Онази вечер

123 8 0
                                    

"Не исках да я убия" крещеше Зак. Бяхме доста навътре в гората, така ,че никой не го чуваше освен нас.
Да ,в онази нощ беше станало най-лошото, но за да разберете как се стигна до тук, ще ви разкажа всичко от началото на купона на който дари не присъствахме.
*Стигнахме на адреса на партито и се озовахме пред голяма къща, пълна с ученици и колежани*
Отворихме вратата на къщата, и влязохме вътре.Отворих си телефона и влязох в общия чат на компанията ни:
************************************
Зак:Ерик, Иян къде сте?
Иян:Буквално сега влязохме в къщата хд
Мак:Супер! Елате в задния двор.
Ерик:Ок!
*************************************
Тръгнахме към задния двор, където имаше басейн, диджей и група хора, които танцуваха. Като намерихме групичката ни край тълпата, Зак ни каза, че има трева, и че знае път към гората, където може да пушим. Всички просто тръгнахме зад него,защото нямаше какво друго да правим, а партито още не беше в разгара си и не ни трябваше да седим там ,когато можеше да се напушим .
Влязохме доста навътре ,където се виждаха само дървета и където не се чуваше музиката от купона. Стигнахме до един голям стар отсечен дъб, където седнахме и започнахме да си говорим.
-Знаете ли защо са отсекли този дъб?-попита лилавокосият ни АВЕР.
-Измисли страшна история по-бързо, за да знам кога да се правя на уплашена-каза Ния смеейки се.
-Знам само защо, не знам цяла история хах.-Зак я погледна,все едно е глупава.
-Добре де слушаме те!- Добавих аз.
-За колове!За дървени колове.-Прошепна той.
-Като колове, колове?Ама защо по дяволите?-помислих си...
И защо точно това дърво?-Мак измрънка и погледна Зак странно.
-Някой се е филмирал, че съществуват вампири хаха!-Направих тъпа шега ,на която само аз се смях, както винаги.
- Време е да запалим ,приятели.- Каза Зак, разведрявайки обстановката.
Той си дръпна първи и изпуши една трета от цигарата с една дръпка , без да се закашля. Винаги съм се възхищавал на бързото му пушене. Никога не ме изчакваше да си изпуша цигарата в училище, но това беше... Уау!
За първи път ,видях рязка промяна в настроението му: от активно парти животно, до флегматично ухилено човече. След това си дръпнах и аз. Не ме хвана. Не пуша много ,аз се наслаждавам на момента. Изредихме се всички няколко пъти, докато джойнта свърши.
Не си спомням защо, Зак тръгна на някъде. Стояхме около 20 минути на този пън, слушайки музика и чакахме напушения ни приятел да се върне.
-Майната му! Опитва да си направи бъзик с нас!- ядоса се Ния ,и тръгна по стъпките му.
-Как знаеш на къде тръгна?-попитах я аз.
-Проследих го с поглед, а и не съм толкова напушена. Не ме хваща толкова лесно!
Дръпна си повече от мен и пак не я хвана! Това си нарича здрав организъм.
Честно ,не си спомням колко време ходихме, но си спомням, че зловещото нещо, на което попаднахме ,бързо накара ефекта от марихуаната да ни пусне. Бяхме свидетели на пентаграм направен от кръв, във всеки ъгъл на звздата имаше прилепи, а в центара ѝ лежеше мъртъв вълк. Момичетата изпищяха докато аз и Иян просто замръзнахме на място. Когато писъците на приятелките ни спряха, се чу друг писък близо до нас.Бързо изтичахме, за да разберем какво става.Тогава видяхме Зак със светещи зелени очи, като онези гривни които светиха в тъмното но и сякаш зелен огън пробляскваше в тях. Той пиеше кръв от врата на едно момиче. Пусна я и тя падна мъртва в краката му.
-Какво си направил?-извиках ,приближавайки се до него.
-Аз... Аз не знам... Не исках! Не исках да я убия-побърка се Зак.Той ме погледна и се затича към мен.
-Et me solum!-Изкрещях на неразбираем език,толкова силно, че всички си запушиха ушите, а Зак излетя на около 20 метра от нас и се удари в едно дърво.
Всички се чудехме какво стана онази нощ. Представата ми за света тогава просто рухна.
.........

Името ми Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang