NEXT MORNING
Ik sta op en doe m'n dagelijkse routine:
-tandenpoetsen
-gezicht reinigen
-douchen
-aankleden-lil bit of make-up & edges
NIET VERGETEN, want ik dit NIET meer herhalen.
Oké, ik ga naar beneden en zie daar m'n broers ontbijten.
Ik: bonjour.
Jonathan & Christian: Bonjour.
Ik geef ze beide een kus op de wang en skip Ethan. Christian weet waarom maar Jonathan niet.
Jonathan: Waarom geen kus aan Ethan?
Snel kijk ik naar hem en zie hem ook naar mij kijken.
Ik: Uhm.. ohw ik was hem vergeten.
En ik geef hem met tegezin een snelle slappe kus.
Ik zie Jonathan een beetje raar kijken, maar verder zegt hij niks.
Ik ga de keuken in en neem daar me cornflakes zoals gewoonlijk en wanneer ik klaar ben ga ik aan tafel zitten.Ik: Jonathan?
Jonathan: Da's me naam.
Ik: pff, maar werk je niet vandaag?
Jonathan: Nene, me baas heeft gezegd dat ik teveel werk.
Ethan: mdrr, c'est vrai. ('T is waar)
Jonathan: Tabakkes.
En meteen was hij stil. En op dat moment gaat de deurbel. Christian staat op daar naar te toe te gaan. Ik hoor hem de deur opendoen en hoor dezelfde stem als gisteren. Ik kan echt niet verstaan wat ze zeggen en als ik dichterbij wil gaan gaat Jonathan of Ethan me tegenhouden, dus nee ik blijf liever gewoon zitten. Na een minuutje of 2 komt hij terug aan tafel.
Ik: Wie was dat?
Christian: gewoon de postbode die een pakketje verkeerd bij ons had geleverd.
Ik: mmhmm.
Leugenaar.
En dan gaat weer de bel.Ik: zijn we zo speciaal dat er 2 keet in nieens 1 minuut wordt aangebeld?
Niemand reageert, wat niet erg is want het was niet als een grap bedoelt. Jonathan staat op om de deur te openen. Ik hoor een meisjesstem die ik na 1 seconde ken.
Ik: MARIEEEEEEEEE!!!!!
En ik loop naar de gang.
Marie: GRACEEEEEEEE!!!
Jonathan: Oké ik ben weg.
En weg is hij. Ik geef Marie een stevige knuffel.
Dus Marie is mijn enige echte vriendin. Ik ken haar sinds kleins af aan en sindsdien zijn we altijd samen. Ze zit nu op mijn oude school, waar ik weg ben gegaan, omdat ik het daar racistisch vond. Ze is ook Congolees en heeft 1 jongere broer en haar moeder is, dank aan God, zwanger. De laatste keer dat ik haar moeder zag was 4 maanden geleden, toen was ze 1 maand zwanger. En haar vader is de baas van Jonathan, dus de eigenaar van het bedrijf waarin Jonathan werkt. Marie is jarig op 5 september en ik op 31 december, wat betekent dat ik jonger ben.
Na onze knuffel gaan we naar de woonkamer.Ik: Alles goed bitch? Met je broer? Vader? En je pregnant momma?
Marie:goed en met jou? Met m'n broer gaat het goed en vader ook en GUURLLL.
Hier comes the tea.
Marie: IK WEET HET GESLACHTTT!!!!
Ik: AAAAAHHHHH!!!
JE LEEST
Posa Ya Bolingo
Novela JuvenilGrace (16), Congolees, gaat naar nieuwe school maar maakt geen vrienden en niemand praat met haar voor 1 maand totdat Emanuel uit de doodste hoek naar haar komt. You wanna know why? Lees dan♡