Nos az egész úgy kezdődött,hogy közöltem Bokutoval lemegyek a boltba ami a sarkon volt és megkértem arra,hogy vigyázzon a kutyára.
Mivel nem kellett sok dolgot venni hamar végeztem és indultam is vissza a házunkhoz.
Már tudtam,hogy valami nem stimmel mivel full csönd volt a házba.Amint beléptem az előszobába,mintha bomba robbant volna ott akkora kupi volt.
És ez még nem volt semmi őket sehol se találtam.Elkeztem keresni a lakásba és mivel csak én meg a kicsi lelkem lakik itt nem volt túl sok helység bent.
Aztán végül eszembe jutott melyik az a hely ahol mind a ketten lehetnek egy helyen.Hát a szobámba voltak az ágyon és aludtak.Jaj de édesek együtt.Várjunk nekem most nem mérgesnek kéne lenni rájuk?De hát olyan kis édesek együtt a gyermekeim.
Így inkább én csak csendben elhagytam a szobát,ja az nem volt csend ráléptem egy kutya játékra amire furcsamód egyik se kelt fel,becsuktam a drága nyikorgó ajtómat és hagytam őket aludni.
Mire felkeltek én már befejeztem a takarítást és a konyhába kávé mellett gondolkodtam az életen meg úgy mindenen.
Tudni akarjátok a büntijüket?
Bokutonak csak annyi,hogyha már nálam tölti a hétvégét így ezek után ő fog mosogatni akárhányszor csak itt van.
A kicsikémnek pedig..hát rá nem lehet haragudni hisz csak kiskutya és olyan cuki boci szemei vannak.Vége.
Ez csak egy random sztorika ami jött magától én meg megírtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Haikyuu történetek vagy mi(Befejezve)
DiversosEz az első könyvem és remélem tetszeni fog nektek.