Нищо не е наред

20 3 0
                                    

Знам какво е станало със сестра ти!-каза Зак в секундата която ме видя.Беше посшнен и изглеждаше тъжен и притеснен като бездомно куче-в неговия случай е почти буквално.

-Слушам те...

-Дейв е слуга на черния ангел от историята за Сатаната и се опитва да отвори земята със заклиняние, за да освободи една от трите души на Луцифер.За да изпълни това му трябват, чистите души на потомци на Адам и Ева.Като ме превърна в чудовище, отне човешката ми душа, и сега е взел сестра ти, за да довърши заклинанието му трябва още нещо,очите на ,,cuncta videntis"-Зак погледна с празен поглед Мак

-Ъм ,няма да съм сляпа заради заклинание за викане на някакъв козльо!-изнервено и притеснено каза тя.

-Как ще ги намерим, не искам сестра ми да става чуд..... необикновенна, искам да живее нормален и спокоен живот, за един месец претърпяхме ужасни неща само защото ,някой е решил,че ще сме като на LSD през цялото време, ненормалници със супер сили.- отчаяно казах аз,гледайки към приятелите ми.

-Заклинанието трябва да се завърши на 666 метра под мястото на първата душа, тоест под дънера.-Каза Зак-Затова смятам да се превърна във вълк и с общи усилия да стигнем до Ана и ще спрем Дейв.

И така и стана ,то се превърна във вълк, отиде на мястото на заклинанието и започна да дълбае все по-надолу в недрата на земята.Иян извади оръжията си,Мак извади голям черен лък със светещо зелени стрели напоени със отрова.Незнаех откъде има такова нещо , но не ми и пукаше,защото наистина исках да спася сестра ми каквото и да стане.След няколко минути се виждаха камъните на покрива на някаква пещерата, която беше мястото на завършването на черната магия.

-Еla ferdi di bombarbess-научих удивителното заклинание за взрив. Всички влязохме в пещерата ,която изглеждаше като огромна каменна бална зала.В края на която се виждаше сестра ми лежаща на пода.

За жалост вече беше късно..........





















































*Той се върна*

Името ми Where stories live. Discover now