Harry
Keď som Lianu pobozkal zase som mal ten pocit, ako keby tie pery patrili osobe ktorú s celého srdca milujem, ale predsa ju nepoznám. Začali sa mi vybavovať myšlienky o ktorých som vtedy nevedel. Štyri mená Liana, Lottie, Taylor a Zayn. Čo sú tí ľudia zač? Kto som vlastne ja? Som naozaj tým za, ktorého ma považuje Liana alebo je pravda úplne iná? Otázky, na ktoré chcem poznať odpovede, ale netuším ako ich mám poznať. Liany sa to pýtať nechcem, ale budem musieť, lebo chcem poznať kto vlastne naozaj som a kto je Liana, Lottie, Taylor a Zayn.
Liana pozerala na rieku Temža a hneď ako sa loď pohla, tak sa kochala potichu krásou Londýna. Ja som ju v tom nechcel rušiť, ale moja mysel chcela poznať pravdu a tak som ju musel s tej jej vyhliadkovej chvíle vyrušiť. ,,Liana prepáč, že ťa ruším s tvojej vyhliadkovej chvíle po Londýne, ale mám nejasných pár vecí v hlave od tej nehody." Liana sa na mňa pozerala a povedala ,,Nepočká to na potom Harry?" Zakrútil som hlavou ,,Tak hovor teda." Nádychol som sa a začal som hovoriť ,,Kto je Lottie, Taylor a Zayn a kto si vôbec ty? A kto som vlastne naozaj ja?" Liana sa na mňa pozerala vydeseno, ale zároveň aj prekvapene. ,,Harry ešte raz a pomalšie." Prikývol som a povedal ,,Kto si ty, kto je Lottie, kto Taylor a kto Zayn?" Liana chvíľu premýšľala čo mi povie, ale nakoniec s nej vyšlo ,,Som tvoja priateľka Lottie je moja sestra, ktorá ti pomáha v dome, keď niečo nevieš nájsť. Taylor bola tvoja bývalá spolužička a zároveň aj bývalka a Zayn je tvoj nevlastný starší brat." Počúval som ju a jej odpovede som si ukladal do pamäte ,,Aha a kto som ja?" Na túto otázku mi nevedela odpovedať, tak mlčala. ,,Aká bola moja práca pred nehodou?" Na túto otázku som už odpoveď dostal ,,Bol si doktor." Doktor? To je zvláštne povolanie nikdy som nechcel byť doktor alebo áno? Myslel som si, že povie elektrikár alebo taxikár, ale on povedal, že som bol doktor?,,To naozaj?" Ona prikývla a opýtala sa ma ,,Ty si to nepamätáš?" Zakrútil som hlavou a ona pokračovala ,,Bol si veľmi šikovný a tiež bol primárom povíšený. Dostal si vlastnú súkromnú ordináciu priamo v Londýnskej nemocnici a dostal si aj svoju zdravotnú sestru, ktorá sa ako prvá hlásila na jej miesto. Je škoda, že si mal nehodou a všetky tvoje spomienky a tvoja pamäť je preč." Prikývol som ,,Harry, ale ty pôjdeš znova do školy na zdravotnú a naučíš sa to znova." Bol som ticho. ,,Alebo už nechceš byť doktor?"
,,Liana ja neviem. Stále som nezistil informácie, ktoré som chcel." Pozerala nechápavo na mňa a ja som pokračoval ,,Viem, že mi niečo tajíš Liana."
,,Kvôli tomuto si ma tiahol na loď, aby si mi niečo vyčítal?"
,,To nie, ale..."
,,Harry žiadne, ale mňa to raňuje, keď mi človek, ktorého s celého svojho srdca milujem neverí, že mu nič netajím. Ľutujem, že som sa na tento tvoj výlet nechala nahovoriť." Pozrel som na ňu vydeseno. Čo tým myslí? ,,Liana o čom to hovoríš?"
,,O tom, že myslíš len na seba nemyslela som si o tebe, že taký si, už v tvojej blízkosti nevydržím ani sekundu."
Liana vyskočila s lode priamo do rieky Temža. ,,Liana zbláznila si sa tá voda je veľmi hlboká." Skôr než som dopovedal vetu Liana sa mi stratila pod vodou. ,,Lianaaaaaaa."
YOU ARE READING
Dr. Styles✔️
FanfictionHarry Styles je šikovný mladý doktor, ktorého v práci primár povýši, ale chýba im zdravotná sestra. Primár podá inzerát, ktorý sa dostane do rúk Liany Tommer. Lianu do nemocnice prímu a všetko pôjde ako po masle, až kým nezistí, že doktor ku ktoré...