Стигнахме до нещо като поляна, заобиколена от дървета. Само двамата. Аз и хубавият, но непознат хибрид, който се появи от нищото. Не е странно. :)
-Да започнем с телекинеза.-предложи Дейв.
-Ъм... Добре. Какво трябва да правя?-попитах го аз.
-Просто се концентрирай върху някакъв предмет и си го представи във въздуха.
Направих това което ми каза, но нищо не стана. След това пробвах пак и отново нищо не стана.
-Може би, ако вложиш емоция.-Дейв се опита да ме поощри.
-Влагам достатъчно емоция, тъпчо!-бях ядосан, че непознат ми казва как се чувствам.
-Не, не влагаш. Само хленчиш и се правиш на интересен. Наясно съм с хората, като теб. Жалки сте! Особено когато нещо не ви се получи.-той изкрещя в лицето ми.
Тогава, изкрещях по същия начин както в гората в онази нощ. Две дървета се изтръгнаха от земята и полетяха в небето. Когато успях да се успокоя ,дърветата започнаха да падат точно над мен и Дейв. Той изтича и се отстрани от падащата сянка. Аз се вцепених, но точно когато дърветата щяха да ме ударят ,Дейв ги превърна в птички, които прелетяха точно над главата ми.
-Благодаря!-уплашен промълвих.
-Да пробваме с левитиране, но ще ти трябва друга емоция.-Дейв звучеше различно, тогава забързано тръгна към мен ,съблече си тениската и.....
Усетих устните му върху моите, усетих ръката му на лицето ми, усетих мускулестото му тяло допиращото моето. Отледах се и видях, че двамата се намираме над облаците.
-Altarswei.-прошепнах и някак се озовахме на земята. Още бях в обятията му. Не знаех какво да правя затова се дръпнах.
За първи път целувам момче. Да не забравяме, че той ме целуна. Да си призная виждам го различно, да хубаво, че беше една целувка, но... (смисъъъл... ) ':)
Добре де, той е сладък и секси./
Стегни се, Ерик Сеймън, той все пак е непознат-вътрешния ми глас прекъсна мислите ми за Дейв.
Понякога се радвам, че го имам. Странно е, че наистина го чувам силно в главата ми. Сигурно освен вещер съм и психопат, но ще мисля за това друг път. Сега не мога да мисля за нищо друго освен за тази целувка.
..........
ESTÁS LEYENDO
Името ми
Fantasía[НЕ ТОЛКОВА БЕЙСИК ИСТОРИЯ ЗА]Вампири ,върколаци, вещици хибриди,гейове,лесбийки ,драма. И общо взето странният живот на Ерик Сеймън и приятелите му