Časť 47

56 3 0
                                    

Lottie
Keď Shawn následující deň prijal moju ponuku na večeru, tak som s toho bola veľmi šťastná a tajne v hlave dúfala, že zmení názor na vzťah a začneme spolu chodiť. Vie, že mám syna, tak to nebude také ťažké utajiť to pred ním, keď to už vie.

,,Tak čo si dáš Lottie, vyber si čo chceš, platím ja.''
,,Ale ja som pozvala teba Shawn.''
,,To je síce pravda, ale ja ako pravý gentleman to zaplatím.''
,,Ďakujem si zlatý nie len z vonka, ale aj vo vnútri.''
,,Áno to som už niekoľkokrát počul a dokonca moja bývalá mi povedala, že som až moc dobrý.''
,,Rozprávaj mi o nej.''
,,Čo ti mám o nej hovoriť? Bola to namyslená ženská.''
,,Aha, ale aj tak musela mať aj nejaké pozitívne vlastnosti.''
,,Tak mala vzťah k zvieratám, ale naopak k deťom nie, ja mám vzťah aj k zvieratám aj k deťom a rád by som raz mal aj vlastné. Je to také ňuňu.''
,,Koľko chceš detí?''
,,Nie som extra náročný postačí chlapček a dievčatko.''
,,Máš súrodencov? Ja mám šiestich.''
,,Wau ja mám len jednu mladšiu sestru.''
,,Ako sa volá? Potom ti poviem aj ja.''
,,Volá sa Aaliyah.''
,,Zvláštne meno.''
,,To áno. Aj to moje je náš otec má portugalské korene, inak som kanaďan.''
,,A čo ťa priviedlo do Londýna?''
,,Práca. Vyštudoval som doktorát v Kanade a dostal štipedium a tak teraz som len na prenájme a o pár týždňov bude tá kancelária oficiálne moja.'' Usmiala som sa.,,Darí sa ti?''
,,Musím povedať, že aj áno, len sa stále rozbieham.''
,,To chápem.''
,,Tak ako to máš zo súrodencami? Viem, len že tvoj staršia sestra je Liana.'' Prikývla som,,Potom po Liane som ja, po  mne sestra Felicita a potom dvojičky Daisy a Pheobe a po nich tiež dvojičky Ernest a Doris.''
,,Jej dva krát po sebe dvojičky. Bolo by super mať dvojičky tiež.''Usmiala som sa a predstavovala som si tú budúcnosť so Shawnom.

***

Mezdi tým Harry u primára

Harry
,,Prepáč Harry, že ťa zadržujem po tvojej pracovnej dobe, ale včera sa o takomto čase sťažovali pacienti s druhého poschodia kde tí čo musia byť hospitalizovaní majú izby na krik s tvojej ordinácie.''
,,Ako vedia, že to bolo s mojej?''
,,A nebolo?"
,,Bolo.''
,,Tak ako mi to vysvetlíš?''
,,Neovládol som svoje chute. Liana ma aj upozornila, ale moja túžba bola silnejšia, prepáčte už sa to viac krát nestane. Vydržím to domov.''
,,Tak dobre teraz máš len zdvihnutý prst, ale nabudúce to už bude vyhodenie za sexuálne scény na pracovisku. Aj keď je to tvoja súkromná ordinácia a môžeš v nej mať vlastné pravidlá, tie ti neberiem, ale sex medzi ne nezaraďuj rozumel si?''
,,Áno. Žiadny sex v práci. Bozky mám dovolené?'' On len prikývol a už ma pustil konečne po celom dni domov, kde som sa tešil na teplú sprchu a posteľ.

Dr. Styles✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant