Časť 35

60 4 0
                                    

Liana
Zobudil ma krik mojej sestry a tak som bežala za ňou,,Lottie preber sa.'' Jemno som s ňou potriasla a ona sa s plačom prebrala. Hneď som ju objala,,Už je dobre. Bol to len zlý sen.'' Ona pokrútila hlavou a povedala,,Nebol to zlý sen ségra, ale rozlúčka.''
,,Aká rozlúčka s kým?''
,,Rozlúčka zo Zaynom.'' Pozerala som nechápavo na ňu a potom, keď som nič nehovorila pokračovala,,V tom sne si bola aj ty, ale všetko sa točilo okolo Zayna. Napísal mi SMS správu, zo začiatku mi to bolo divné, ale potom on sám mi povedal v tom sne, že sa mysľou spojil so sestričkou a ona mi ju napísala. Mali sme sa stretnúť v parku pri lavičke medzi dvoma stromami, kde sme sa stretávali,ty si tam išla so mnou, keby to bol náhodou nejaký uchyl, ale ukázalo sa, že to bol naozaj Zayn. Len čo som ho však chcela objať prešla som skrz neho, on bol ako reálny hologram. Teraz však k veci on mi povedal, že už musí ísť, že jeho pľúca a srdce už dlho nevydrží a tá látka mu dáva preč všetku krv a čím viac mu ju dávajú, tak tým rýchlejšie sa mu stráca. On umiera a povedal, mi že mu porodím syna.'' Pozrela som sa pri poslednej vete na Lottie zo zdvihnutím obočím a povedala,,Vy ste spolu spali a ty si tehotná?'' Zakrútila hlavou a odpovedala mi,,Ani raz sme spolu ešte nespali, takže nemôžem byť tehotná ide o to, že som panna, ale mám mu porodiť syna. Neviem, ale ako čo som Panna Mária? Aj ona bola panna, keď počala Ježiša.''Na to som prikývla a dodala,,Ona však počala s Ducha Svätého. Tebe čo ešte Zayn povedal ségra?'' Zamyslela sa,,Povedal, že odpovede mám hľadať u doktora Stylesa a pod jeho perinou.'' Nechápala som to a len mlčala a vŕtalo mi to hlavou.

***

,,To je jasne čo ti tým chcel Zayn povedať Lottie.''Odpovedal Harry, keď sme za ním prišli.,,A čo mi tým chcel povedať, lebo ja ani Liana sme to nepochopili.'' Harry sa usmial nad tým, že pozná odpoveď a my nie. Hah jeho naivita, ale žeriem ju na ňom. Je tak sexy, keď mudruje o svojom povolaní a vyštudovanej medicíne. Milujem ho s tým jeho veľkým mozgom.,,Mne to bolo hneď jasné. Mám ti urobiť umelé oplodnenie a tak mu porodíš syna.'' Sledovala som oboch mlčky a pohľadom som striedavo prechádzala s jedného na druhého.,,To je jednoduché a my sme na to nevedeli prísť?'' Harry prikývol a Lottie pokračovala.,,Ako to urobíš, keď on je v umelom spánku?''
,,Jednoducho musím mu vziať spermie, keď spi nechcem aby trpel, keď ho preberiem hrozne ho to boli.''Lottie len prikývla,,Tebe vezmem vajíčka a v skúmavke ho oplodním Zaynovimi speriami a keď sa nejaké ujme, tak ti ho dám a keď sa uchytí o deväť mesiacov porodíš ako povedal Zayn chlapčeka.''
,,Trocha sa toho bojím, Harry som panna cítim sa ako Panna Mária.'' Harry sa zasmial,,Tak trocha teraz si, ale to nikto nemusí vedieť to vajíčko sa dokáže uchytiť o polovicu rýchlejšie ako prirodzenou cestou, lebo už bude oplodnené. '' Prikývla ,,Takže nikto nezistí, že nie je sexom a ja som ho mohla počať, ešte keď Zayn mohol.''
,,Presne."

Dr. Styles✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon