Розділ 11

3 0 0
                                    


Ось вже понеділок. Я не дуже хотіла вставати, адже після того, як на вихідних я спала до 12. Я зробила всі водні процедури і пішла на кухню. Батьки повернулися вчора ввечері, тому з кухні ішов запах моїх улюблених сирників. Мама стояла і жарила їх, а тато сидів і читав новини, періодично спілкуючись з мамою.

- Оооо, мої улюблені сирнички, - пищала я

- Так ,бери накладай, - сказала мама

Я наклала собі та почала їсти. Поївши цю їжу богів, я пішла одягатися. Сьогодні мій вибір впав на спідницю кльош, білу блузку та білі кросівки. Я вдяглася і пішла до Міші. Постукавши в двері, мені відкрила тьотя Таня.

- Ой Аня, заходь Міша зараз вийде, - сказала тьотя Таня, але нізвідки вийшов Міша

- Ну що ходімо?, - запитав він.

- Ходімо

- До речі, нас підвезуть хлопці

- Ну добре. Ось якраз вони, - сказала я і ми підійшли до них

- Привіт, - сказала я і обняла спочатку Антона, а потім Рому, - сьогодні мені не прийдеться сидіти в когось на руках?

- Хаха, ні, - сказав Рома

- Добре, поїхали, - сказав Антоні і ми сіли

Я і Міша сиділи заді, а спереді сиділи Антон і Рома. По дорозі в школу ми слухали музику і підспівували. Ось ми заїхали на шкільне подвір'я, всі погляди були на нас. Ми всі вийшли з машини. Я попрощалася з хлопцями і направилася до Соні

- Ого, я думала ти поганої думки про них, - сказала Соня показуючи на хлопців

- І тобі привіт, я просто провела один день з ними. Я тобі пізніше розкажу.

- Аякже, в деталях!

- Звісно.

Ми стояли на шкільному подвір'ї і розмовляли, але нас перебив дзвоник. Першим уроком у нас були основи здоров'я. не самий цікавий предмет, але треба. Зайшовши в клас ми з Соньой сіли за третю парту біля вікна. Вчителя не було хвилин 5. До класу зайшов Рома і Антон.

- Так, сьогодні ми проведемо основи здоров'я, бо Людмила Миколаївна захворіла, - сказав Антон дивлячись на Соню

Я дивилася за поведінкою Соні і Антона. Вони очей не зводили один від одного. Я вирішила вивести Соню з трансу.

- Соня, я буду подружкою нареченої, - сказала я посміхаючись.

- Що? Ой вибач, задивилась

- На що? Точніше на кого?

- Ой, все ти бачиш

- Тобі подобається Антон?

- НІ, ти що! Навіть якщо він мені подобався, то я б не могла бути з ним.

- Чому, ви доволі гарно виглядаєте разом.

- Просто він вищого статусу від мене, тому ми й не можемо бути разом.

- А якщо спробувати?, - запитала я граючи бровами

- Так! Третя парта, досить говорити, - сказав Рома до нас

- Вибачте, - коротко сказала я

На уроці хлопці розповідали про алкоголь і наркотики. На мій подив, було цікаво. Рома іноді грав бровами до мені, але я у відповідь закочувала очі. Я так подумала і вирішила звести Соню і Антона. Я бачила, що Соні подобався Антон, а Антону подобалася Соня. Я вирішила запитати в Роми чи це так. Наприкінці уроку я вирішила підійти до Роми.

- Рома, зачекай, - сказала я

- О, привіт

- Привіт, давно не бачились, - з сарказмом сказала я, - слухай, у мене до тебе запитання

- Запитуй, я весь твій.

- Твоя впевненість тебе погубить, я це вже говорила. Але зараз не до цього. Я хотіла запитати чи Соня не подобається Антону?

- Та блондиночка яка сиділа з тобою?

- Так.

- Я запитаю в Антона. Але яка вигода мені з цього?

- А що ти хочеш?

- Сьогодні в сім годин чекай мене. Одягни щось зручне.

- Але ж.., - не встигла я договорити, як Рома пішов

З шоку мене витягла Соня.

- Ань, ходімо на історію

- Так ходімо

- Про що ти з ним говорила?

- Та так, дівчачі справи, - з іронією сказала я

- Хаха, справді?

- Так, ходімо бо спізнимося

Ми поплелися на історію. Наступні уроки пройшли доволі весело. Вчителі намагалися якось розшевелить нас, але в них нічого не вдавалося. Після уроків я вирішила не чекати Мішу і піти додому сама, щоб обдумати усе. При виході зі школи я побачила об'яву, що набирається команда для баскетболу. Я вирішила спробувати. Заняття якраз завтра після сьомого уроку. А сьомий урок у нас фізкультура, тому мені везе. Я втикнула навушники і пішла додому. Я думала чи варто мені зустрітися з Ромою. Я все таки вирішила, чому б і ні. Прийшовши я почала збиратися.

Нове життяМесто, где живут истории. Откройте их для себя