Běžel a stále zrychloval, bylo až divné, že žádná z větví po kterých skákal nevydala žádný zvuk. Jeho odrazy a dopady byly tak tiché, že je ani Zhin nemohl slyšet.
Ninja skákal lesem, zaregistroval svůj cíl a hodil po něm hvězdice. Zhin se zatočil a každou z hvězdic chytil do jedné ruky a vsunul si je mezi prsty. Ve stejnou chvíli co hvězdice chytil je hodil zpět a dále už jen sledoval.
Ninja dopadl na větev, chytil se rukama a zavěsil se za ní vzhůru nohama. Když ho hvězdice minuly pustil se a udělal kotrmelec směrem k Zhinovi.
Zhin ho jen sledoval, a když ninja vyskočil do vzduchu a letěl nohou napřed k Zhinovo tváři, tak ninju za nohu chytil a hodil ho na kmeny stromů. Ninja se od nich odrazil, udělal kotrmelec a kopl po Zhinovi se shora. Zhin uhl dozadu a poté opět přiskočil, aby do ninji strčil.
Ninja udělal ushiroukemi a postavil se na nohy, tasil Kunai a rozběhl se proti svěmu soupeři.
Zhin tam jen tak stál a čekal. Ninja po něm Kunai hodil a pokusil se ho udeřit. Zhin se odrazil od stromu, aby se vyhl oboum útokům a dopadl na větve, které ani pod ním nezapraskaly. Zhin se na Zabuzu usmál a čekal co udělá. Ten mezitím ze stromu vytáhl zabodlý Kunai a začal se odrážet od stromů, až se dostal také na větve.
Stáli naproti sobě a hleděli na sebe. Zhin Zabuzu pozoroval, aniž by dal něco znát, ale na Zabuzovi se už začala projevovat únava. Těžce oddychoval a nevypadalo to, že by měl dost energie na to si to zopakovat.
Naposledy oddychl, než ovládl svůj depch a skočil po Zhinovy, který opět jen uhl dozadu. Zabuza přelétl všechny větve, za které bylo možné se zachytit a začal padat k zemi. Naštěstí ho ještě ve vzduchu chytil do náruče.
Položil Zabuzu do trávy a nechal ho si na chvíli odpočinout.
,,Vsadím se, že budu u jezera dříve než ty. " Usmál se na Zabuzu Zhin.
Zabuza unaveně otevřel oči, usmál se a stoupnul si.
,,Tři..."
,,Dva.. "
,,Jedna..."
,,Teď!" Rozběhl se Zabuza.Zhin si ve studené vodě jezera zrovna umýval vlasy, když konečně přišel ten koho Zhin čekal.
Byla to Avelin, ninja z klanu Hyakugan a dokonce si sebou vzala i svou dceru. Jmenovala se Vea a schovávala se za maminčinou sukní.
,,Si tu brzo." Řekla překvapeně Avelin.
,,Snad ti to nevadí, byl jsem tu se Zabuzou trénovat."
,,Byl? " Zeptala se a popohnala Veu před sebe.
,,Ano. On už totiž netrénuje. Myslíli si, že o něm nevím a sleduje nás z támté větve." Ukázal Zhin bez otočení za sebe.
Vea se tím směrem koukla. ,,Jeee... mami tam je kluk."
,,Tak si s ním běž hrát." Usmíval se Zhin.
Vea se jen nevěřícně koukla na maminku, které kývla. A tak se radostně rozběhla za klukem. Když stála pod korunou stromu tak na toho kluka zapískala.
Ten klučina seskočil a dopadl za ní.
Vea se jen pomalu otočila. ,,Ahoj." Řekla po chvíli.
,,Ahoj." Pronesl tlumeně Zabuza.
,,Co to máš na puse?" Začala mu z obličeje stahovat obvaz.
,,Nech to." Chytil jí za ruku a pevně stiskl. ,,Pust to, nebo uvidíš."
,,Ty si ninja?" Pustila obvaz. ,,Já budu taky ninja, až mi bude 12."
,,A kolik je ti teď?" Pustil jí a stáhl si obvaz z obličeje.
,, Jedenáct. A kolik je tobě?"
Zabuza koukl bokem. ,,Dvanáct."
Vea se usmála. ,,Hele co mám." Vytáhla z kapsy od kraťásků přívěšek s miniaturním Kunaiem, jako ozdobou.
Zabuza se usmál a tasil pravý Kunai. ,,Něco ti ukážu." Zabuza stiskl v pěst a pak směrem k Vee otevřel dlaň, aby jí ukázal, že Kunai zmizel.
Poté ruce překřížil a stiskl tentokrát obě ruce pěst. Poté, když rozvevřel dlaně a znovu stiskl v pěst měl v každé ruce, mezi každou mezerou mezi prsty Kunai.
,,Páni, jak si to udělal?"
,,Kouzlo." Zasmál se Zabuza.
ČTEŠ
Ninja: Stínový zabiják. (Díl první.)
ActionDo klanu Blade se narodil malý chlapec s darem od bohyně Amaterasu a dle legendy má být ten, kdo jeho klanu zajístí výhru ve válce proti klanu Saber. Legenda má, ale dva konce... jeden, který se všude vyprávý a druhý na jehož možnost uskutečnění se...