Nyomok igaz történet alapján.
Lu~chan csak szomszéd de itt most nővér lesz,de bár milyen neve lehet a nővérednek.
(N/N)=Nővéred neveKi találtátok a nővéreddel,hogy húsvét alkalmából sütni fogtok valamit.Mivel már tudtátok mi is lesz neki áltatok előkészül és kimérni minden alapanyagot.
Mind eközben a barátaitok kint röpiztek.Kik is voltak ők hát nem más,mint Bokuto Koutaro és Kuroo Tetsuro.
Néha hallottáktok csak kintről,hogy ölik egymást de a gyerekek már csak ilyenek.
Neki láttatok sütni és mivel te amíg (N/N)-t vártad a többi hozzávalóval,addig gondoltad jó poén lenne Saitma fejet rajzolni a tojásra.
Hát ez nem jött össze ugyanis miközben Saitmat próbáltál alkotni valamiért egy Oikawa arc jutott eszedbe így nem sikerült Saitma fejet rajzolni.
(Én mondtam,hogy részben igaz)Mikor visszaért a nővéred nem csodálkozott rajta,hogy alkottál sőt számított is rá.De mivel nem tudta eldönteni mi is ez abba maradtatok,hogy Saitkawa lesz a neve,ha már a tésztába kerül akkor legyen neve is.
Ő kimérte a cuccokat, (T/N) pedig a tésztát gyúrtad össze.Hogy mi is volt ez amit ti csináltok hát sajtos tallér.Tudtátok,hogy a fiúk ellesznek kint még egy darabig nem zavartattátok magatokat.
Elkezdtétek közösen golyózgatni és mivel már felmelegedett a sütő te kezdted el sütni őket elsőnek.
Nővéred meg miközben golyózgatott a tésztába rajzolt egy arcot és elnevezte Bobnak. Jött a csere,így te golyóztál (N/N)meg sütött.
Először nem tudtad mi van a tésztába de az aranyos nővéred bemutatta neked Bobot,erre a kijelentésre a fiúk is oda figyeltek,mert bejöttek inni.
És most elkezdtek gondolkozni azon,hogy a barátnőjüknek elmentek otthonról vagy szimplán agyukra ment a sütés és inkább vissza kimentek röpizni.Ti közben vitáztatok egy sort mert meghalt nővérednek a Bobja de te is mondtad a magadét miszerint ő meg a Saitkawajat gyilkolta meg.Ezekután lehiggadtatok és már a sütés is a véget járta csináltatok a végére egy Mickey egér fejet is.Miután végeztétek kimentetek a fiúkat megkínálni és utána ti is beálltatok játszani csak annyi,hogy nem a saját párotokhoz hanem pont ellenkezőleg.Így lett a nap végén az amelyik páros veszítettet annak kell takarítania és mivel kikaptál a nővéredtől és Baglyocskádtól mehettél takarítani Mr.Tokyo Toronnyal.
VÉGE.
Ezt a történetet az unalom szülte meg az,hogy tegnap sütöttem.
Sok nyuszit mindenkinek ezzel a képpel🐇
DU LIEST GERADE
Haikyuu történetek vagy mi(Befejezve)
SonstigesEz az első könyvem és remélem tetszeni fog nektek.