geçmişe yolculuk

32 8 4
                                    

Arkadaşlar lütfen oy verin .
Bu bölüm benden @aysegull_783  ithafen
Zaman durmuş gibiydi.  Etrafıma bakındığımda mahzen gibi bir yerde olduğumu gördüm. Etrafıma bakındım.  Kimse yoktu.  Buradan çıkmanın yolunu bulmalıydım . Bulunduğum alanda biraz keşfe çıkmak amacıyla yürümeye başladım. Bir yandan da etrafı inceliyordum.

Bir süre sonra daha yürüdükten sonra sesler duymaya başladım. Temkinli adımlarla seslerin kaynağına doğru yürürken aklımdaki sorulardan suan için en mantıklı olanı olan bu seslerin sahibi iyi mi yoksa kötü mu olduğuydu.

Biraz daha yürüdükten sonra nihayet seslerin kaynağına ulaşmıştım.Sesler bir çiftten geliyordu. Arkaları bana dönük olduğu için yüzlerini göremiyordum.Sevgili olduğunu düşündüğüm çiftten kız olanı konuşmaya başladı .
" Sevgilim bu olanlar ne kadar kötü olursa olsun seni hep seveceğim . Bunu biliyorsun değil mi ? Ne olursa olsun, ne kadar  kötüleşirsen kötüleş senden umudumu kesmeceğim. Seni çok seviyorum.  Duydun mu beni? Seni - çok - seviyorum. Bunu sakın aklından çıkarma.  Sakın " dedi ve dudakları birleşti (burayı yazarken kusmak istemem normal mi ?)

Özel anlarını bozmak istemediğim için oradan sessizce ayrılmayı düşünüyordum.  Ta ki  ayağım yerdeki kalın bir taşa çarpıp sert ve gürültülü bir şekilde yere düşünceye dek.
Ikisi de bana bakınca yaşadığım şok paha biçilemezdi .
Kız bendim ama karşımdaki sevgilim dediğim çocuğu tanımıyordum.


ZAMANIN EFENDİLERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin