Името ми е Ерик Сеймън.На седемнадесет години. От скоро знам,че не харесвам само момичета.Като споделих на родителите ми и на сестра ми ,те ми казаха ,че ме обичат такъв какъвто съм.Майка ми Леа Сеймън, работеше като директор на училището, в което аз и сестра ми Ана учехме.Винаги изглеждаше тъжна или сърдита, но говориш ли си с нея ще се усмихне и ще те поздрави мило.Тя имаше руса коса и зелени очи. Баща ми Тревър Сеймън беше шерифът на града ни-Уесбрук.Той имаше къса кафява коса,лицето му беше в белези,но пак изглеждаше добре.Сестра ми ,Ана имаше тъмно кафява коса и тъмно сини очи,които никога не мога да излъжа.Аз имах светло кафява коса и сиви очи ,които понякога ставаха зелени ,зависи от светлината.
Имам четирима най-добри приятели
Зак,Ния ,Мак и Иян.
Зак е с тъмно кафява коса и лилави кичури, типично депресиран и вечно надрусан тинейджър.Ходи със сестра ми и много се радвам за тях.Ния е с червеникаво руса коса,доста хаотична и независима и е лидер на женския отбор по волейбол в училище. Мак е с тъмно кафява коса,танцува спортни танци и е душата на компанията,винаги може да ни разсмее.
Иян е най-най-добрия ми приятел ,познаваме се от 13 години. Хората ни мислеха за гаджета ,защото сме супер близки. Той е със светло кафява коса ,тотален fuck boy и е много мил със всички ,докато не го изнервят.
Ние си прекарахме прекрасно лято и сега е време да се подготвим за първия учебен ден.
YOU ARE READING
Името ми
Fantasy[НЕ ТОЛКОВА БЕЙСИК ИСТОРИЯ ЗА]Вампири ,върколаци, вещици хибриди,гейове,лесбийки ,драма. И общо взето странният живот на Ерик Сеймън и приятелите му