Časť 1

658 10 0
                                    

Zdravím toto je spracované do ženskej podoby, kebyže sa nedostane inzerát do rúk Louisovi Tomilsonovi, ale mladej dievčiny Liany Tommer.
Části sú spracované do ženskej verzie, väčšina slov je ponechána a tie ktoré sa viac týkali Louisa sú vymazané. Takže časti bude menej ako vo verzii Larry. Teraz mám prepísaných zatiaľ len 16 časti s pôvodného Larry a tu je o 6 časti menej, kvôli vymazaných viet.
Dúfam, že sa vám toto spracovanie  bude tiež páčiť a želám vám príjemné čítanie. Vote a komentár s názorom poteší.

Harry
Potešil som sa, keď mi po 3 rokoch zamestnania v štátnej nemocnici primár povedal, že som povýšený a to takým spôsobom, že mi povedal a o vlastnej súkromnej odrinácii. Strašne som sa tešil, ale netrvalo to moje tešenie dlho, lebo pridal slová ,,Nemáme pre teba voľnú zdravotnú sestru." Sklonil som hlavu a povedal som ,,Podajte inzerát, že hľadáme zdravotnú sestričku.''
,,Urobil som to, ale ešte sa nám nikto neozval.'' Zosmutnel som ,,A to pre mňa znamená čo pán primár?" Dal mi ruku na rameno a povedal ,,Pre teba to znamená to, že musíš na nejakú dobu, kým sa niekto ozve na miesto zdravotnej sestry, tak byť ešte nejaký ten čas v ordinácii s Niallom." Vyvalil som na neho oči ,,To nie u neho som trpel šesť rokov aj zo školou, keď som sa sem chodil zaúčať a, tak už u neho v ordinácii nevydržím ani sekundu." Primár na mňa šokovalo pozeral a ja som mu dodal ,,Vy ste nikdy neboli u neho v ordinácii?" Zakrútil s hlavou ,,Tak to skúste a pochopíte to."
,,Čo pochopím?" Povzdychol som si ,,Tak ja vám to teda poviem. Ordinácia Nialla Horana smrdí po cesnaku a cibule. Nechápem ako to tam tí jeho pacienti môžu vydržať. Je aj pravda, že v poslednej dobe mu ich tam chodilo tak málo. Dva až traja za deň niekedy ani jeden, takže som sa učil na figuríne alebo s YouTube videa." Primár mykol plecami ,, Ten zápach je od Nialla s ordinácie? Myslel som si, že to ide s kuchyne, ale nie vždy sú jedlá s cibuľou a cesnakom a po chodbe to smrdí stále." Kývol som. ,,Trvá to celých 6 rokov Harry?" Znovu som len kývol. ,,Ja sa s ním skusim porozprávať a poviem mu, aby s tým prestal, že nám ten jeho jedálniček s cesnakom a cibuľou odháňa pacientov,že s toho smrdí celá chodba." Pozrel som sa na neho a povedal ,,To nemusíte. Bude si myslieť, že som ho bonzol ja." Usmial sa a zdvihol mi hlavu. ,,Harry nebude si myslieť, že si ho bonzol ty. Keď nebude chcieť s tým jeho jedlom prestať tak poletí." Prikývol som ,,Ale vážne tiež som si všimol, že nám sem prestalo chodiť menej pacientov. Radšej chodia do nemocnice na druhom konci aj keď je to pre niektorých ďaleko."
,,Ďakujem. On neni zly doktor. Je veľmi šikovný, tak keď prestane s tou konzumáciu cesnaku a cibule, tak už po chodbe nebude od toho smrad a naši pacienti sa nám vrátia." Primár prikývol a odpovedal mi ,,Bude pre mňa ťažké vyhodiť ho, ale dúfam, že s tou konzumáciu prestane." Usmial som sa a odpovedal som mu ,,Tak veľa šťastia, aby sa vám podarilo vyriešiť to a, aby ste Nialla nemusel vyhodiť. Bola by ho škoda."

Liana
Pred dvoma mesiacmi som skončila zdravotnú školu v odbore Asistent doktora, vlastne je to zdravotná sestra. Pátrala som po internete a našla som jeden inzerát.
Klikla som teda na prihlášku, ktorá bola dodaná k inzerátu a zobrazila sa mi tabuľka, ktorú som si vytlačila.
Zobrala som si s pohára na stolíku pero a prečítala som si ,,Zadajte vaše meno a priezvisko."

Moja prihláška vyzerala takto:

Meno a priezvisko: Liana Tommer
Dátum narodenia: 24.12.1992
Pohlavie: Žena
Vzdelanie: Asistentka doktora
Znalosť cudzích jazykov: Anglický jazyk materinský, viem plynule španielsky a trochu ovládam Francúzštinu.
Čo očakávam: Dobrý prístup zamestnancov nemocnice. Naučiť sa niečo nové. Spoznať nových ľudí. Nadviazať nové priateľstvá.
Iné: Chcela by som, aby ste ma do vašej nemocnice prijali. Som šikovná a vzdelaná. Ak budú potrebné nejaké veci, tak ich rada doplním.
Pridávam k prihláške môj životopis.

Po podaní prihláške mi o týždeň prišlo rozhodnutie. Obálku som otvorila s veľkou nervozitou, vytiahla z nej papier, ktorý som si očami začala čítať:

,,Dobrý deň slečna Tommer. Ďakujeme za Vašu prihlášku a prijímame vás. Váš životopis bol veľmi zaujímavý a chceli by sme, aby ste sa dostavili na pohovor priamo za primárom nemocnice. Vezmite zo sebou aj váš výučný list vo vašom odbore."

Dr. Styles✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin