"Neler oluyor?"

32 10 3
                                    

Bu bölüm Darkznigtss a ithafen
  Arkadaşlar hikayede yapılan yorumlara cevap verip yorum  yapabiliyorum
Multi: Elçin
Alev den devam
Kapıya baktığımda Elçin ve Ares el ele tutuşmuştu. Gördüğüm görüntü ile gerçekten mutlu olmuştum.  Gülerek hızlı adımlarla  yanlarına ilerledim. Hızlıca eğilip Elçin e sarıldım. 
"Iyi ki doğdun meleğim ,seni seviyorum "deyip yanağından öptüm.  Sonra ayağa kalkıp o anki mutlulukla Ares'e sarıldım.  Onun kulağına eğilip sadece onun duyabileceği bir sesle
"Iyiki geldin . Ve kardeşimi getirdiğin için teşekkürler. "
Dedim.  Tamam önemli bir şey olmayabilirdi ama olsun . Sonuçta ona söylüyorum.  Başkalarının duymasına gerek .
____
Partinin ilerleyen saatlerinde
Pasta kesme vaktimiz gelmişti . Pastayı son bir kez daha kontrol ettikten sonra salona yürüdüm.  Ve herkesin duyabileceği bir şekilde konuşmaya başladım.
" Merhaba saygı değer konuklarımız . Bugün size bir duyuru yapicam.  Öncelikle bugün aramıza katılan yeni arkadaşımız Ares e hoşgeldin demek istiyorum. Ardından bugün benim en değerli varlığım olan kardeşim Elçin in doğum günü partisine geldiğiniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim . Şimdi herkes yerine geçebilir mi lütfen? " dedim. Bu söylediğimden sonra herkes yerine geçmeye başladı.  Bende bu şekilde olmanın mutluluğu ile yiyeceklerimizi koyduğumuz yere gidip pastayı aldım. Üstündeki  mumları yakıp ışığı çoktan kapatılmış olan salona doğru yürüdüm. Herkes Elçin e doğum günü şarkısını hep bir ağızdan söylerken ben elimde pastayla dikilmiş kız kardeşimin mutluluğunu seyrediyordum.
Elçin pastayı ufledikten sonra herkes hediyelerini vermeye başlamıştı . Bende ona aldığım üzerinde pikaçu olan arkasında ise özel baskı olarak yaptırdığım Elçin yazısı olan t-shirt u vermiştim.  Elçin tam bir pikaçu hastasıydı . Onun bu hastalığını bildiğimden ona böyle bir hediye almıştım.
Herkes hediyesini verirken ben de pasta servisini yapmıştım.  O sırada Ares in dışarı çıktığını gördüm ve peşinden ben de gittim.
Onu görebildiğim de çimlere uzanmıştı . Yanına gidip oturdum.
Belli bir süre sessiz kaldık.  Sonra o başını çevirdi. Gözleriyle sanki ruhumu görüyordu. Bana bu şekilde bakması biraz tuhaf hissetmeme sebep olmuştu . Belirli bir süre sadece susup bakıştık . Çünkü bazen sessiz kalıp gozlerin konuşmasını sağlamak binlerce kelimeye tekamüldü. 
Sonra ben Konuşma ya başladım.
"Bugün kardeşimi getirip burada bizimle kaldığın için teşekkürler.  Sahi yerleşebildin mi?"
"Maalesef hayır. Evimi tam buldum derken kardeşinle karşılaştım.  Sonra da aynı.  Biliyorsun işte " dedi. Bir süre sonra saatine bakıp
" şey benim gerçekten yerleşmem gerek. Be ben daha bunu yapamadım " dedi. Bende ona bir iyilik yapmaya karar vererek
"Hadi kaldır  beni. Sana yardım edicem. " dedim . O ise
" Bunu yapmana gerek yok.  Tek başıma halledebilirim " dedi.
"Olmaz öyle . Hadi kaldır beni de" deyip ellerimi ona doğru uzattim.
O ayakta kafası karışık olduğu belli bir şekilde ellerini ellerime uzatıp ellerimi kavradı. 
Tam o sırada bugün pasta olayın da hissettiğim karincalanma hissinin kat be kat daha baskını hissetmeye başladım. 
Sonra gözümü alan bir ışık parladığında daha fazla dayanamayan gözlerim kendinden kapanmıştı. 
Bir Kaç saniye sonra gözleri mi acabildigimde bu durumu bir tek benim yaşamadığımı anladım. Ares te elleriyle gözlerini  kapatmisti. Ellerini yavaş yavaş çekerken etrafına bakındı.  Tanıdık birşeyler görmüş olmalıydı ki birden ani bir şekilde tedirgin oldu.  Sonra hızlı bir şekilde  beni  bulunduğumuz  çayırlıkta ki çalıların arkasına doğru itti.
Ardından kendisi de yanıma geldi.  Ona dönüp
"Neler oluyor söyler misin artık Ares? "Dedim. O ise hala tedirgin bir şekilde etrafima bakınıyordu. Sonra aniden bana dönüp sessiz bir şekilde
"Söyleyeceğim şeyden sonra sakın panik yapma. Sakin kal olur mu?" Dedi. Bende kafamı sallayarak onu onayladım. O ise son bir kez daha etrafına bakınıp bir şey olmadığından emin olduktan sonra bana sessizce ve dikkatlice
"Suan  o zamandayiz.  Benim öldürdüğümü  düşündükleri kizin olduğu zamanda..." sonra bir kez daha derin bir nefes alarak devam etti.
" suan benim suçlandığım zamandayiz Alev. Suan geçmişteyiz" dedi  .

ZAMANIN EFENDİLERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin