Sabah kalktıgımda reayanın neden böyle bir şey yaptığını hala anlamamıştım. Ben cdeoluktan çok ayak işi filan yaptırmayı filan yaptırmayı planlıyorlar. Acaba o da diğer sekreterlerim gibi dur mur?eğer o sürtükler gibiyse hedefe ulaşır arayı altına alırım ama hic eğlenceli olmaz. Ona her isteyeninbulasabilmesi düşüncesi beni gereksiz yere rahatsız etmisti. Her ne kadar bunu bilsemde kabullenemiyordum işte.
Şirkete gittiğimde ağzım açık kalmıştı o kadar şirket yonetiyorum ama yinede böyle imparatorluk görmedim. Arkamdan gelen topuk sesleriyle o trafa döndüm. Arya yanıma gelmişti mini siyh dekolte elbiseyle o kadar seksi görünüyordu ki. İç sesim lafa atladı "Allah sahibine bagislasin"su an onla tartışamam haklı yani .
Arya elini uzattı ve bisey ister gibi qvucunu açtı ahlaksızca kaşlarımı çattım. Gözlerini devirdi ve porshemin anahtarlarını istedi.
"Asistan ducaksin sanıyordum vale değil"dedim ve anahtarı verdim. Bana un koltuğu oturmadı söyledi ve sürücü koltuğuna gecti. Ne tuhaf bir kadın bu. Bende yanına oturdugumda arabayı çalıştırdı ve konuşmaya başladı.
" Simdi iyi dinle sadece bi kere anlatırım planda bir değişiklik oldu yarim saat sonra bir yemeğe katılacağız ve benim bir partnere ihtiyacım var bu yüzden sen erkek arkadaşım gibi davranacaksın inandırıcı olmak zorundasın aksi halde ..."sözü kestim ve lafa daldım.
"2 sorun var 1.neden erkek arkadaşını götürmüyorsun ve 2.aksi halde narlarsın?"
"1.sorunun cevabı götürmüyorum çünkü öyle biri yok 2.si ise yapınca görürsün."demekki erkek arkadaşı yada sevgilisi yok.ilginç bu kadar güzel bir kızın bu yaşta sevgilisinin olmaması biraz anormal. Arya devam etti.
" Şirketin casusunun ben ise sahibi bunu sakin unutma asistanın degilim. Sana direk soru yoneltilmedikce konuya karışamamaya çalış. Ve eğer burda ögrendigin her hangi bir bilgiyi ne kendi çıkarına ne de başkası adına kullanamazsın. Sorun çıkarırsan bu akşam dünyadan göç edersin. Cehenneme bir biletim var ve sana verebilirim."oha cuş yok artık hello ortaya ağırlığını koydu olay burda biter. Hayatımda ilk def tehtit ediliyorum ve bunuda bir kadın yapıyor bu anasını be.
Araba yaklaşık 50km sonra bir dağ evinin önünde durdu. Ev beyaz saraya benziyordu. Okadar çok penceresi vardiki silmek bir asır alıyordur heralde . Bunu niye düşünüyorsam. İçeri girdiğimizde direk aryayi takıl ettim. Burda kaybolmak istemeyiz . Salon dolulugunu tahmin ettiğim odaya geldiğimizde otururuzsandim ama arya yürümeye devam etti. Sonunda bir odaya girdik. Sanırım bi yatak odası !HONKK!!! Yatak odasını yok artık Arya soyunmaya başladığında uzaylı görmüş köylü tibi Arayı izliyordum.Arya bana döndü ve
"Bakmayı kes ve soyun"dedi lan ne biçim kız bu? Dolapları ve çekmeceyi karıştırmaya basladi. Üzerinde sadece dantelli iç çamaşırları vardı. Bende erkeğim ama yapılmazdı boyla Arya. Sonunda aradığı şeyi bulmuş olucaktı bana döndü elindeki takım elbiseyi gördüğümde jeton yeni düştü üzerimizi değiştirecektik.Uzattığı takımı aldım ve giymeye başladım oda dolaptan siyah süper minininse mini si hem sırt hem göğüs dekolteli taşlı bir elbise giydi.
"Elbisenin diğer yarışı nerde?"diye sordum kendimi tutamadım. Kahkaha attı ve bu adam olmaz ,anlamında (nasıl duyuyorsa artık)salladı
"(Aslında hepsi bu )"Yok daha neler !
"Çıkar şunu "dedim neden dedigimi bile bilmiyorum.
"Nedenmiş o ?" Hakkatten la neden çıkarsın ki "Çünkü göz zevkimi bozuyorsun ben senin çarpık bacaklarini ve o belli bile olmayan göğüslerini zorunda değilim " Yalan gayet güzel bıçak ve göğüsleri var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadından Mafya Mı Olur?
Narrativa generale-Tanıtım- Tek amacı kazanmak olan bir adam ve asla kaybetmeyen bir kadın. Bu iki ezeli düşman iş hayatı dışında bir yerde dahası bir çatışmada karşılaşırsa... Gururu kırılan bir adam aşık olursa ne kadar pişman olur? Aşk Entrika Aksiyon Heyecan Tut...