Sziasztok Husikáim ismét egy ideje nem csináltam semmit pedig aztán írom a részeket csak szimplán már időm se marad semmire.
Viszont ha ügyes vagyok jövő hétre talán jönnének részek vagy még a hétvégén.
Szerdán vagy is inkább szerdára pedig egy szülinapos részt tervezek,mert hát mért ne. Jó ez nem magyarázat. Kicsi Shiro fogja a 19.szülinapját tölteni(éljen úgy se fog senkit érdekelni).
De viszont a jó abban,hogy ingyen mozi lesz aznap és történelmi filmet fogunk nézni(ha már senki nem ünnepel velem én így fogok ünnepelni). Igaz nem lesz valami boldog(van egyáltalán olyan történelmi esemény?)
Aztán van még valami. Márciusba tölti a Haikyuu könyvem az egy évet(még mindig nem megy a fogalmazás) szóval azt szeretném kérdezni mi legyen arra a nagy napra?
A könyv részek hiányát még azzal tudom indokolni,hogy sokk érte az osztályt és azon belül néhány embert is. Engem is lesokkolt a hír nagyon így ezért se volt mit írnom. Meg ugye az érettségi(erről inkább nem beszélek).
Szóval úgy nagyjából ez lenne a helyzet és nem csak ezt a könyvet érinti hanem a többit is kivéve a screenshotosat.
Akik meg küldtek nekem kihívásokat vagyis megjelöltek nagyon szépen köszönöm őket de nem tudom megcsinálni azokat gome😓🙁.
ESTÁS LEYENDO
Haikyuu történetek vagy mi(Befejezve)
De TodoEz az első könyvem és remélem tetszeni fog nektek.