Oikawa és (T/N) egy iskolába és egy osztályba jártok.
Te és Oikawa szerettétek egymást oltogatni.
A baráti körötökbe bele tartozott még az egész röplabda csapat is.
Akárhányszor közeledtetek a tornaterem felé a többiek már rég kint hallották,hogy érkeztek ugyanis (T/N) volt a röpi csapat menedzsere.
Egyik edzés után viszont Shittykawa túl lőtt a célon és te ezt mellre is szívtad(fantáziádra bízom,hogy mi az).Így fogtál egy aranyos röplabdát és megdobtad vele Trashykawa-t,hogy másnap biztos látszani fog a nyoma.
Vége lett az edzésnek elindultatok hazafele te,a labda lenyomatu Oikawa és Iwa-chan.Az út feléig néma csend volt,de ezt a csendet Bitchykawa törte meg.
Felhozta azt,hogy mi lenne ha fogadnátok valamibe és a veszte azt csinálja amit a győztes mond vagy kér.(T/N) és Oikawa a következő meccsre fogadtak ha ti nyertek akkor Oikawa elvihet randizni viszont ha te nyersz akkor nyugodtan oltogathatod nyugodtan Oikawa-t anélkül,hogy vissza szólna bármit is.(nyilvánvalóan te is akarod,hogy nyerjetek).
Eljött a meccs napja az ellenfeletek pedig a Karasuno volt.
A meccs nagyon szorosan zajlott és ahogy Oikawa gondolta a Seijo nyert egy 3 szettes meccsből 2 menetet nyertek.Mehettek a döntőbe a Shiratorizawa ellen fogtok ismét játszani.
És mivel nyertetek Oikawa nyerte a fogadás,így el kellett vele menned egy randira a(kedvenc helyedre).
Végül is nem volt olyan rossz mint ahogy te gondoltad.Egész végig beszélgettetek és mint kiderült mind a ketten szeretitek az űrlényeket,ki is találtátok,hogy a legközelebbi ufós találkozóra együtt mentek.
Miután befejeztétek a randit Oikawa pénztárcája aznap
üresen tért haza.Ez valami gagyi lett szerintem de kiváncsi vagyok a véleményekre.
ESTÁS LEYENDO
Haikyuu történetek vagy mi(Befejezve)
De TodoEz az első könyvem és remélem tetszeni fog nektek.