3

884 346 101
                                    


🎶NEFFEX - Myself

Sabaha kadar gözüme uyku girmemişti.Benim bu evde bu insanlar ile ne işim vardı.Yıllarca yalnızdım bunu kabul ediyordum ama hiç tanımadığım bu evde bir gün bile beni rahatsız hissetmeye yetmişti.Neyse ki bugün cumartesi idi okul faktörüyle uğuraşamazdım.Dün Ulaş'ın emrivakisiyle kalmıştım,bugün de burada kalmaya niyetli değildim fakat baş ağrım bana hiç yardımcı olacak gibi durmuyordu.Ben bu gücü yıllarca kendime kabullendirememişken başka insanlarla tanışmak ,kafamda ne kadar soru işaretleri oluştursa da sevinmiştim.Korkuyordum,mektubu gönderen kim, Ulaş hangi tehlikeden bahsediyor kafam karmakarışık olmuştu düşünceler beni daha da girdaba sürüklüyordu.Ayrıca acilen bir ağrı kesici almalıydım.Üzerimi değiştirmek için kalktım.Bavulumdan siyah pantolonumu ve beyaz tişörtümün üzerine ince bir hırka çıkarmıştım.

Giyindikten ve saçımı kabaca düzelttikten sonra kapıyı açar açmaz karşımda Gencer'i gördüm.''Günaydın''diyerek selam verdi ''Günaydın'' dedim ardından hemen.''Rahat uyudun mu ?''dedi göz altlarıma bakışı takıldı.Fazlamı morarmıştı acaba keşke uyusaydım diye içimden geçirirken ''pek sayılmaz, acaba ağrı kesici ilaç var mı? Başım fena ağrıyor. '' diye cevap verdim.''Bir şeyler atıştır ben getiririm ilacı" dedi ve merdivenlerden inmeye başladı.

Ben ise mutfağa doğru yöneldim.Ulaş mutfaktaydı sırtı bana dönük siyah yarım kol tişört giymişti.Tam göremesemde galiba kendine kahve hazırlıyordu.Ona doğru yaklaşıp ''Günaydın''dedim.

Sırtımı tezgaha yaslayıp ona doğru döndüm. Bana kısa bir bakış atıp başını hafifçe eğip selamladı .O an gözüm bileğindeki tokama takıldı. ''Tokamı vermeyi düşünmüyor gibisin'' dedim. Gözünü kahveden ayırmadan ''düşünmüyorum'' dedi bir yandan ısıtıcıdaki suyu bardağa boşaltırken uzunca bir iç çekip'' Burada kalmayacağım bugün kendime bir yer ayarlayacağım'' der demez aniden siyah gözlerini bana kilitledi.''işleri zorlaştırma güvendesin bu evde dedi''sinirlenmiş miydi? ''Sizleri tanımıyorum sizde beni tanımıyorsunuz. Güçlerimizin olması bir şeyleri değiştirmiyor.''Sakince sandalyeyi çekip oturdu.''Bak defne o mektubu yollayan kişinin ne istediğini bilmiyoruz bu güçlerin neden bizlerde olduğunu o kişinin ne gibi bir bağlantısı olabileceğini bilmiyoruz ve burnuma kötü kokular geliyor.Herkes toplansın konuşalım bakalım.Bir şeyler kesinleşinceye kadar kal.''

Ben cevap veremeden Gencer içeriye girip su bardağıyla birlikte ilacı masaya bırakıp göz kırptı.''Teşekkürler'' diye mırıldanıp ilacı içecekken ''Bir şeyler atıştırdın değil mi? '' dedi "Aç değilim '' deyip ilacı içecekken Ulaş bardağı önümden çekip ''ilaç etkisini göstermez, Gencer çekmecede kraker var" deyip mutfaktan çıktı. Acaba hem düşünceli olup hem bu kadar nasıl soğuk bakabiliyordu?

Gencer ile mutfakta ikimiz kalmıştık Yiğit evde değil mi?'' dedim '' O bizimle yaşamıyor sabah uğradı ama şuan yeni bir yeteneği bize getiriyor'' deyip sırıttı. Heyecanlanmıştım acaba onun yeteneği neydi? Gencerin bana uzattığı krakerlerden biraz atıştırıp ilacı içtim. Ardından Gencer'in peşine takıldım şuan oturma odasında oturmuş onları bekliyorduk.

Ulaş "Sadece kızlar kaldı." dedi."Ezgi sinir bir tip geçen beni çalıştığı kafeden attırdı" dedi Gencer kaşlarını çatarak.''Korkmuş olmalı.Sonuçta gücünü bilen biri olarak karşısına çıktın, ilk hissettiğim duygu benimde korkuydu.''dedim ''O canavar hayatta korkmamıştır asabi sinirli biri onu almaya asla ben gitmem'' dedi ama Ulaş'ın bakışlarıyla sustu.Peki Ulaş'ın bu emreder tavırları neydi ? egoloman diye geçirdim içimden Ulaş aniden bana dönüp ''Anlamadım''dedi tek kaşını kaldırarak .Sesli konuşmuştum ayrıca şuan kollarımı önümde bağlamış ona tip tip baktığımı fark ettim.Kollarımı çözüp ''Efendim? ''dedim anlamamazlığa vurarak, lafı değiştirmek için ''Gencer ben de seninle gelirim hem belki yardımcı olurum, kız kız daha iyi anlaşırız. ''dedim fakat Gencer tam gülümseyerek cevap verecekken Ulaş'ın bakışıyla karşılaştı " Gerek yok ben yalnız hallederim'' dedi "Neyse ben bir an önce gidip şu kızı getireyim, işkence hemen bitsin." diyerek evden çıktı.

GÜÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin