Ležel na gauči, nohy opřené o opěradlo, hlava mu padala přes okraj, kapičky stékaly na podlahu z mokrých havraních vlasů, které si Loki umyl v mezi pauze filmů. Bylo mu však zcela jedno, že televizi pozoruje hlavou dolů. Film skončil a on se teď díval pouze na černou obrazovku, po které se mihotaly bílé nápisy, které však nedokázal rozluštit.
Tony byl v kuchyni, do myčky vkládal jeden talíř za druhým, bylo to snad poprvé, co tuhle práci dělal. Občas se letmo podíval na Lokiho nohy, aby se ujistil, že mu neutekl, nebo se záhadně nevypařila.
Zabouchl myčku, což boha přinutilo zvednout hlavu a podívat se na Starka, co se zpět blížil k sedačce, proto se chystal, vrátit se do sedu, však tento tah mu byl zatržen Tonyho rukou. Nehodlal odporovat.
Tony uchytil Lokiho hlavu, nohama si ho obklíčil pod sebou a nalepil své rty na Lokiho. Bylo to samovolné, jakoby se to prostě stát mělo, nikdo se nepídil proč, ale mělo.
Tony se nerad odpojil, ale potřeboval kyslík do plic.
,,Půjdu se osprchovat, počkej tu na mě!" Usmál se svůdně na Lokiho a olízl si spodní ret.
,,Fajn." Souhlasil Loki a ukradl si rychlou pusu, pak jen pozoroval Tonyho, co mizí ve dveřích.Tony nehodlal sprchu nějak prodlužovat, jen se potřeboval opláchnout. Bylo mu jasné, že dnes večer neskončí jen u pusinky na dobrou noc a protože se jaksi dnes nemyl, protože byl opitý jak prase, potřeboval to napravit, nechtěl si udělat u boha špatnou reputaci.
Sprcha proběhla opravdu rychle, což Tony přivítal positivně. Uchopil ručník, ale než by stihl cokoliv udělat, uslyšel ránu z obývacího pokoje. Neřešil, že je mokrý jak pes, co běžel pro míček do jezírka, neřešil, že si zakape celý byt, chtěl jen vědět, co se děje vedle v místnosti.
Ručník ledabile obvázal okolo pasu a vběhl do obývacího pokoje. To co viděl by nikdy nečekal.
Loki ležel na zemi, spoutaný v pevných poutech, nad ním klečel agent S.H.I.E.L.D.u, který ho pevně držel, kolem stalo pět dalších agentů, kteří mířili zbraněmi přímo na Lokiho hlavu, ten však pouze ležel, nesnažil se dostat z pout, nesnažil se obhajovat se, pouze se připitoměle usmíval.
,,Co to tu provádíte?" Zakřičel rozzuřeně Tony a vydal se k ležícímu Lokimu.
Vojáka tvrdě odstrčil a pomohl Lokimu zpět na nohy. Ochranářsky ho chytil za pas a přitiskl si ho co nejblíže to šlo. Teď si měl tvrdě užívat, ale né v tomhle slova smyslu!,,Pan Fury nařídil, že máme Lokiho odvést co nejdříve to půjde a pokud bude někdo stát v cestě, máme povolení použít i zbraně."
,,Tony, nech je být, jdu dobrovolně." Oznámil náhle Loki a vymanil se z příjemného sevření. Ještě se natáhl pro další krátký polibek a poté zmizel ve výtahu i s agenty.
Věž utichla a Tony jen nevěřícně hleděl na kovové dveře, stále si v hlavě představoval, jak se znova otvírají a z nich vychází ten přísně sexy bůh, ale ne, dveře byly stále pevně zavřené a výtah zel prázdnotou.
A je fuč. Kazišuk S.H.I.E.L.D.
Tak co si myslíte jak se nám to vyvíjí?Erra∞
ČTEŠ
Krupobití-Ironfrost/Frostiron DOKONČENO
FanfictionZradu se dá pochopit v mnoha směrech, však tuto podlou věc by ani Loki zradou nenazval, bylo to o tolik horší. Těžko hledajíc slov utekl na planetu Zem, kde se až příliš nemilou náhodou připletl do cesty hnědovlasému miliárdáři. #1-planeta- 25. 4. 2...