,,Poprosím malého medvedíka tady pre moju priateľku.''Pani za pultom Harrymu podala asi 20 centimetrového medvedíka a Harry ho hneď zaplatil. Pozrel sa na mňa a sladko sa usmial to slovami,, Pre teba princezná moja.''Ja som mu úsmev opetovala a medvedíka si od neho zo slovami,,Ďakujem ti láska,''vzala.
***
,,Harry ty si každým dňom väčší drak v posteli.''
,,A to je zlé či dobré láska?'' Usmiala som sa a pobozkala som ho on mi bozk oplatil.,,Samozrejme, že dobré daddy.''On sčervenal a povedal,,Druhé kolo?''Kreslila som mu prstom srdiečko na holú hruď a odpovedala som mu,,Kľudne aj desať.''Harry sa zasmial a povedal,,To zase nie princezná, ale jedno alebo dve kolá ešte zvládnem.''Usmiala som sa a keď si Harry na mňa znova obkročmo sadol tešila som sa zase na naše spojenie.Harry
Pri Liane som sa cítil plný energie a bol som s ňou veľmi šťastný. Milujem ju a ona miluje mňa. Naša spoločná práca nás spája viac a náš vzťah je tak pevnejší. Nikdy som neveril na lásku na prvý pohľad, ale pri Liane som uveril a neprekáža nám ani vzťah na pracovisku medzi kolegami.
Liane vydýchi od slasti ma napĺňali ešte väčšou energiou a tak som začal prirážať stále viac a viac. Ruky si omotala okolo môjho krku a jemno ma pobozkala ja som jej bozk samozrejme oplatil a ďalej som prirážal s občasným vydechnutím jej mena do vzduchu.
Keď som už skoro vrcholil zarila mi nechty do chrbta a ja som snáď na celý dom zakričal od bolesti.,,Ššš láska nie sme doma sami a naviše je už tak pol desiatej keď nie viac. A prepáč mi ten chrbát.''Liana sa pozrela na svoju pravú ruku a pod nechtami mala moju krv.''Nevedela som, že je vo mne až taká sila.'' Ja som ju pobozkal a povedal,,To nič, aj keď to štípe prežijem to. Po sexe mi to ošetríš.'' Usimal som sa a povedal,, Ďakujem ti, že sa na mňa nehneváš. Veľmi rada daddy.''Keď Liana povedala daddy, čo si mi vlastne veľmi páčilo.
Urobil som sa a chvíľu po mne sa urobila aj Liana. Hneď som sa pritisol na jej pery a začal ich vášnivo bozkávať.Na druhý deň ráno mi začal zvoniť budík a bol čas po nádhernom včerajšom dni s Lianou opäť stráviť deň v práci, ale po boku Liany som sa do práce tešil a tešil som sa na naše ďalšie hry v posteli alebo aj inde, kde budeme sami.
ESTÁS LEYENDO
Dr. Styles✔️
FanficHarry Styles je šikovný mladý doktor, ktorého v práci primár povýši, ale chýba im zdravotná sestra. Primár podá inzerát, ktorý sa dostane do rúk Liany Tommer. Lianu do nemocnice prímu a všetko pôjde ako po masle, až kým nezistí, že doktor ku ktoré...