Capitolul 57

14.2K 526 18
                                    


KAYLA P.O.V

Nu pot să cred că Alec chiar m-a părăsit, se pare că iubirea nu rezolvă totul.

Prima săptămână dupa ce a plecat am crezut că viața mea nu mai poate continua, am vrut ca totul să se sfârșească și toată suferinta mea să se termine, am fost pe punctul de a mă sinucide dar m-am gândit la Melissa, nu o puteam lăsa singură pe lume, nu puteam face asta.

Odată ce treceau săptămânile, suferința se diminua iar apoi începeam să redevin vechea Kayla.

Jane m-a sprijinit foarte mult dupa plecarea lui Alec dar odată ce timpul trecea a venit momentul să se mute, Alec i-a cumpărat o casă într-o zonă mai liniștită a orașului iar el, de fiecare dată când venea în New York, statea la ea iar Jane venea la mine ca să o ia pe Melissa si să o duca la ea.

Am fost tristă dupa ce Jane a plecat dar apoi mă simțeam mândră, mândră că în sfârșit sunt capabilă să stau singură cu fetița mea, am început să lucrez prin hotel, când spun muncă mă refer la administrarea hotelului, era hotelul meu până la urmă.

Nu am vorbit cu Alec de când plecase, chiar dacă venea des în America pentru Melissa, fetița noastră petrecea o săptămână cu Alec acasă la Jene iar când Alec pleca înapoi în Sicilia, Jane o aducea pe Melissa acasă.

Două luni mai târziu•

Ajunsă acasă de la muncă, în cutia poștală am găsit actele de divorț.

Am refuzat să mai lupt pentru o dragoste imposibilă așa că, am luat pixul în mână și am semnat toate hârtiile iar după aceea le-am trimis înapoi.

Lucrurile însfârșit păreau să se așeze, totul începea să meargă, am început să ies la întâlniri din nou (ca pe vremuri), nimic serios dar era distractiv.

Arthur și cu mine aveam multe lucruri în comun, nu mă făcea să mă simt ca cu Alec dar cred că niciun bărbat nu v-a fi niciodata ca Alec, Arthur era un tip drăguț iar eu nu puteam să mă satur să îl privesc.

În sfârșit viața mea începea să fie normală dar un lucru de necrezut s-a întâmplat, ceva ce nu îmi imaginasem să se întâmple, ceva neprevăzut iar viața mea a luat razna din nou...

ALEC P.O.V

Primele săptămâni după ce am părăsit America au fost grele.

Îmi era atât de dor de Kayla și Melissa, chiar dacă mergeam des în America, după ce mama mi-a spus că Kayla a început să iasă cu un tip, aproape ca eram in stare să zbor înapoi și să îi omor pe amândoi. Arthur, nenorocitul! Mama spune că e drăguț așa că am început să fac ce știam cel mai bine, m-am culcat cu femeie după femeie ca să o uit pe Kayla, am preluat toate drepturile asupra mafiei și am luat în sfârșit loc pe scaunul de lider suprem al tatei.

În primele luni, dupa ce am părăsit America totul mergea bine, nu am întâlnit-o deloc pe Kayla dar am văzut-o pe Melissa de câte ori am putut, Kayla a încetat să mai vorbească cu mama iar de două luni nici eu și nici mama nu am mai văzut-o pe Melissa, îmi vine să ies din minți.

- Ți-am spus Eric, Kayla încearcă să mă scoată din viața Melissei, îi spun lui Eric în timp ce îmi pun coatele pe tejgheaua de la bar

- De ce ar face asta?

- Poate că Arthur vrea să joace rolul de tată cu copilul meu, mama a sunat la apartament în fiecare zi în ultima lună, dar nici Kayla și nici Melissa nu sunt acolo, a trecut cam mult timp de-atunci, o sa zbor înapoi în America mâine și dacă îl găsesc pe Arthur îl omor cu mâinile mele

Doar o IluzieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum