Časť 53

175 3 0
                                    

Liana
Pôrod sa blížil a už sme sa s Harrym pomaly pripravovali na naše bábätká.

S vybavičky máme zatiaľ len nejaké oblečenie v bielych farbách, fľaštičky a dudlíky. Tiež nejaké hrkálky.

***

Harry

26.8.sa v Londýnskej nemocnici 5 minút po sebe s umelej maternice v Zaynovom laboratórium s mojou pomocou a to cisárskym rezom sa narodili krásne dvojičky chlapček a dievčatko. Liana tak mohla svojej dcérke kúpiť tie roztomilé šatičky.

Keď som Liane vložil do náručia naše dva poklady, tak som sa jej spýtal ,,Láska ako sa budú volať?'' Ona sa na mňa usmiala a povedala,,Chlapček bude Kyson a dievčatko Carmen.''
,,Krásné mená si vybrala láska.''Pobozkal som ju a už som sa nemohol dočkať, kedy ich budem mať doma.

Epilóg
Liana
,,Mamiiiiii.'' Kričala na mňa Carmen zo svojej izby, tak som rýchlo za ňou bežala zo slovami,,Zlatíčko čo sa stalo? Mám ti to len pofúkať alebo rovno volať záchranku?'' Malá sa zasmiala a povedala,,Nie mami. Len, že by som chcela malú sestričku.'' Ja som si k malej sadla na koberec a povedala,,To nie je možné princezná. Ja som pri vás mala veľké problémy a som šťastná aj s ockom, že máme aspoň vás dvoch. Malo vás byť päť, ale pred vami tri zomreli. Vy ste sa narodili s pomocou vášho bratranca Zayna, ale to vám vysvetlím, keď budete starší, teraz ste na to ešte veľmi maličkí''
,,Prečo až tak neskoro a koľko ešte budeme čakať?''
,,Tak v 12 možno aj skôr a je to ešte deväť rokov.''
,,To znie ako veľmi dlhá doba.''
,,Aj je zlatíčko, buď rada za to, že máš len brášku. '' Carmen sa usmiala a povedala,,Som mami.''Objala ma a ja som si jej malé telíčko pritúlila.
Bola som šťastná, že vďaka môjmu synovcovi Zaynovi mám doma dve krásne a zdravé deti. Za nič na svete ich nevymenim.

Toto je záverečná časť, ktorá je také vyvrcholenie Lianiného a Harryho života.

Dôležitý oznam pre milovníkov tohto príbehu!
Dr.Styles 2: Dr.Malik je voľne pokračovanie tohto príbehu s pohľadu Zayna Juniora. Na mojom profile práve publikovaný.

Dr. Styles✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon