Asi o 15 minút sme rýchlo dorazili s Lianou do nemocnice a Zayn bol už bol na operačnom sále pripojený na prístroje, spal a primár mu už otvoril hrudník a hľadal miesto krvácania a samozrejme guľku s pištole, ktorú v hrudi Zayn mal.
Liana
Ako sme však vkročili na operačný sál, tak Harry sa zrútil k zemi a začal znova plakať jeho brat práve bojuje o život a on sa na to musí pozerať čo komu urobil on a prečo zrovna Zayn? ,,Harry neplač to bude dobré. Guľka mu nezasiahla srdce. Neboj sa prežije to, len potrebuje krv.'' Harry na neho pozrel a po chvíle, keď sa trocha upokojil povedal,,Ja mu dám krv, aby ste pre ňu nemuseli do skladu ja mám takú istú skupinu ako on.'' Hneď ako to povedal, tak moje myšlienky boli správne, že sú pokrvný bratia, ale predsa nie sú vlastní. ,,A nechceš ho operovať ty Harry?" Primár pozeral priamo na neho a on len pokrútil hlavou. ,,Tak dobre, Liana ti vezme teda krv." Pozrel na mňa a ja som prikývla.Brala som Harrymu krv a on pri tom celú dobu plakal. Bolo mi ho ľúto a tak som ho druhou rukou začala hľadieť po hlave, ale on sa však uhol a ja som pohľadila vzduch,,Harry čo sa deje? '' Neodpovedal mi a tak som bola radšej ticho a ďalej som mu brala krv.,,Koľko vrecúšok potrebujete pán primár?" Spýtala som sa ho, keď do prvého vrecúška kvapkalo pár posledných kvapiek. ,,Jedno vrecúško je pol litra, tak mu vezmi ešte jedno a bude liter." Odpojila som jedno a napojila som mu druhé,, Pán primár a nebude potom malátny a nebude mu zle? '' Primár prikývol a povedal ,,To pár hodín, keď sa vyspí tak mu bude dobre, teraz sa neboj o Harryho on sa s toho dostane rýchlo, teraz ide hlavne o jeho brata. Nemu sa musí zachrániť život, ak nechceš vidieť Harryho v takomto stave po zbytok svojho života."
,,Nie nechcem ho takto vidieť. Milujem ho a nerád vidím, keď je smutný alebo nebodaj plače, čo je vlastne teraz. Zachráňte prosím Zayna." Primár prikývol a dodal,, Urobím všetko čo je v mojich silách, aby som ho zachránil, ale guľku som stále nenašiel. " Začala som sa báť toho najhoršieho.
Ako sa pán primár vŕtal v Zaynovom hrudníku, aby našiel guľku po pištole jeho talk začal prudko klesať. Keď som sa pozrela na Harryho, tak jeho svali boli napäté a videla som na ňom, že každú chvíľu vybuchne. Stále držiac mu ihlu pri žile na ruke som mu povedala,,Harry upkoj sa on bude v poriadku, keď si napätý, tak ti netečie krv." On sa na mňa s uplakanými očami pozeral a povedal,,Vidíš to. Vidíš ho umiera a ja tu len tak sedím a revem." Pohľadila som ho po napnutom svale na ramene a až teraz som pocítila, ako moc je silný. ,,Láska nesedíš tu a len neplačeš, ale dávaš bratovi svoju krv. Nie si schopný ho operovať."Harry
Počúval som Lianiné slová a tie ma trocha upokojili a ja som pri srdci pocítil ešte nádej, že Zayn to prežije a bude sa zase smiať a všetky chvíle svojho života prežije pri Lianinej mladšej sestre Lottie.Keď prístroje ďalej pipalí a primár s tým nič nerobil, tak som vybuchol. Liane som sa vytrhol tak prudko, že som si vytrhol ihlu zo žili a porezal som sa s ňou hlboko. Neriešil som svoju silne krvacajúcu ruku a bežal som k Zaynovi,,Liana zastav ho a ošetri mu tú ruku, lebo budeme kriesiť ešte aj neho."Keď to chcela Liana urobiť, tak som ju zastavil a na ránu som si priložil vatový tampón zo stolíka pri primárovi.,,Prosím puste ma k tomu, ja to urobím sám je to môj brat."
,,Si zranený Harry a ešte aj malátny po darovaní skoro litra krvi, nedokážeš nič urobiť."Podopieral som sa stolíka, aby som nespadol, lebo mi bolo na vracanie.,,Nič mi nie je viem bez problémov stať a dokážem mu aj guľku s hrude vybrať." Primár sa len trocha ironicky zasmial a ja som vedel, že mi vôbec neverí. ,,Harry mňa neoklameš si bledý ako stena a podopieráš sa o stolík na kolečkách." Pozrel som sa dolu a mal pravdu stolík mal kolečka, stačil by mi jeden pohyb mimo a ja som padol na zem ako handraová bábika.
Ako som však bol tak prehnutý zškŕkalo mi v bruchu a ja som...Pokračovanie na budúce
CZYTASZ
Dr. Styles✔️
FanfictionHarry Styles je šikovný mladý doktor, ktorého v práci primár povýši, ale chýba im zdravotná sestra. Primár podá inzerát, ktorý sa dostane do rúk Liany Tommer. Lianu do nemocnice prímu a všetko pôjde ako po masle, až kým nezistí, že doktor ku ktoré...