Hassiktir ya bu kızda nerden çıktı şimdi. Ne söyleyecem ben buna? Peşimi brakmaz kesin. Ayrıca ben telefon numaramı değiştirmiştim nerden buldu ki? Yine ne için aradı kimbilir? Tanımamazlıktan gelsem belki peşimi bırakır. Şansımı denemeye değer.
"Kimsiniz?"
"Şimdi de tanımamazlıktan mı geliyorsun Atakan? İnsan sevgilisini tanımaz mı? Hiç yakıştıramadım sana."
"Nerden buldun numaramı? Ve insan eski sevgilisini unutur yenilere yol açamak için." Eskinin üzerinde özellikle vurgu yapmıştım belki etkili olur diye.
"Numara bulmak benim için zor değil ve yeniler ha ? Ne zamandan beri ciddi düşünmeye başladın? Hani playboydun, aşık mı oldun yoksa?"
İşte buldum. Sevgilim olduğunu söylersem peşimi bırakabilir.
" Evet aşık oldum ve bir sevgilim var. Artık peşimi bırak."
"Hayatta inanmam. Sen ve birisiyle sevgili olmak ha? Güldürme beni."
"Kızım sana yalan borcum mu var? Niye inanmıyorsun?" Aslında yalan söylüyordum ama çaktırmayın.
"O zaman bugün sevgilinle her zamanki mekana gel ve beni onunla tanıştır. Yoksa inanmam."
"Peki. Saat 22.00 da orda ol." dedim ve telefonu kapattı. Bir de yüzüme kapatıyor utanmadan. neyse ne de. Ben neyime güvenerek bunları söyledim bilmiyorum. Şimdi sorunun büyüğüne geldik. Arya Hanımı nasıl ikna edecez? Yanıma bi kız alsam kızı doğrar sen gel desem beni siker. Ayıkla pirincin taşını.
Arya'nın kapısında dikilirken onu uyandırmakla uyandırmamak arasında gidip geliyordum. Acaba bu sorun onun önemli kriterleri arasına giriyor mu? -tabi ki hayır- Ama benim için önemli. Sonunu kestiremediğim bir kuyuya düşercesine odaya daldım. Biri benim odama böyle dalsa siker odadan atardım. Ama Arya uyanmamıştı bile. Yanına gidip yatağın kenarına oturdum. Dürterek uyanması için seslendim.
"Arya kalk sana ihtiyacım var."
'neden' gibi birşeyler mırıldandı. "Bir sorunumuz var" dedim ve bi anda ayağa fırladı.
"Neymiş beni uyandıracak kadar önemli olan sorun?" işte şimi sıçtım.
"Üç günlük ömrüm kalmış." Gözlerinin iri iri açılmasıyla şoka girdiğini anlamıştım. Nedenini bilmiyordum. Ancak durumu düzeltmem gerektiğinin farkındaydım.
"sadece şakaydı ama yanıma bir ürtük almam lazım."
"Nedenmiş o?"
"Çünkü eski sevgilim peşimi bırakmıyordu..."
"Ve sen de ona 'sevgilim var' dedin o da sana 'getir de tanışalım' dedi. Doğru mudur?" Kafamı olumlu anlamda salladım.
"Evet doğru ama yapacak bir şey yok. Tek ciddi ilişkim onunla oldu. O da kendini bulunmaz hint kumaşı zannetti."
"Tamam anladım. Başka kız bulamana gerek yok berber gideriz." Kıyamet kopacak zannetim bir an çünkü Arya ben söylemeden gelmeyi teklif etti.
"Ama orda senin kölenmiş gib davranmam haberin olsun" dedim.
"Tamam anladık bir karizman var."
"Arya akşam onda hazır ol bak sakın geç kalma."
"Sen bana emir mi veriyorsun?"
"Hayır Arya istesemde veremem zaten."
"Güzel. Benim birkaç işim var. Sen burada dur sakın kaçayım deme. Cehenneme de gitsen bulurum seni."
"Tamam Arya sen işini hallet ben burdayım."
15 dk sonra Arya geldi. bunu 10 dksı yolda geçse kız 5 dkya hazırlandı demektir. vay anasını bu kadar hızlı nasıl hazırlandı ki?
"Anladık güzelsin. Gözümüze sokmana gerek yok."
"Beni gözünle soyman bittiyse gideli artık."
"Niye?"
"Gerizekalı, eski sevgilini linç etmem lazım. Ama sen de haklısın yani. Beni görünce aklın uçup gitti tabi." Allahı var şimdi kız doğru söylüyor.
Binadan çıktığımızda Arya üstü açık kırmızı spor bir phorche nin önünde durdu. Arya ya yavru köpek bakışalrı atarak "lütfen ben kullanabilir miyim?" dedim.
"Ben kullanırım" Tabi ki Arya kullanacak soru bile saçmaydı.
"nereye" diye sordu Arya arabayı çalıştırınca.
"Ata disko bar"
Aradan 20 dk geçer ve Arya "geldik" der.
"Ne ara?" diye sordum ben.
"1 saatli bir yol zaten büyütülecek bir şey yok."
"Tamam unutma sevgiliyiz."
Aşağı indiğimizde Eylül beni bekliyordu. Beni görür görmez boynuma atladı ve dudaklarıma yapıştı.
"Sevgilim seni çok özledim."
Lanet olası orospu. Bunda ne bulmuştum acaba. Onu kendimden uzaklaştırdım ve sinirden köpüren Arya£nın önünden çekildim.
"Bu sevgilim Arya ve buda Ecrin?" piçliğine sordum.
"Çok şakacısın sevgilim seninde bildiğin gibi adım Ecrin değil Eylül."
Ve bu son sözü oldu. Artık o bi ceset.
Arkamı dönüp ateş edene bakınca bana doğru gelen başağı gördüm.
"Bebeğim nerelerdeydin uzun zamandır piyasada yoksun." diye buda dudaklarıma yapıştı. Bende insanım yani bune be gelen öpüyo geçen öpüyo.
"Ya sabır! Bikişi daha seni öpsün yemin ederim dünyadaki bütün kızları yok eder bi soykırım yaparım." diye homurdanmaya başlayınca ben Başağı bar masasına çıkarıp daha sert öpmeye başladım ve oda öldü. Ben mi cenabetim onlar mı anlamadım gitti. Öpen ölüyo anasını satayım.
"Kızı niye geberttin şimdi ne güzel eğleniyoduk." dedim Arya£yı sinir etmek için. İşe yaramış olmalıki bi kurşunda bana sıktı.
"AH! Bacağımı deldin. niye böyle bişey yapma gereği duydun ki? Direk kafama sıkaydın!" acıdan ne diğceğimi bilmiyodum. Umarım çok derine girmemiştir. Nede olsa Arya çıkaracak.
"Yürü eve gidiyoruz."oldu.
"Hayır"
"Anlamadım!"
"Sen gidebilirsin. Ben gelmiycem." Arya birini aradı ve üç adam yanıma gelmeye paşladı.
"Paketleyin." Arya komutu verdikten sonra her şey karardı.
----------------------------------------------------------------------------------
Biliyorum bölüm çok geç geldi ama 1K olmuşuz. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadından Mafya Mı Olur?
Genel Kurgu-Tanıtım- Tek amacı kazanmak olan bir adam ve asla kaybetmeyen bir kadın. Bu iki ezeli düşman iş hayatı dışında bir yerde dahası bir çatışmada karşılaşırsa... Gururu kırılan bir adam aşık olursa ne kadar pişman olur? Aşk Entrika Aksiyon Heyecan Tut...