İyi okumalar
Hatırlatma
Sinirle telefonu banka fırlattım. Tamam ilk başta sakin olacağım öfkeyle gidip kimsenin kafasını kırmayacağım hayır öyle bir şey yapmayacağım. Hem gidip de kimin kafasını kırabilirim ki Mert'in mi kafasını kıracağım? Peh! Çocuk domuz gibi ben onun kafasına ulaşana kadar ohooo! Ama burada da boş boş oturup arkamdan 'Fahişe, Sürtük' laflarının söylenmesine izin veremem. Gerçi o Mert piçine gidip konuşsam sanki bana bir şeyler söyleyecek de! Ama denemekten de bir zarar gelmez yani ne olabilir ki en fazla dalga geçer ki aptal insanların dalga geçmesi umurumda değil, akıllı insanların da dalga geçmesi umurumda değil. Tamam karar verilmiştir çıkışı bekleyeceğim ve o Mert piçiyle konuşacağım ya efendi efendi konuşacak ya da ben zorla konuşturmasını bilirim - Ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yok çaktırmayın- bıkkınlıkla nefesimi verdim ve kafamı geriye yatırarak gökyüzünü incelemeye başladım.
%%%_%%%%%__%%%%_
Saniyeler dakikaları, dakikalar saatleri kovalarken son ders zilide öğrencileri kovarcasına çalmaya başladı. Çantamı kaptığım gibi büyük adımlarla sınıftan çıktım. Mert bey ile konuşmak istiyorsam hızlı olmalıyım çünkü okuldan zil çalar çalmaz kaçarcasına çıkıyorlar. Demir kapıdan da çıkınca Mert'in arabaya binmek üzere olduğunu gördüm. Burdan oraya koşsam yetişmez.
-MERT GÖKTÜRK
Evet okulun ortasından öyle bir bağırmıştım ki sadece Mert bakmamıştı herkes döndü tabii. Neyse ne amacıma ulaşmıştım Mert bana bakıyordu ve açtığı arabanın kapısını geri kapadı. Yüzündeki sırıtışı genişleterek bana doğru yürürken benim gibi
-Masal Soyder
Diye bağırdı onun voltajı daha düşüktü bana göre o ayrı mesele. Bende saf saf bakmayı bırakıp koşar adım yanına gittim. Bedenlerimiz karşı karşıya gelip, gözlerimiz buluşunca-ki onun gözleri çimen yeşili yakından hoş gözüküyormuş demeden geçemeyeceğim- ama bizim mesele başka şuan lafı dolandırmadan direkt söze girdim.
-Olanlardan haberin var?
Tek kaşımı kaldırarak soru sorar ifademi mimiklerimle güçlendirdim ve yüzünde bir nebzede olsun benim de haberim yok kurbanım bakışı yakalama çalıştım. Sonradan bunu aklıma getirmemin bile aptalca olduğunu yüzündeki sırıtış genişleyince iyi kötü tahmin etmeye başladım- Ah bebeğim, bir gece takıldık diye her gece olmaz ki! Tatlısın ama benlik değilsin ya kusura bakmazsın artık olur böyle şeyler.
Söyledikleri kulaklarıma nasıl ulaştı, nasıl yakasına yapışıp kafayı yapıştırdım. O anı bir ağır çekime alıp izlemek lazım sabrımın katsayısının aniden zirveyi bulması falan önemli şeyler bunlar sonuçta. Sesimi zar zor kendimde bulup da konuşmayı başarabilmem bir 30 saniyeyi bulmuştu.
-Ne diyorsun lan sen ne takılması? Hoop dedik ne içtin sen kafan güzel herhalde?
Hayır azıcık bıraksalar parçalayacağım onu orada çok değil 10 saniye ya bana yeter de artar bile. Burnundaki kanı beyaz gömleğine silerek saçlarını geri attı ve hani olur ya filmlerde kötü kadın kahkahası heh onun erkek olan kötü kahkasını attı. Gülmesini zar zor durdurup iç gıcıklayan sesiyle
- Bebeğim şimdi böyle mi olduk gece bir parça mal için yapmadığın kalmadı yedin bitirdin her şeyimi.
Bütün bahçe sanki erotik film izliyormuş gibi sesler çıkarmaya başlayınca çileden daha ne kadar çıkabilirim bilemedim. Zaten çileden çıksam bile Mert buna fırsat vermeden grubuyla arabasına bindi ve motoru son ses kükreterek hızla okuldan uzaklaştılar. Beni tutanları kollarımdan ittirerek yere düşen çantamı hırsla aldım. Çıldıracaktım! Başka nasıl ifade edebilirim?
Derin derin nefesler alarak kendimi sakinleştirmeye çalışırken bir yandan da okuldan çıktım. Bu durumu çözmek için yapabileceğim hiçbir şey yok gibi görünüyor ama böylede devam edemez. Yapabileceğim en iyi şey sayfanın sahibini bulmak başka bir çözüm gözükmüyor çünkü. Tabi o resimleri benim bilgisayarımı alıp da nasıl gönderdiklerini öğrenmekde büyük hedeflerim başında. Neden yani anlamadığım nokta bu. Hadi burslu olsam birileri dalga geçip okuldan atılmamı istiyorlar diyeceğim ama değilim. Kimseyle bir kavgam olmadı bugüne kadar. Cidden olmadı gereğinden sakin bir kızım.
Telefonuma gelen mesaj sesiyle düşüncelerim bölündü. Mesaj hiç beklemediğim bir şekilde Rüyadandı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CELLAT
Mystery / ThrillerHer zaman filmlerde, kitaplarda, hatta gerçek hayatta bile esaslı çocuğun babası kahramandır. Bu değişmez bir gerçek olmuş nedense. Oysa ki benim bu ihtimali düşünmek için hiç fırsatım olmadı. Çünkü benim kahraman bir babam yok. Olmadı hiç. Aslında...