Мак

21 4 0
                                    

-Да отидем да проверим Мак ?-попитах Зак.
Дори няма да се опитвам да му обясня,че гаджето му е слуга на черния ангел,не очакваm да ми повярва.
Вълкът само кимна с глава и тръгна към къщата на приятелката ни, която беше накрая на улицата . На тази улица бяха и  моята къща ,къщата на Иян и на Зак,но улицата е голяма, защото минава през целия град.Гледах Дейв злобно през целия път.
*гаден предател*

Стигнахме къщата на Мак ,изведнъж нормалният ден,стана мрачен, започна да вали и, а облаците бяха черни,чисто черни,сякаш целият свят беше в тъмнина.
    Почуках на вратата с надеждата роднините на Мак да не са си вкъщи ,въпреки,че нищо не беше истинско в тази реалност.
  Маки отвори вратата и се уплаши от големия вълк зад гърба ми.
-Може ли да влезем?-попитах.
-Добре че сте тук .Бързо!-Приятелката ни изглеждаше притеснена.

   Като влязох в къщата ,чух как зад мен Зак излая и като се обърнах видях как до дейв вече седеше куче ,не вълк.
Влязохме в хола и седнахме на дивана.
   -Кажи ми ,че си видяла или сънувала нещо,и че знаеш какво става.-притеснено питах приятелката ни.
  -Да,разбрах го преди три дни в които не спирах да умирам, първия път си спомних какво стана преди да се събудя в леглото си,втория път започнаха виденията,но след третия път започнах да чувам разни гласове.Гласовете на разни демони ,има и още един глас ,по-дълбок и по-зловещ от другите ,мислят да накарат ангелът да падне от небесата ,за да се съедини с другите две части на Сатаната.
*на вратата се почука.*
Бяха Иян и Ния ,които направо влязоха вътре изплашени и задъхани,все едно са.....
-Буквално до сега ви търсехме и бягахме за живота ни..-Каза Ния.-Зад вратата в момента има изобилие от демони, какво ще правим?.....
......











Трябваше да знаем всичко ,което можеше да ни помогне с връщането в нашият свят ,трябваше и да победим тъмнината решила да се възвърне.....,но как?......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 20, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Името ми Where stories live. Discover now