Ezzel senkit sem akarok megsérteni
Más lányoknál az öltözködés:nem tudom mit vegyek fel,ez olyan sötét ez meg túl világos. Milyen cipőt húzzak fel?Valaki segítsen!
Én:vagy elő van készítve vagy random keresek valamit ami olyan azt felveszem. Cipő meg idő függő.Más lányoknál a smink:renben akkor keljünk hamarabb,hogy biztos tökéletes legyen minden.
Én:nem sminkelek,nekem csak tetszenek azok a dolgok.Más lányoknál a tesi:mindjárt meghalok, haza akarok menni. Nincs kedvem futni. Mi ez a feladat?Ez lehetetlen!
Én:nekem mindegy csak legyen benne röplabda.Más lányok köszönése barátnőjüknek:szia,hogy vagy?Puszi-puszi meg minden.
*Barátnő:szia és te?Láttad ezt meg azt?
Én: Bokutosan ki kiabálja,hogy:HEYHEYHEY!Nyilvánosság elött az utcán.
*Barátnőm:Oya Oya?
Vagy fordítva és így boldogítunk másokat.Más lányok háttérképe:barátnővel ill. barátjával ilyen képek olyan képek.
Én: Változékony de leginkább az én kis baglyocskám van ott illetve van amikor közös kép van róla Akaashival.Más lányok zenéi:valami aktuálisan népszerű fiúk körében.
Én:anime full openingek.Más lányoknál a kutyasétáltatásnál:valami halk zene közben pletyi
Én és a barátnőm:anime openingek karaoke full hangerőn boldogítva a munkás népet.Más lányoknál a rajzolás: valami Picasso szerű rajz ami elkészül 20 perc alatt
*Én egy művész vagyok*
Én:3 óra rajzolás után
*Végre kész lettem,megérte az a sok papír*Más lányoknak a matek:folyton jelentkezik és tudja a megoldást
Én:ez mi,hogy kell csinálni?1+2=DaiSuga🧡Ez a füzet elmehet kész rajz füzetnek.Tudom ez nemtartozik az animéhez de nem volt ihletem😓
De most jöhetnek kérések is és megpróbálok mindet megtenni,hogy jó legyen.
Egy kérdés viszont eddig milyennek ezek a történetek vagy a könyv?
YOU ARE READING
Haikyuu történetek vagy mi(Befejezve)
RandomEz az első könyvem és remélem tetszeni fog nektek.