Mint egy nyúl(Nekoma)

63 10 4
                                    

Tesi órán voltunk és voltunk vonva az első évesekkel amit élveztem ugyan is Lev-ék osztályával lettünk együtt. Talaj torna volt az óra feladata így egy kisebb bemelegítés után állhattunk is neki mindennek.
Én elsőnek a szekrényhez mentem(még az álmaiban is kísért) Kuroo,Yaku és Lev társaságában.
A tanár elmondta mit csináljunk elsőnek és csak utána ugorhatjuk át. A feladat elsőre az volt,hogy ugráljunk rajta egy kicsit,hogy érezzük mit kell majd csinálni. Nos ez nekem tetszett ugyan is szeretek ugrálni így tök nyugodtan neki álltam és ugráltam. Mivel különböző méretűek vagyunk így Yaku és én kicsit kaptunk,addig Kuroo és Lev nagyot.
Mi kezdtünk vagyis hát én ezért kicsit hátra mentem,hogy legyen lendületem és tudjak ugrani. Ezt az ugrást úgy hajtottam végre,mint akinek meg se kottyant.
- Nahát Shiro-san olyan voltál,mint egy nyúl. - jött oda Lev.
- He? - döntöttem oldalra a fejem.
- Szerintem úgy érti,hogy az ugrásod. - világosított fel Yaku.
- Ja így már értem. De a tiéd sem volt rossz Yaku.
- Köszi. - köszönte meg a csapat liberója. - Lev neked nem kellene menned?
- De és itt sem vagyok.
Megnéztük még a két fiú ugrását amik szintén jók voltak de jegyet még nem kaptunk. Na majd legközelebb.

Haikyuu történetek vagy mi(Befejezve)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang