarlanarak tekrar üzerime çıktı.Ama yani şimdi kendi kaşınıyo,öpmeyipte ne yapayım?Dudaklarını o kadar tatlı büzmüştüki...Off öpersem kesin beni öldürür.Aman zaten küçücük bir öpücük.

Düşüncelerimden nihayet sıyrıldım ve Arya'yı öpmeye başladım. Şimdiye kadar çoktan durmuş olmalıydım ama kendime engel olamıyorum hatta daha ileri gidip dilimle dudaklarını araladım. Uyuyan bir kızdan faydalanmak benim için bile fazla iğrenç. Yine de öpmeye devam ettim.Artık durmam gerektiğini gerektiğini biliyorum çünkü biraz daha devam edersem asla duramam en azından ufaklık acıdan dayanamaz.

Arya'yı hızla yatağa bıraktım ve banyoya girdim. Soğuk suyu sonuna kadar açtım ve suyun altına girdim. Duvardan yankılanan sesin kızgın bir köpeğin hırlamasını andırıyordu. Şuan gerçekten Arya'nın öldürdüğü sürtüklerden biri iyi olabilirdi. Neyse en iyisi Arya'yı uyandırmak.

"Arya! Arya! Kalk çabuk"biraz mızmızlandı.

"Arya çok önemli"dedim. Gözlerini kırpıştırarak açtı o kadar seksiydiki sesli bir şekilde yutkundum.Alt tarafımda bir şeyler harekete geçti.

"Ne var?"diye sordu uykulu sesiyle.

"Şey yani şey oldu ben..."

"Niye kıyafetlerinle duşa girmiş gibi görünüyorsun?"

"Çünkü girdim."

"Neden?" Başımla alt tarafımı işaret ettim.

" Oha noldu da bu hale geldin?" diye sordu saf saf.

"Şey oldu işte ya bir rüya gördüm de."

"Şimdi ne yapmamı istiyorsun?" diye sordu.

"Eve sürtük çağırsam?"

"Hayır"

"Ama ..."

"Hayır dedimm"

"  O zaman sen bişey yap"

"Mastürbasyon yapsan"

"Asla! Tabi sen yapıcaksan ayrı" dedim.

"Yat zıbar. Ben odama gidiyorum sen başının çaresine bak"

"Arya bekle!" diye bağıredım arkasından.

"Yine ne var?"

"D-C oynayalım." tek kaşını kaldırdı sonra indirdi. kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Nerdeyse 26 yaşındasın biraz da olsa beynine bunu yansıt."

"Benimde sırlarım var. Bilmek istiyceğin sırlar."

"AIDS hastası mısın?"

"Yuh biraz daha sık!"

"Tamam oynayalım." Odamdaki mini buzluktan bir şişe votka aldım ve tümünü kafama diktim.şişe boşalınca yere oturdum.

"İlk kim çeviriyo?" dedim.

"Şişeye gerek yok zaten iki kişi oynuyoruz." kız haklı.

"İlk kim soruyo?"

"Sor."

"D-C?" diye sordum.

"Doğruluk."

"Neden burdayım?"

"Çünkü kölemsin."

"Bundan bahsetmediğimi çok iyi biliyorsun. Yani o kadar kişi içinden neden ben?"

"Bu ikinci soruya girer. Sıra bende. Doğruluk mu cesaretlik mi?"

"D"

"Seni en çok mutlu eden şey ne?" SEN!

"Ben hiç mutlu olmadım."

"Tamam sen soracaksın ve ben cesaret diyorum."

"Kucak dansı yap." dedim sanki bunu demesini bekliyomuşum gibi.

"Piç!"

"Kendin kaşındın." dedim.

"Tamam sen koltuğa geç ve otur, ben geliyorum." koltuğa oturup telofondan erotik müzik açarken onu izliyordum. tam karşımda yüzü bana bakacak şekilde duruyordu.Gözlerini kıstı bişey düşünür gibi bir ifadesi vardı. Yüzünde oluşan şeytani sırıtış onu seksi gösteriyordu. Bana doğru bir adım attı. Aynı zamanda üzerindekileri çıkarıyordu. ' Zavallı penisim 'diye geçirdim içimden çünkü daha şimdidenpatlıyacak gibi sertleşmiştim. Temasa geçere ve biraz daha soyunursa ne yaparım bilmiyorum.

 Yanıma geldiğinde üzerinde sadece dantelli südyeni ve tangası vardı.Acaba bu kızı siyah dışında bir renkle görebilecek miyim.

 İşte başlıyoruz. Arya kucağıma oturdu. Kalçaları bacağımı onurlandırırken omuzlarımdan tutunup bana sürtünürken kendini daha yukarı çekti ve ben inledim çünkü oğluşum Arya'nın bacak  arasındaydı.

"DUR!" Diye bağırdım panikle.

"Neden ama?" dedi dydaklarını büzerek.

"Sakın beni kışkırtma devam etmek için her şeyi yaparım ama sonrasındaki acıya dayanamam çünkü sen içine girmeme asla izin vermezsin.

"Bazı şeylerin farkına varman güzel." dedi bir anda ciddileşerek ve üzerimden kalktı. Üzerindeki son iki parça kıyafetide çıkarttı ve dolabımdan siyah bir gömlek aldı ve üzerine geçirdi. Ona ultra mini bir elbise gibi olmuştu. Göğüslerinin altındaki düğmeyi ilikledi ve yere oturdu.

"Çıkardığım şeyleri tekrar giymeyi sevmem." diye açıkladı.bende yanına oturdum ve doğruluk dedim

"Neden benimle birlikte olmak istiyosun*"

 "Çünkü sende beni sana çeken bişeyler var."

"Sen uyumalısın artık saçmalamaya başladın."dedi ve odadan çıktı. Bende yatağıma yattım ve uyumaya ça<lıştım ama Arya'bügün yaptıklarındansonra uyumak mümkün mü? Aklıma geldikçe kasıldığımı hissediyorum.

Ne olacaksa olsun dedim ve kalkıp Arya'nın odasına gittim. Arya beni deşecek belki ama kendime angel olamıyorum. Arya çok seksi bir şekilde yatıyordu. Yavaşca yatağa uzandım ve bacağımı Arya'nın çıplak bacağının üstüne attım.Şu an Arya'yı o kadar çok istiyorum ki...

----------------------------------------------

Onuncu bölümde görüşürüz sizi seviyoruz.:)

Kadından Mafya Mı Olur?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin