ama ben ondan hoşlanıyorum..

38 8 5
                                    

Bolum sarkisi : imagine dragons - bad liar (şarkı muhteşem ötesi ve en sevdiğim gruplardan birine ait)

Arkadaşlar öncelikle şu aralar düzenli bir şekilde bölüm atamadığımın farkındayım ve bu duruma cidden çok üzülüyorum.  Neyse anlayışınız için çok teşekkür ederim.  Ayrıca kitabımı okuyan arkadaşlarım lütfen oy (vote) verin . Şu sıralar gerçekten kötüyüm ve bunu dışarıya yansitmamak için sürekli gülmeye çalışıyorum. Bu da beni zorluyor.  Desteğe ihtiyacım var .
Bu bölüm benden @gamzekara1907 ye gelsin . Kardeşim seni çok seviyorum
Umarım bölümü beğenirsin(iz)

  ARES ' TEN
Alev ... Ona karşı içimde anlamlandıramadığım duygular var . Onda beni kendine çeken birşeyler...
Bayılalı nerdeyse yarım saat oluyordu. Onun o şekilde kollarımda bilincini kaybetmesini , gözlerini kapatmasını görmek beni mahvetmişti .
Hala uyanmamıştı ve bu beni korkuyordu.  Bu korku ne kadar normal bilmiyorum ama uzun yıllar sonra ilk defa birini kaybetmekten korkuyorum.
Kollarımda hissettiğim hareketlenmeyle hemen kollarıma baktım.  Alev  gozleri kapalı bir şekilde rahatsızca kıpırdanıyor , kısık sesle anlayamadığım şeyler mırıldanıyordu. Çatık kaşlarla yüzüne doğru yaklaştım . Nefes alışverişi hızlanmış ve kaşlarını daha da çatmıştı.

Bir kaç dakika sonra nihayet uyanmaya başlamıştı. Gözlerini tam olarak açınca  onu kucağıma aldım ve onu düzgünce oturur pozisyona getirdim.
" Iyi misin ?" Dedim. Tam olarak kendine gelince biraz hafiften öksürdü .
" Iyiyim.... Ares , ben çok korkuyorum . Ya bir daha olursa? Bi daha öyle görüntüler girmek istemiyorum. Lütfen beni yalnız bırakma.  Lütfen " dedi. Sesi çok aciz ve kırılgan çıkıyordu.  Alt tarafı bayılmıştı . Neden bu kadar korkuyor ki?

" Alev , alt tarafı bayıldın. Neden bu kadar korktun ki ? Hem bak bayılmanın nedeni de şu bir haftadır doğru  dürüst bir şey yemedin.  Kan şekerin düşmüştür.  Normal yani " dedim. Sesimi onu tedirgin etmemek için yumuşak tutuyordum .

Bu dediklerimden sonra başını hızla iki yana salladı.  Aynı zamanda haleleri bile belli olmayan o güzel  gözlerinden yaşlar akıyordu . Birden hızla elimi tuttu . Hıçkırmaya başlamıştı.  Elimi sıkıca tutmaya devam ediyordu.  Biraz sakinleştikten sonra burnunu hafifçe çekti.
Hala ağlıyordu ama sakinleşmişti . Bir kaç dakika sonra konuşmaya başladı.

"Ben bayılmadım Ares. Ben geleceğe gittim. Yani en azından ruhum . Birşeyler gördüm. Ama gördüğüm şeyin olması olası değildi.  Korkuyorum Ares . Çok korkuyorum. Ya  zamanda çok kötü bir yere gidersem. Ya kaybolur ve bir daha geri dönemeyip  ömrümün sonuna kadar o zaman diliminde sıkışıp kalırsam.  " dedi ve tekrar hıçkırarak ağlamaya başladı.  Elimi sırtına koyup sıvazlamaya başladım. 

"Alev , beni iki dakika bekle tamam mı? Su alıp geliyorum sana . Bekle" deyip saçlarından öptüm.

Alev'den devam
Ares gerçekten bana iyi geliyordu.  Bana su getirmek için aşağı indiğinde sakinleşmeye çalıştım. 
Bir süre sonra sakinleşmeye başlamıştım.  Derin derin nefesler alıp veriyordum kendime gelebilmek için.  O sırada kapı açıldı.  Içeri Ares girdi.  Bu çocuk bana hani şu getirecekti? Elinde bir tepsi vardı. Tepsi de ise yiyecekler ve portakal suyu ve su vardı. Bakışlarımdan neler olduğunu anlamaya çalıştığımı anlamış gibi gülümsedi ve açıklama yapmaya başladı. 

"Şey, sen hani bir şeyler yememistin ya bende onun için hazırladım.  Hem kendini de toparlarsın.  Portakal suyu iyi gelir diye portakal suyu da sıktım.  Vitaminleri gitmeden iç hadi.  Daha fazla bekletme.  " Dedi. 

Ben onun bu haline tebessum ederken yanıma geldi.  Tepsiyi yanıma bıraktı.  O sırada ona sıkıca sarıldım.  Kulağına yaklaşıp
"Yanımda olduğun , destek olduğun, bunları yaptığın, beni mutlu ettiğin ve koşulsuzca bana yardım ettiğin yani herşey için teşekkür ederim . Iyiki varsın.  Iyiki hayatıma girmişsin.  " dedim.  Çekilirken de yanağını öptüm. 

Bana şaşkınca baktı ve yutkundu. Onu izlerken ben çoktan portakal suyumu kafama dikmistim. Taze sıkılmış meyve sularını beklemeyi hiç sevmezdim.
Bardağı tepsiye bıraktıktan sonra elime çatalı alıp getirdiği yiyeceklerden yemeye başlamıştım. Çatalımı  tekrar yiyeceklerden birine batırdığımda  bu seferkini kendi ağzıma değilde Ares in ağzına tutmuştum . Tereddüt etmeden direk yedi.

Yemek faslı bitmişti.  Suan Ares le beraber film izliyorduk.  Film bitmişti.  Dışarı çıkmaya karar verdik.  1 haftadan sonra ilk defa dışarı çıkıyordum. Üstümü giyinip en son ceketimi de alarak odamdan dışarı çıktım.  Ares aşağı da kapının önünde beni bekliyordu.  Beraber yürümeye başladık.

%%%%%%%%%%%%
  Kendimizi içeri zorlukla atmıştık.  Bugün gerçekten çok yorulduk.  Bir sürü yer gezip akşam yemeğini de dışarı da benim de Ares 'inde çok sevdiği olan bir restaurantta yemistik.  Yemeklerden sonra biraz daha gezip yoruldugumuza karar vermiştik. Üzerime bir uyku çökmüştü. 
"Ares ben yatıyorum.  Herşey mükemmeldi.  Teşekkürler ve iyi geceler " dedim . Gülümsedi ve başıyla onayladı beni.

Ona gülüp odama çıktım.  Üzerimdeki bugün giydiğim kirli kıyafetleri çıkarıp askılı ve sortlu pijamamı giymeye başladım.  Kıyafetleri odamın banyosumdaki kirli sepetine attıktan sonra . Yatağıma uzandım.  Rahat bir pozisyon aldıktan sonra uyumaya başladım .
Gecikme için çok özür dilerim.  Şu sıralar gerçekten çok zor bir durumdan geçiyorum.  Yine de destek olan ve hikayemi okuyan herkese teşekkür ederim. Sizleri seviyorum. 🙂🙂🙂🙂



ZAMANIN EFENDİLERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin