*ZRÓBCIE COŚ DLA MNIE I POSŁUCHAJCIE NUTKI MINHO WYŻEJ. MA MAŁO WYŚWIETLEŃ, A JEST PIĘKNA. WPROWADZI WAS TEŻ W NASTRÓJ DO ROZDZIAŁU*
Obudziłam się bardzo wcześnie rano i nie mogłam uwierzyć w to, że dzień ślubu zbliża się w tak szybkim tempie. Już dziś rodzice SooHo mają dotrzeć do zamku i zobaczyć po długim czasie syna. Zobaczą też nową stolice, która w tej porze roku wygląda pięknie. Dzięki mnie jest tu bardziej kolorowo i przede wszystkim zielono. Mam nadzieje, że im się tu spodoba. Z tego co wiem prace nad ich domostwem się niedawno skończyły, ale niestety nie mogę go zobaczyć gdyż mam wiele ważnych spraw do załatwiania. Nad moją głową stoi praktycznie wszystko. Całe szczęście, że Wook mi w tym pomaga.
-Jesteś dziś bardzo zamyślona- przyznał So , który zapewnię cały czas mi się przyglądał.
Na jego słowa otrząsnęłam się z myśli i kontynuowałam sprawdzanie listy potraw, które będą na uczcie po ślubnej. Jako dobra królowa nie mogłam zapomnieć o poddanych. Dla nich też coś przygotowałam....
-A czy to dziwne, że jestem zamyślona?- zapytałam nawet na niego nie patrząc
-Aż tak myślisz o tym ślubie?- zapytał i usłyszałam jak prycha pod nosem
-To będzie bardzo ważny dzień. Dla mnie, dla SooHo , dla rodziców i dla ludu- powiedziałam i spojrzałam na niego spod byka.
-Taa...bardzo ważny dzień, ale nie myśl o nim tak często...widzę, że się martwisz, że on nie wyjdzie
-Boję się. Chce by wszystko było idealnie- powiedziałam i spojrzałam mu w oczy, by mnie zrozumiał.
Z tego co wiem nigdy nikogo nie kochał. Nigdy nie ściągał też maski...Chciałam by ją ściągną w dniu ślubu, bo może dlatego, żadna na niego nie patrzy. On chowa za nią połowę swojej twarzy i może dlatego jest też bardziej przerażający.
-I tak będzie. Dopilnuję tego. Ten dzień zapamiętasz do krańca życia. SooHo cie kocha i nawet jeśli coś pójdzie nie tak, on i tak z tobą będzie- powiedział, a mi aż serce zabiło mocniej
CZYTASZ
𝐇𝐖𝐀𝐑𝐀𝐍𝐆 𝐂𝐙 𝐈𝐈
Fanfiction𝐃𝐚𝐥𝐬𝐳𝐞 𝐥𝐨𝐬𝐲 𝐒𝐨𝐨𝐍𝐢 𝐢 𝐇𝐖𝐀𝐑𝐀𝐍𝐆𝐎́𝐖 𝐳 𝐒𝐢𝐥𝐥𝐢... 𝐃𝐨𝐰𝐢𝐞𝐜𝐢𝐞 𝐬𝐢ę 𝐜𝐳𝐲 𝐠ł𝐨́𝐰𝐧𝐚 𝐛𝐨𝐡𝐚𝐭𝐞𝐫𝐤𝐚 𝐩𝐫𝐳𝐞ż𝐲ł𝐚 𝐢 𝐤𝐨𝐠𝐨 𝐨𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐧𝐢𝐞 𝐢 𝐨𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞𝐜𝐳𝐧𝐢𝐞 𝐰𝐲𝐛𝐢𝐞𝐫𝐳𝐞.