Finální zkouška.

10 4 1
                                    

Pokud se nemýlím, tak to bude už tři roky, co se Zabuza a Vea poznali. Za ty tři roky se toho tolik událo...
Vytvořili si mezi sebou přátelství, důvěru a i oporu. Oba neskutečně vyrostli a začínali chápat fungování světa. To znamenalo, že se museli jakožto ninjové naučit zabíjet v situacích kdy jim opravdu jde o život.
Tento rok čekala zkouška Zabuzu a dokonce i Veu, protože jí porota klanu již přijala.
Byla to Avelinina velká chlouba, protože byla její dcera přijata už o rok dříve, než je zvykem, tu čest neměl ani Zabuza.
Jelikož byly klany Blade a Hyakugan velice přátelské, byla zkouška zvaná 'Krvavá' pořádaná dohromady. Tentokrát měli dva mladí ninjové zaúkol postarat se o zvliklidování malé vesnice, která údajně hrála roly v přepadení Zhinova města.

Klečela na kolenou a odříkávala modlitbu během toho co praskla posvátný balónek nad sochou mnicha. Tento starý obřad byl prosba bohů o ochranu.
Avelin svou dceru jen tiše pozorovala. Měla slzy na krajíčku, ale nespouštěla je po tváři. ,,Už jsem se za tebe modlila zlatíčko."
Vea se jen trochu pousmála, přesto že z ní radost nevyzařovala. ,,Nemodlím se za sebe maminko, modlím se za Zabuzu." Otočila se na ní, ale nepohlédla jí do očí.
Avelin si k ní klekla a objala jí. ,,Slib mi, že se ti nic nestane." Ukáply jí slzy.
,,Zvládnu to maminko, jsem si jistá. Přece si mě učila."
Její matka zavřela oči a snažila se zadržet slzy, když se jí ale Vea vymekla a odešla rozolakala se...
Bylo to tak lepší, obě krásky totiž nesnášely loučení.

Zabuza si obvázal tvář obvazem, který používal jako roušku a masku. Ten zlozvyk se skrátka stal tradicí. Převlékl se z kimona do černých přiléhavých kalhot s dvěmi červenými pruhy a obyčejného kratšího pláště. Ano jak jste si mohli všimnou, nevzal si horní část tuniky.
Tvrdil, že mu ubírá narychlosti... Místo zdobného opasku si nasadil kožený, ke kterému si připevnil pochvu s katanou. Protože většinou používal jednoruční styl šermu, nasadil si rukavici na jeho druhou ruku. Ta pro něj byla speciálně vyrobena, sahala od jeho ramena až po prsty.
K jejímu nošení bylo potřaba zpoustu upevnění, které byly skvěle přišity, s tím pan Zilong odvedl dobrou práci.
Rukavice na sobě měla ocelový plát sahající od loktu až k zápěstí a suchý zip kterým si Zabuza připevnil kunai. Ještě si přes rameno nandal brašnu a vyrazil ze schodů dolů.
Na posledním schodu se ale zastavil a překvapeně sledoval svou matku, která se s ním přišla rozloučit.
,,To si se nemohl ani tepleji obléknout?"
Zabuza na ni nyní jen chladně hleděl.  *Takže přece jen ještě umí chodit.*
,,Máš to tak zmuchlané." Začala ho upravovat.
Její syn avšak jen uraženě koukl stranou.
,,Zabuzo... " Pohladila ho po tváři a nasměrovala jeho pohled na ní. ,,Neumři mi." Usmála se, stoupla si na špičky a políbila ho na tvář.
Kývl a následně jí obešel, ještě před dveřmi se zastavil a odvětil. ,,Vrátím se vám matko." Poté zmizel do noci.
Kagura jen hleděla na papírové dveře, poté se otočila směrem ke schodům a vykřikla. ,,Zhine! Ty si mě vyděsil. Jak dlouho tam stojíš?'' Zamračila se.
Zhin sešel po schodech k ní dolů, poslední dobou už neměl ani otevřené oči, když hleděl na svou ženu a to jí začínalo lést na nervy.
,,Myslíš, že s něj bude ninja? Proč vlastně nejedeš s ním? " Zeptala se.
,,Bude určitě výborný shinobi." Kývl Zhin. ,,Na jeho zkoušce mu bude Vea mnohem lepší oporou než já."
,,Vea? To je nějaká jeho holka?"
Zhin se neudržel a trochu se pousmál.
,,To bylo ano?" Dala ruce v bok.
,,Je to jeho kamarádka. Už hodně dlouhou dobu, nikdy se nezmínil?"
,,A jak by se asi zmínil, když se mnou nemluví?!"
,,Vidím, že dnes nemáš svůj den, dokonce projevuješ zájem o našeho syna. Uvařím nám čaj."
Rozešel se Zhin do kuchyně.
,,Já se o něj zajímám. Namalavola jsem ho na obraz!" Vykřikla Kagura, ikdyž moc dobře věděla, že ten obraz nebyl pro Zabuzu.

Ninja: Stínový zabiják. (Díl první.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat