Пак се събудих в стаята ми ,точно преди секунди гледах тялото на Ана до мен ,а сега все едно не се е случило.
Веднага отидох в кухнята на първия етаж и видях Ана и майка ми да ядат палачинки и да си говорят.
*Какво става по дяволите!!!!*
Излязох от къщата по пижама и тръгнах към Зак.Като видях джипа на баща ми ,се сетих ,че може да не стигна до приятеля ми с него ,затова реших да се телепортирам до там с магия.
След секунди се озовах пред къщата на лилавокоското.
Звъннах на звънеца...-Зак ,там ли си,отвори...?
Зак отвори вратата беше с лилава тениска и беше още по боксерки,а зад него застана Дейв ,който го прегърна през кръста и заби поглед върху мен.
-Ерик какво става?-попита ме Зак.
-Нищо не е наред,нещо странно се е случило!-отговорих му и го избутах за да вляза във всекидневната.
-Седни!-казах аз и посочих стола срещу мен на Дейв.
—Сега ще ви разкажа какво осъзнах.....
Разказах им всичко което помня и което се случи до сега.Когато Зак разбра какво е станало с Ана ,черни сълзи покриха лицето му.От емоцията ,която почувства за сестра ми усети такава болка, която го накара да вика.Костите му започнаха да се чупят,гърбът му се промени и за секунди се преобрази на голям черен вълк.-Да отидем да намерим приятелите ни ...! -казах аз.
——
—
VOCÊ ESTÁ LENDO
Името ми
Fantasia[НЕ ТОЛКОВА БЕЙСИК ИСТОРИЯ ЗА]Вампири ,върколаци, вещици хибриди,гейове,лесбийки ,драма. И общо взето странният живот на Ерик Сеймън и приятелите му