Salı günü sabah 08:04
Seul'ün yağmurlu sabahına uyanan Lisa saate bakmak için elini telefonuna götürmeye çalışıyordu , uyku sersemi olduğu için yere düşürdü ve küfür ederek "Ashh..sikeyim." gözlerini ovarak görüş açısını düzeltmek istiyordu. Lisa'nın çıkardığı sesler sonucu köpeği Theo odaya gelip Lisa'nın üstüne atladı ve onu yalamaya başladı.
Lisa telefonu alıp saate baktı dersi 10'da başlıyacaktı ve Kim Jennie ile olacak ortak dersi aklına geldi hangisiydi acaba diye düşünüp telefonundan sınıf listesine baktı.Evet 10'da olan dersinde Kim Jennie ile aynı sınıftaydı Lanet olası Kim Jennie neden Seçmeli Dövüş Sanatları dersini alırdı ki? Ne yapabilcek acaba diye düşünmeye başladı kesinlikle pembe adidas eşofman giyecekti ya da chanelın sikik taytlarını "İnsan Chanel" boşuna demiyordu okuldakiler..
Kalkıp sıcak bir duş aldı sandığından fazla kalmıştı işi bitince üstüne bornozunu geçirip aynanın karşısına geçti ve tüm vücudunu incelemeye başladı.Lisa kendini aynada mükemmel görüyordu, uzun zaman olmuştu spor yapmayalı kendini biraz güçsüz hissediyordu göbeğinin biraz çıktığını düşündü sonra içine çekip aynaya "Lalisa bu dünyadaki en iyi vücuda sahipsin bunu koru bebeğim" dedi gülerek.
Odaya geçip spor çantasına kıyafetlerini koydu her zaman ki gibi siyah üstlerini giyip kahvaltı için Theo'nun yanına gitti. Theo mamasını yerken Lisa telefonundan arkadaşlarının yazdığı şeylere bakıyordu.Taehyung 04:53: Akşam bizim barda eğlence olcak gelmeyi unutmayın ezikler bi kaç arkadaşınızı da davet edebilirsiniz tabi arkadaşınız varsa xddd
Yoongi 05:42 : Taehyung o saatte ne parti planlaması kafayı mı buldun yine?
Yerim 08:04 : Siz aptallar o saatte neden ayaktasınız neyse Taehyung mekanın konumunu at.
Taehyung 08:32 : Konum ◇
Jungkook 08:43 : Kesinlikle ihtiyacım var dı bu partiye.
Taehyung 08:45 : Dün gece olanlardan sonra iyi gelir ezik :d
Jungkook 08:53 : Asshh siktiğim kızını öperken üzerime kustu üstümü mahvetti ve işimiz yarım kaldı çok sinirliyim çabuk akşam olsun!
Taehyung 08:58 : Hala gülüyorum KSXKSODKSKSKS DOSTUM CIDDEN COK EZIKSIN
Jungkook 9:03 : Akşam altıma alacağım kızı görene kadar bekle Taehyung-ssi Jeon Jungkook partiyi sallamaya gelicek. hyung bu arada okuldaki topluluğa mesaj attım o ezikler de parti nasıl yapılır öğrensin
Lisa ise bu durumdan memnun bi halde Taehyungun attığı konuma baktı küçük olan Utah Cash'deydi bu biraz canını sıksada o da konuşmaya dahil oldu
Lisa 09:32 : Jeon.. bu akşam ki tüm kızları senden çalacağıma emin olabilirsin x)) Hepsi adımı inleyecek sen ise dışarıda duyup kendini tatmin ediceksin.
Lisa ne yaptığını bilmiyordu sanırım duşta fazla kalmak Lisanın beyinini eritmişti.
Jungkook 09:35 : Bu sefer bu kız bile sana bakmayacak Lalis hangi tanrıçayı getireceğimi bilemezsin x(
Lisa telefonunu kapatıp Jeonun dediği şeyleri düşünmeye başladı "hangi tanrıçayı getireceğimi bilemezsin" okulda kaç tane tanrıça vardı ki Sooyoung'ı saymıyorum 4-5 tane vardı galiba , bunlardan Kim Jennienin olma olasılığınıda düşünmeden edemiyordu Kim Jennie egoist Jeonu ne yapsın ki diye düşünürken evden çıktı. Ders zamanı Kim Jennie ile dövüş sanatları dersi evet...