Obklopil ho obrovský jas ze slunce. Přivřel víčka do té doby, než jeho ruka překryla obličej, to bylo jediné, co tu mohlo sloužit jako stínidlo.
Pomalu si zvykal na vysoký žár, myslel si, že bude zrovna noc, hold to nevypočítal.
Až po chvíli se konečně odvážil porozhlednout. Stál u prostřed New Yorku. Poznal to tu najisto, vysoké domy, lidé mluvící ,,anglicky" a hlavně ten rušivý element, Stark tower.
Až po té ucítil slabost, která přišla z rychlým přenosem mezi planetami. Věděl však, že ani zde nesmí zůstat moc dlouho na místě. Otočil se tedy zády ke Stark tower a hbitě se vydal co nejdále to šlo od té prokleté věže.
Zastavil se až v jedné temnější uličce, možná sama o sobě temná nebyla, však v New Yorku se začalo stmívat dříve, zimní čas, to ho také mohlo napadnout.
Skrčil se ve snaze zabořit se více do svého né příliš teplého kusu oblečení, samozřejmě se teplota nezměnila a jemu nezbývalo nic jiného než pozorovat, jak mu pomalu modrají prsty.
Protočil očima a ruce dal do kapes, to by ještě scházelo aby si toho někdo všimnul.
Poté však zaslechl až příliš známý hlas ,,Porsche, v ničem jiném samozřejmě nejezdím,,Ten egoista, pomyslel si Loky a svůj zrak upřel na Tonyho, co se nezúčastněně opíral o rám dveří svého nablýskaného auta. ,,Řekl Anthony Stark, který byl spatřen na předávání cen..." Začala dodávat moderátorka, kterou Loki přestal ihned poslouchat a vydal se dál po chodníku.
Možná neměl hned utíkat, co když měl Thor opravdu nějaké vysvětlení, no i když, jak někdo chce vysvětlit zřejmou nevěru.
Když už si Loky myslel, že zas propadne v žalostný a nekonečný pláč, vyrušil ho klakson auta, nevěděl, zda byl mířen na něj, proč by taky měl, však už jen z pouhé zvědavosti se však otočil za zvukem.
Pohled mu rychle bloudil přes křiklavou červeno zlatou barvu, přes černého koně ve štítu až k přednímu oknu, zarazil se, když se pohled střetl s hnědým zrakem.
,,Nastup." Vyzval ho hlas a on jakoby se bál odporovat popadl kliku.
,,Kam to bude?" Zasmál se nahlas Tony. Loki se zarazil, stačilo se jen pořádně nadechnout a bylo poznat, že Tony není zrovna střízlivý.
,,Neměl bys řídit Starku." Zasyčel nedůtklivě ale v nitru byl nesmírně rád. konečně ho obklopovalo teplo a krásná vůně čehokoli, kůže, Tonyho, neojetých gum. Vše a mnohem víc vonělo natolik, že se Loki nechal ukolébat představou, že se dnes možná vyspí v suchu cely Štítu a nebude se muset vrátit mezi odpadky.
No, tak a je to, Sama jsem nečekala takové setkání, ale stalo se. Snad se nevybourají.
Co myslíte, vyhodí Tony zpět Lokiho na ulici? Z prince bezdomovec, jak jsme to dopadli.
ČTEŠ
Krupobití-Ironfrost/Frostiron DOKONČENO
FanfictionZradu se dá pochopit v mnoha směrech, však tuto podlou věc by ani Loki zradou nenazval, bylo to o tolik horší. Těžko hledajíc slov utekl na planetu Zem, kde se až příliš nemilou náhodou připletl do cesty hnědovlasému miliárdáři. #1-planeta- 25. 4. 2...