5. BÖLÜM

1.9K 77 1
                                    

 Gözlerimi açtığımda her yer karanlıktı. En son hatırladığım şey asansörün yere düşmesiydi. Her yerim ağrıyo.Ayağa kalkmaya çalıştım ama üzerimde bana sımsıkı sarılmış bir Arya vardı ve hareket alanım oldukça dardı. Kesin öldüm öldüm ve cennete geldim. Anlamanın tek bir yolu var. Arya'yı yavaşca altıma aldım. Sanırım bayıldı ve onu uyandırmak için bişeyler yapmam gerekecek. Belki öpersem uyanır. Belki Arya için beyaz atlı prens olmaya bilirim ama yinede benim beyaz atlı prensi oldugumu hayal eden onlarca kız var. Gene saçmalamaya başladım kesin kafamı bir yere çarptım. Nihayet düşüncelerimden sıyrıla bildim ve Arya'yı öptüm ve daha o anda pişman oldum çünkü arya beni saçlarımdan tutarak asansor zeminine fırlattı. Kızda hayvan gibi güç var anasını satıyım.

 Arya asansörün en köşesine geçti ve bağırmaya başladı. Acı çeker gibi bir halı vardı.

"Ne sikimi yaptığını sanıyosun lan sen ?" Arya'nın gözünden akanlar göz yaşımı yoksa ben mi hayal görüyorum? Aryanın yanına gittim ve korkudan iki büzlüm olmuş bedenini kollarımın arasına aldım. Çenemi başına yasladım ve burnumu saçlarına gömdüm . Arya kollarını bana doladı. Her ne kadar ses çıkarmamaya çalışsada sarsılan vücüdu onu ele veriyordu ve bu manzara yani onu bu kadar korkak ve ağlarken görmek beni içten içe kemiriyordu. Şuan daha once hiç tanık olmadığım hisler beynimin içinde birbirlerine savaş açmış gibiydiler.Ama şuan onlarla uğraşacak vaktim yok en azından Arya bu haaldeyken olmaz. Düşünclerimi bir kenara bırakar sakinleştirme amacı taşıyan küçük masum bir buseyi saçlarının arasına kondurdum. 

"Arya sakın ol güzelim ben burdayım ." Arya şoka girmiş gibi asansörün karşı duvarındaki aynada görünen yansımasına bakıyor ve sadece ağlıyordu. 

 "Arya sorun ne? "onu sarstım ama o artık nefes almayıda bırakmış gibi görünüyordu. Sessiz göz yaşları ırmak misali yanaklarından akıyordu. Onu burdan çıkarmanın bir yolunu bulmam gerek eğer ona bişey olursa yanında olan en büyük düşmanı olarak suç bana kalıcaktı ve ben bunun bir tür sabotaj olduğunada inenmıyorum çünkü bişey olcak olsaydı çokktan harekete geçmeleri gerekirdi. Suçun üstüme kalması hiç işime gelmez o yüzden onu burdan çıkarmam gerek. Arya'nın kollarından sıyrıldım ve ayağa kalktım. Acele etmem gerek çünkü bu şekilde daha fazla dayanırmı bilmiyorum. Asansörün elektirik akımı kesildigine göre kapı otamatiğide devre dışı olmalı bu yüzden kapıyı elle açtım. Dışarda zifiri karanlık vardı Note4'ümdeki el feneri uygulamasını açtım ve asansör boşluğuna doğru tuttum. Tam karşımda havalandırma boşluğu vardı ve bir inanın rahatlıkla sığabileceği genişlikteydi. Büyük olasılıkla sığınağa çıkıyordur. Arya'nın yanına gittiğimde bir tür kıriz geçiriyor gibiydi.

 "Arya hadi güzelim burdan çıkalım.Arya o kadar tepkisiz ve dokunduğum anda bayılacak gibi görünürken yürüyemezdi bu yüzden onu kucağıma aldım. Artık bayılmışyı. Kolları iki yanından sarkıyordu ve teni bir ölüden farksız, bembeyazdı. Her ne kadar beni duyamayacağını bilsemde ona bir şeyler mırıldanıyordum. 

  Nihayet dışarı çıktığımızda Arya hala baygındı. Ve ikinci asansörü kullanmaktan başka şansım yoktu. Asansör çatı katına çıktığında direkmen karşımdaki kapıyı tekmelemeye başladım. Kapı açıldığında son tekmemi engellemek için oldukça geç kalmıştım. Tekmem kapıyı açan tanımadığım adamın dizine gelmiş ve onuı yere sermişti onu umursamadan direk eve daldım ama daha önce hiç bu kadar büyük bir ev görmemiştim bu yüzden salon olduğunu tahmin ettiğim odayı zar zor bulmuştum.Arya'yı gördüğüm ilk koltuğun üzerine bıraktım. Tanımadığım çocuk yanıma geldi ve tam bana vuracakken Arya'yı fark etti.

 "Ne yaptın ona piç"bir yandan bana bağırırken bir yandanda Arya'ya seni seviyorum tarzı bir şeyler söylüyordu buda yetmezmiş gibi bide utanmadan kızı öptü. Gelde öldürme şimdi.Dua etsin şuan daha büyük sorunlarım var ve şoktan çıkabilirsem onları çözmeyi planlıyorum.

 "Bana alkollü bişeyler bul!"dedi onu aryadan uzaklaştırırken.

 "Sen kendini ne sanıyosun o.ç." ya sabır oğlum bak git Arya ölüyo demem sikerim dercesine piçe baktım.

 "Siktir git ve dediğimi yap eğer Arya' ya bişey olsun seni sorumlu tutarım." diye tısladım dişlerimin arasından.Sonunda sözümü tuttu ve gitti. Arya çok solgun görünüyodu ve ben bunu düzeltemiyorum.  Lanet olası hastaneyide arayamam. Kız mafyya doktor çağırmak onu ele vermek olur. Tanımadığım piç yanıma geldi ve bana bir bardak sert katıksız votka verdi. Cebimden çıkardığım buruş buruş peçeteyi votkaya batırdım ve Arya'nın burnuna tuttum. Bir kaç dakika içinde kendine geldi ama hala gözlerini açmamıştı sanki sayıklıyo gibi bir ifadesi vardı. Ve odayı tiz, ürkek bir çığlık doldurdu.

 "HAYIRRR!!!!!!!!!!!!!"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ARKADAŞLAR BİLİYORUZ ŞUAN BİRAZ SIKICI İLERLİYOR OLABİLİR AMA BÖLÜMLER ZAMANLA DÜZELİCEK KAPAK TASARIMI İÇİN ÖNERİDE BULUNURSANIZ ÇOK MUTLU OLURUZ :)

Kadından Mafya Mı Olur?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin