,,Naučíš mě to? " Usmívala se Vea.
,,Ne. Schválně jestli někdy příjdeš na to, jak jsem to udělal." Pokrčil Zabuza rameny. ,,A jak se vlastně jmenuješ?"
,,Vea Hyakuga. A ty si?"
,,Zabuza Blade. " Usmál se a začal si kolem pusy opět motat obvaz.
,,Proč to nosíš? Vždyť nejsi zraněný." Ptala se zvědavě Vea.
,,Nechci o tom mluvit." Zamračil se Zabuza.
Vea koukla stranou. ,,Aha... a nechceš si na něco hrát?"
,,A na co?"
,,Na schovku, nebo na babu?"
Zabuza kývl. ,,Tak jo. Máš babu."
Vea po něm hmátla. Zabuza jen uhl a začal rychle utíkat pryč. Vea na něj s otevřenou pusou hleděla. ,,Hej to není fér!" Běžela za ním jak nejrychleji uměla. ,,Zabuzo!"Zhin seděl na vystouplém kořenu jednoho stromu a se zavřenýma očima a s úsměvem na tváři Avelin poslouchal. ,,Když si to tam přeješ."
Odpověděl jí a otevřel oči. ,,Zboží dojde až za pár dní, takže mi domluvený datum vyhovuje."
Avelin na něj nepatrně kývla.
,,Odpusť mi jestli se tě to dotkne, ale k čemu váš klan potřebuje...." Odkašlal si. ,,...objednané drogy."
Avelin si mu sedla na klín a opřela se o něj. ,,Neměla bych ti to říkat, ale naše léky a mastičky nejsou tolik účinné jen kvůli naším jemným prstíčkům."
Zhinovi to zvedlo náladu, protože si myslel, že je chtějí úplně kvůli něčemu jinému. Opřel si bradu o její rameno a usmíval se.
,,Kde sou děti?"
,,Hrají si na babu."
Evelin se usmála. ,,Co si taky na něco zahrát?"
,,Nejsme už přece nejmladší." Usmíval si Zhin.
,,Prosím?" Uchechtla se Avelin. ,,No počkej, já ti dám." Zasmála se, otočila se na Zhina a prohrábla mu vlasy.
Ano, jak už ste asi poznali, tak spolu měli románek, který radši schovávali před světem. Oba dva byli z jiného klanu a navíc byl Zhin ženatý s ženou, ke které již necítil lásku.
Chvíli se na sebe usmívali, než se Zhin podíval stranou, aby to vypadalo, že o polibek nestojí.
,,Copak?" Zeptala sa Avelin.
Zhin je zavrtěl hlavou. ,,Pojď půjdeme najít ty dva andílky." Usmál se na ní Zhin.
Ona ho však místo odpovědi políbila.Zabuza se schovával v křoví a nehezky řečeno si z Vei utahoval jeho ninjovskými tryky.
Jednou jí zaběhl do křoví, kde jí zmizel, když do něj doběhla také. Pak jí zase odsákal po stromech. Nebo jí prostě přeskočil a zničeho nic běžel na druhou stranu.
Veu tu pomálu přestávalo bavit, ale když jí Zabuza zmizel v kouři od kouřivé kuličky, tak překřížila ruce a nahlas na Zabuzu zakřičela, že nehraje.
Zabuza se tomu začal z koruny stromu smát, do doby než seskočil k ní. Jakmile to udělal, Vea po něm chňapnula. Zabuza jí uhnul a nastavil jí nohu. Vea spadla na zem a zamračila se.
,,Budeš mít hodně věcí co se budeš muset naučit." Podotkl Zabuza. ,,Zatím pro mě nejsi soupeř."
,,Soupeř? Já myslela, že budeme kamarádi." Zvedla se a začala se oprašovat.
Zabuza začal litovat toho co řekl. ,,Vždyť už jsme." Pod obvazem se usmál.
Vea mu to oplatila. ,,Máš vlasy, jako holka." Zasmála se.
,,Hej to není pravda." Začal hubovat. ,,Ty máš culíky, jako dvě boule! A ta růžová vestička je jako.... jako..." Došli mu nápady.
,,Ty máš vestu, se stejnou barvou jako náplast." Smála se. ,,A divný obvaz na tváři."
Zabuza se k ní otočil zády a založil si ruce na prsou.
,,Co je?" Koukala na něj Vea. ,,Nech toho." Ze zadu mu vytáhla obvaz z pusy na čelo. ,,Takhle ti to sluší." Opřela se o něj.
Chtěl si obvaz vrátit zpět, ale ona mu ruku chytila. Zčervenali.Zabuza hlasitě polk.
,,Pojď si zase hrát." Usmála se Vea.
ČTEŠ
Ninja: Stínový zabiják. (Díl první.)
ActionDo klanu Blade se narodil malý chlapec s darem od bohyně Amaterasu a dle legendy má být ten, kdo jeho klanu zajístí výhru ve válce proti klanu Saber. Legenda má, ale dva konce... jeden, který se všude vyprávý a druhý na jehož možnost uskutečnění se...