Capitolul 10

17.2K 623 15
                                    


KAYLA P.O.V

Când ies din lift admir locuința chiar dacă am mai fost aici.Este aboslut superb, toate culorile se îmbină perfect.Cine a amenajat apartamentul ăsta chiar a avut gust nu glumă.

- Alec nu e acasa, încă,așa că ai timp să te obișnuiești cu casa,mă anunță James

- Bine,eu unde voi dormi?întreb curioasă

- Poate în patul lui Alec,oricum ai mai dormit acolo înainte,mă ironizează rânjind

- Ce?întreb șocată

- Am auzit cu puțin timp în urmă că te-ai făcut comodă în el,la cuvintele lui eu mă înroșesc ca un rac de rușine

- Mai este cineva care știe că am dormit în patul lui?

- Nu,nu prea mai sunt menajere care se culcă în patul șefului lor,el începe să râda iar eu vreau ca sa se încheie cat mai repede subiectul ăsta stânjenitor.Haide să îți arăt camera ta! Spune el schimbând subiectul.

Urcăm scările de sticlă și ajungem la o ușă maro, aproape de dormitorul unde am dormit cu o noapte în urmă. Când ușa se deschide rămân cu gura deschisă.Camera era superbă și era fix pe gustul meu.Pereții erau înveliți într-o tapițerie albă cu auriu,în mijlocul camerei trona un pat franțuzesc albastru cu lenjerii albe,un perete era de sticlă iar deasupra patului era un tablou atât de frumos...

- Asta v-a fi camera ta până când se v-a termina totul.

- Camera asta e superbă!

Mai erau doua uși în cameră,iar eu le priveam curioasă.

- Una este baia iar cealaltă dressingul. Eu trebuie să mă întorc la birou,mă anunță el

- Ce ar trebui să fac?

- Ce vrei,doar stai înăuntru

- Când se întoarce Alec?

- Cine știe?Poate diseară,poate mâine...când v-a veni aici v-a fi

- Ar trebui să îi gătesc?la cuvintele mele pe James îl bufnește râsul

- Nu,nu trebuie să îi gătești categoric, daca Alec v-a avea nevoie de tine la o apariție în public sau orice altceva te v-a anunța dinainte,și mai mult de atât,ești liberă cât vrei tu

- Astea vor fi cele mai plictisitoare șase luni din viața mea,oftez eu plictisită

- Amintește-ți,oriunde vei merge presa v-a fi după tine,stai departe de probleme și nu vorbi cu nimeni despre planul ăsta,sunt sigur că Alec v-a avea un contract pe care v-a trebui să îl semnezi.Ne vedem mai târziu Kay,spune el și pleacă lăsându-mă singură.

Cred că voi face o baie lungă cu spumă iar apoi voi găti ceva.Intru pe ușa de la baie.Dumnezeule baia asta este superbă!Dau drumul la apă în cadă, apoi când s-a umplut cu spumă mă dezbrac și intru în apa fierbinte să mă relaxez.

După baie mă înfășor într-un prosop.Bine,chiar că nu m-am gândit la toate,nu am haine curate.Voi chema pe cineva să îmi ducă hainele la curățătorie până pregătesc ceva pentru cina. Ăsta e un penthouse până la urmă. Sunt sigură că se vor grăbi,gândesc eu și cobor în living unde iau telefonul fix și apelez la recepție.

După ce închid telefonul, mă îndrept spre bucătărie.Bucătăria asta e de-a dreptul minunată,totul strălucește , cred că până acum nimeni nu a mai gătit aici,dar asta se poate schimba.

Mă îndrept spre dulap de unde scot o cratiță.Voi găti cu grijă ca să nu sparg ceva.Dintr-o dată se aude o ușă și apoi niște pași,mă întorc și îl văd pe Alec privindu-mă uimit.

Doar o IluzieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum