Časť 31

69 5 0
                                    

Harry môžem dnes urobiť večeru?'' Pozrel som sa na Lianu a povedal som,,A nevyhoríme princezna?''Liana sa zasmialq a odpovedala mi,,Tak dúfam, že nie.'' Usmial som sa a povedal,,Pre istotu si do rýchlej voľby naťukám číslo na hasičov.''Liana kývla a odišla do kuchyne.

Liana
Nie som dobrá kuchárka, doma nám vždy varí mama, ale nemôže na tom byť nič ťažké. Uvarím zapekané cestoviny zo syrom, šunkov a zeleninou a ako dezert urobím čokoládovú tortu. Som antitalent, ale tak snáď sa mi tá večera podarí a bude to dobre vypadať alebo to nemusí vôbec dobre vypadať, len hlavne, aby sa to dalo jesť, to je hlavné.
Na doske som si nakrájala zeleninu ako uhorka, mrkva a paprika. Jenskú misu som vymastila olejom a medzi tým som si dala variť cestoviny.
Videla som ako ma Harry spoza dverí sleduje a usmieva sa.
Keď som si už myslela, že sú cestoviny hotové, tak som ich precedila cez sitko a na Jenskú misu vymastenú olej som dala prvú vrstvu cestovín, na ňu som vyspala obsah krajacej dosky a pekne rozmiestnila zeleninu všade,dala som ďalšiu vrstvu cestovín a na ňu som nasypala misku hrachu, dala som ďalšiu vrstvu cestovín a na malé plátky som na neho nastrúhala salámu a syr. Celé som to strčilq do trúby a nechala piecť a moja antitalentná večera je skoro hotová. Väčší strach som však dostala s tej torty, ale tak na tom nemôže byť nič zlé. Smotanu zmiešam s kakaom a cukrom dám ju na piškóty a dám stuhnúť do chladničky. Nič ťažké aspoň pre niektorých.

***

,,Liana to je vynikajúce.''Povedal mi Harry, keď sme už jedli pri stole a s nami jedol aj môj otec, mama, brat a päť sestier.,,A tebe to ako chutí otec?''Otec mi s plnou pusou ukázal prst hore a ja som sa usmiala,, Mama a tebe?'' Mama sa usmiala a povedala,,Si veľmy dobrá kuchárka Liana, je to vynikajúce.'' Pozerala som sa na svojich súrodencov,,A vám súrodenci?'' Všetci skoro jednohlasne povedali,,Je to výborné sestrička.''A mala Doris dodala,,Nevedela som, že vieš variť tak dobre ako mamička.'' Mama sa usmiala a povedala,,Tak vidíš, že to vie, predsa sa jej vyplatili tie hodiny strávené pri mne, keď som varila.'' Pozerala na mňa a ja som len prikývla.,,A teraz papaj princezno.'' Doris sa pustila zase do jedla.

Dr. Styles✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora