Всички легнахме да спим след като непознатия се натресе в къщата. Спахме до обяд .Като станах, се оправих и слязох на първия етаж,където всички разговаряха с Дейв.
-Хей, Ерик ,Дейв оправи прозореца с магия!-Каза Иян...сякаш забравил,че той е непознат.
-Супер ,а сега ще отговориш ли на въпросите ми.-Опитах си да бъда максимално студен към странникът.-Защо мога да правя странни неща с ръцете ми ,не ми пука как го наричаш,и откъди да знаем,че можем да ти се доверим.
-Първо, имаш магия от както си се родил,никой не е виновен за това и второ можеш да ми се довериш,защото се доверяваш на нея ,а тя може заради видението й-Каза дейв гледайки към Мак.
-Видение!!!-Всички гледахме към нея объркани.
-Да ,имам такива от както се помня ,просто не исках да ви кажа,защото щяхте да ме мислите за изрод.
-Тя е ,,cuncta videntis",което значи че вижда всичко ,и бъдещето и миналото.-Дейв гледаше към Мак, сякаш тя е нещо наистина важно.
-Досега не съм виждала миналото!-Тя го го погледна учудено.
-Това изисква практика и търпение,но аз мога да ти помогна.
-Чакай,чакай,чакай значи,той е вещица,тя е кункта....нещо си там,а Зак е...
-,, lupus sanguisuga"-Дейв прекъсна Ния-просто го наречете хибрид.
-Все тая ,а кой ни причини това?-Попита Иян.
-Не кой,а какво!Чували ли сте историята за ,,Падналия ангел''
-Луцифер?Учехме за него по библейска история.-Каза Ния.
-Да, същият,но историята е друга.След като паднал от небето,той разделя душата си на три части.Трите различни части стават различни версии на Сатаната.Първата част се върнала в ангелската си форма, но станала черен ангел с черно наметало скриващо лицето му.Втората част станала красив мъж почервенял от ярост с пораснали от злоба рога.Третата част се превъплащила на чудовище,смеска между човек и коза,всяваща страх у хората.
Черният ангел се скрил в най-мрачната част на небето,дяволът бил победен от сина на нечестивия бог,а чудовището се скрило дълбоко вземята и създал място наречено ад,но така се запечатал в земята,че не можел да излиза над нея.Тогава ангелът започнал да създава демони,черни сенки които да умират след първата кръв,която са вкусили и душата им да отива в Ада ,за да има сили ,,Третата част'' да се завърне.Завърне ли се ще се слее с летящия злодей и ще предизвика апокалипсис.
-А какво става с тези като мен и теб и мен,които не умират?-Попита го Зак.
-Превръщат се в съединение между две свръхестествени създания.-Дейв,звучеше несигурен в думите си.
-А ти какво си?-Попита го Иян.
-Аз съм вещер и вампир.-Отговори му той.
-Е,кога започваме,каза че ще ни помогнеш?-попитах.
-Да започнем сега.
Аз си взех раницата и прибрах книгата и с Дейв тръгнахме към гората.Другите останаха в къщата. В гората направих нещо за първи път,нещо което никога не бях очаквал че ще стане.
.....
YOU ARE READING
Името ми
Fantasy[НЕ ТОЛКОВА БЕЙСИК ИСТОРИЯ ЗА]Вампири ,върколаци, вещици хибриди,гейове,лесбийки ,драма. И общо взето странният живот на Ерик Сеймън и приятелите му