Tony byl rád, že to prošlo až tak hladce, však v tento okamžik platí přísloví neříkej hop, dokud nepřeskočíš. Ze dveří vyšel Thor, Loki by si ho ani nevšiml, stál k němu totiž zády, však nervózní dupot byl k nezaměnění. Rychle se otočil na vysokém podpatku a v mžiku už seděl na zemi. Neuměl to na vysokých podpatcích, což byl pro tento moment obrovský mínus.
Thor, samozřejmě jako ten největší gentleman, čímž samozřejmě nebyl, přispěchal na pomoc.
Loki pohlédl zděšeně na Tonyho, však výhled mu zastínila božská postava, v hlavě mu zazněl jasný sten neznámé osoby, kterou přistihl s Thorem. Sevřel se mu žaludek, připadal si jak ten největší debil.
Konečně někomu věřil a on ho tak zradí. Myslel si, že se přes to už dostal. Návštěva Stark tower byla dost dobrý ,,lék" k rozptýlení, však teď se na vlastní srdce přesvědčil, že ta bolest neodešla, pouze se stáhla do zákoutí mozku a vyčkávala na správný okamžik kdy zaútočit.
Loki si až teď uvědomil, že tu sedí déle, než je očekávané, stále hleděl na podávanou ruku, ale nedokázal se ji chytnout.
Tony ihned zareagoval, bůh lsti se zlekl, že ho zcela prokoukl, však za to pohotové gesto mu byl vděčný. Stark se postavil před Thora a Lokiho opatrně uchopil, poté ho objal, Loki měl konečně zas pocit něčí ochrany.
Thor se oddálil, Tony mu dal jasně najevo, že vše, co právě vidí, je pouze a pouze jeho. V tom pohledu byl profík, často mu někdo sváděl nové kusy do postele a jemu nezbývalo nic jiného, než si je chránit.
,,Neděs mi ho!" Zasyčel vztekle.
Chyba! Přehlédnuta...
Thor odstoupil o dva kroky dál, stále však přeměřoval Lokiho, který byl vyděšený jak koloušek při lovu.,,Klid železný muži." Odpověděl klidný silný hlas. Samozřejmě to Tonymu klid nepřineslo a už vůbec né Lokimu.
Tony by zapřísahal, že cítil zrychlený tlukot Lokiho srdce a kdyby ho nedržel, podlomila by se mu kolena.
,,Co se přesunout k té radě?" Vpletl se Steve do vroucí konverzace. Tony cítil až hmatatelně nůž, co se mu z ničeho nic sformuloval v kapse, dobře však věděl, že tam žádný není. Škoda. Pan svatoušek se do všeho plete a nerozumí tomu...
,,Fajn." Zaskučel Tony přiškrceně a pustil Loki, ten klopítl pod nečekanou zátěží vlastního těla, však vyrovnal se a zas se dal k rychlému odchodu, který byl maskování pro zbabělí uprch před Thorem.
ČTEŠ
Krupobití-Ironfrost/Frostiron DOKONČENO
Fiksi PenggemarZradu se dá pochopit v mnoha směrech, však tuto podlou věc by ani Loki zradou nenazval, bylo to o tolik horší. Těžko hledajíc slov utekl na planetu Zem, kde se až příliš nemilou náhodou připletl do cesty hnědovlasému miliárdáři. #1-planeta- 25. 4. 2...