Ares 'ten
Bugün sondu. Burada olan ceza gibi geçen günlerin sonuydu.
Sonunda ait olduğum yere dönüyordum 1 saat sonra . Herşey bitecekti. Türkiye ye dönecektim bugün. Huzur bulduğum kasaba olan Köyceğiz 'e .
Orayı seviyorum. Ama katillikle suçlandığımdan beri oraya gitmedim . Belki de gidemedim çünkü bu büyük bir muamma .
Ben sadece cesedi bulmuştum . Onu ben öldürmemiştim. O kızı bulduğumda zaten çıplak ve ölüydü. Ben aklımda akıp giden düşüncelere dalmışken telefonumun alarm sesiyle yeniden olduğum duruma geri dönebilmiştim.
Uçağın kalkmasına son 1 buçuk saat kalmıştı.
Hemen duşa girdim . Işimi hallettikten sonra banyodan çıktım ve kurulanarak giyinmeye başladım.Üstümü de giydikten sonra dün hazırlamış olduğum valizlerimi de aldım ve kaldığım evden çıktım. Son bir kez 4 yılımın geçtiği evime baktım.
Bu evi seviyordum ama benim ait olduğum yer bura değildi. Benim ait olduğum yer kardeşimin öldüğü ve mezarının olduğu o kasabaydı. Kardeşimi canımdan çok severdim ama o araba kazası geçirip yanımızdan ayrıldı.
Kardeşimin öldüğünü başta hiç kabullenememiştim . Ve bu zamanlarda aklımı yiyecek gibi olurdum. Ama zaman geçtikçe anladım ki kardeşim sadece artik dünyevi değildi. Başka bir alemde , ruhani bir aleme geçiş yapmıştı. Bu sırada da bedenini feda etmişti.
Ama hala bizi duyabiliyor ve görebiliyordu. Bu algım geliştikçe daha da anlıyordum herşeyi. Üzülmemeye çalışıyordum. Zaman asla birini kaybetmenin verdiği acıyı hafifletmez. Ama zamanla alıştırır.
Son bir kez daha artık eski olan evime baktım. Ve çoktan çağırmış olduğum taksiye binip havaalanina doğru yol almaya başladım. Nihayet havaalanına geldiğimizde arabadan inip bagaja yerleştirilen valizlerimi aldım. Taksiciye de parasını verdikten sonra havaalanının girişine doğru yürümeye başladım. Yürürken bana çarpan kişiye dahi bakmadan direk karşıya bakarak yoluma devam ettim.
Içeri girince pasaport işlerini halletmek için görevlinin olduğu yere gittim.
Tüm işlemleri bitirdiğimde uçağımin anons edilmesini bekledim. Bir kaç dakika sonra nihayet uçağımin kalkacağı anons edilmişti. Yürüyüp güvenlik kontrolünden geçip uçağa bindim . Koltuğumu da bulunca oturdum ve uçağın kalkmasını beklemeye başladım. Bir 5 dakika sonra uçak kalkış için hazırdı. Kemerlerimizi de taktıktan sonra uçağımız kalktı. Ben bu seyahati saati saatine beklemek istemediğimden kendimi rahat bir pozisyona getirip uyku moduna geçiş yaptım .
_________
Uyandığımda inişe 45 dk kalmıştı . Bu 45 dakikayı bilgisayarımdan dizi izleyerek geçirdim.
Dizimin bölümü bittiğinde inişe 4 yada 5 dakika kalmıştı. O zamanı ise cam kenarında olduğum için camdan dışarı bakarak geçirdim.
Uçak nihayet indiginde oturduğum koltuktan kalkıp eşyalarımı da toplayıp indim .
Geçiş işlemlerim tamamlandıktan sonra valizlerimi de alarak hava alanından çıktım. Babamın benim için getirttiği arabaya valizlerimi yerleştirdikten sonra sürücü koltuğuna geçtim. Arabayı çalıştırıp Köyceğiz ' e doğru ilerlemeye başladım.
Yollardan geçerken aynı zamanda etrafı da inceliyordum. Muğla bira değişmiş ama hala aynı o güzel şehir. Bu özelliğinden hiçbir şey katbetmemiş. Bunu görmenin verdiği mutlulukla biraz daha hızlandım.
Yol bittiğinde Köyceğiz 'deki yeni evimi aramaya koyulmuştum . Bir kaç defa daha etrafta tur attıktan sonra bulamayacağımı anlamıştım. Yakınlarda düğün ve eğlenceler için kiralanan yerde yolu sorabileceğim birileri vardır diye oraya sürmeye başladım.
Oraya vardığımda bir partinin düzenlenmiş olduğunu gördüm. Arabayı rastgele bir yere park edip arabadan indim .
"Merhaba , bakar mısınız şu adrese nasıl gidebilirim?" Dedim.
Bir tane benden tahminimce 5 yada 6 yaş büyük olan bir adam yolu tarif etti.
Ona teşekkür edip gidecekken olduğum yerde kalmamı sağlayan bir şey gördüm.
Kızıl saçlı bir kız arabasından inmiş ve gülerek arkadaşları olduğunu tahmin ettiğim bir grubun yanına gitmişti. Onlara teker teker sarılıp bir şeyler söyledikten sonra bizim bulunduğumuz alana yani girişe gelmek icin hareketlendiklerinde o da beni farketmişti.
Koyu renk kahverengi gözleriyle beni baştan aşağı süzdü. Biz bakışırken bir kız yanına gelip bir şeyler söylemeye başladı. Sonra ikisi de hararetle bir konu konuşmaya başladılar.
Sonra o alev saçlı kız bana bakarak bir şeyler söyledi. Son söylediği şeyden sonra birşeyler daha konuştular. Yanında ki kız gittiğinde bilinçsiz bir şekilde kızın yanına yürümeye başladım. Nihayet yanına vardığımda bir süre daha bakıştık. Aramızda derin bir sessizlik oluştuğunda oluşan sessizlikten rahatsız olup yalandan öksürdüm. Ve konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANIN EFENDİLERİ
ФэнтезиHangisi daha önemliydi? Geçmiş? belki... şuan ? neden olmasın Gelecek ?ahhh kim bilir? hangi zaman daha önemliydi ki . Not: kitap kapağı hazırlamak isteyen varsa mesaj atabilirler mi?