Zabuza a Vea se sešli v lese asi už před hodinou, museli avšak počkat na vhodnou chvíli, protože kdyby je náhodou čekali, tak by dva neplnohodnotní ninjové proti celé vesnici moc nezmohli.
Ale když už byl měsíc vysoko na obloze, rozhodli se zaútočit.
,,Počkej, nemůžeme tam jen tak vběhnout. Obvaz si jsi vzal, ale mozek jsi zapomněl doma." Ačkoliv to Vea nemyslela zle, byla již trochu nabroušená, protože s ní Zabuza celou dobu nemluvil.
*Poslední dobou si hraje na tvrďáka...* Vložila mu do ruky její Kamu na řetězu.
Zabuza roztočil část řetězu se závažím, vrhl s ní směrem na štřechu a společně spolu po řetězu vyšplhali. Vea si vzala Kamu opět k sobě a navrhla taktiku: Usekni Medůze hlavu.
Zabuza se chvíli díval na oblohu a pak pohlédl na ní se slovy. ,,Rozdělíme se, já se postarám o rozptýlení ocasu a ty hadovi usekneš hlavu."
Vea ho zpražila pohledem a šťouchla do něj. ,,Takže se mnou mluvíš?!"
,,Neřvi." Zakroužil očima. ,,Držím zavřenou pusu, přece mi z ní páchne." Řekl sarkasticky.
,,Ty to pořád ještě řešíš? Sakra, už jsem se ti omluvila. "
Zabuza na ní, ale už nereagoval, šel se radši postarat o hlídku.
Vea jen otráveně vzdychla a skákala po střechách za ním, do doby než jí zmizel z očí a jejich cesty se rozešly.
Tiše prolezla oknem do několika patrového paláce, všude byla tma a ona ani nevěděla kam má jít. Vytáhla svoji Kamu a byla připravena se bránit, ale zároveň i vzít životy spících lidí.Všimla si toho asi až u jejího třetího cíle, ale všichni měli podřízlá hrdla.
,,Zabuza mě ani nenechá dělat mou práci." Zavrčela. ,,Tak jsem mu řekla, že mu smrdí z pusy, když mě políbil.... no bóže...."
Prošla ještě několika pokoji a když nenašla žádného živého šlechtice, nebo úředníka, rozhodla se Zabuzu najít.
Vylezla z okna a seskočila na ulici, potichu začala našlapovat ulicemi, nevěděla totiž kde už to Zabuza vyčistil.
Když ho ale spatřila, vyslíchat nějakého strážného rozešla se k němu.
Katana byla přitisklá k mužovo krku, když byl ale Vein krok zaznamenán, byla mužovo hlava odseknuta s nepříjemným a přerušeným křikem strážného.Zabuza se lekl. Křik nějakého muže se rozlehl ulicemi. *Vea nejspíše byla odhalena. * Projelo mu hlavou, rychle se rozběhl k místu, odkud řev vyšel.
Vea naklonila hlavu na stranu. ,,Co to děláš Zabuzo? Kde si vzal luk?" Chtěla ještě něco dodat, ale strnula, když uviděla dvě rudé oči hledící na ní skrz helmu stínového Shinobiho.
To rozhodně nebyl Zabuza. Vea mrkla, vytáhla Kamu, znovu mrkla, zaujala postoj, mrkla a vykřikla....
Zabuza k ní seskočil a slzami v očích hleděl na hvězdici, co měla Vea zabodlou v oku. ,,Veo!" Rozbrečel se.
Bylo to hrozné, ta ubohá dívka byla paralizována bolestí, avšak neomdlela... tedy do doby než ukázala na toho ninju.
Zabuza jí opřel o zeď, zvedl se a tasil katanou. Bublal vzteky, proto se bezmyšlenkovitě vrhl na vyníka Veina zranění.
Byl to kluk, asi o rok starší než Zabuza, podobně vysoký, ale narozdíl od Zabuzy napohled vypadal jako nelítostný zabiják.
Tajemný ninja odhodil luk a tasil dvoje wakizashi, začal Zabuzovi útoky odrážet s lehkostí a ladností. Ačkoliv měl navrch, podcenil Zabuzu tím, že se pokusil zaútočit stylem, který je detailně popsaný v knihách.
Zabuza se útoku vyhnul a sekl ninju přes helmu.
Kluk zaklekl jednou nohou na zem. Odhodil obě wakizashi a tasil katanou. Nebojoval špatně, ale v jeho stylu bylo vidět, že je zásadový a bojuje přesně tak jak se popisují styly boje v knihách a svitcích.
Jinými slovy nebyl vůbec originální, kvůli tomu Zabuza brzo našel díry v jeho obraně a při jedné z výměn úderů ho zasáhl do boku.
Stínový ninja se opřel vyčerpán o zeď a oddychoval, tenhle souboj pro něj nevypadal dobře. Zasunul katanu do pochvy na jeho zádech, koncentroval jeho Chi po těle pomocí jednoduché pečetě.
Zabuza po něm sekl, ale netrefil se... ten kluk se vypařil... jako stín.
Ale Zabuzův největší problém teď byla zraněná vlna, vzal si jí na záda a jak nejrychleji mohl, rozběhl se domů. Vea by měla přežít, ne! Prostě musela přežít!
,,Promiň Veo... " Tekly mu stále slzy. ,,Už nikdy k se k tobě nebudu takhle chovat, slibuji!"
ČTEŠ
Ninja: Stínový zabiják. (Díl první.)
AksiDo klanu Blade se narodil malý chlapec s darem od bohyně Amaterasu a dle legendy má být ten, kdo jeho klanu zajístí výhru ve válce proti klanu Saber. Legenda má, ale dva konce... jeden, který se všude vyprávý a druhý na jehož možnost uskutečnění se...