Příjezd do blázince

163 7 6
                                    

Když jsem uviděl tu velkou, tajemnou budovu, naskočila mi husí kůže. Zaparkoval jsem auto před bránou, vzal si potřebné věci a vlezl jsem na jakousi příjezdovou cestu, která vedla až k hlavním dveřím. Mířil jsem k nim a po levé straně jsem zahlédl nějakou malou pootevřenou branku, ale šel jsem dál, až jsem došel ke dveřím. Na dveřích, byly zvonky se jmény, které se daly težko přečíst. Jedno jsem ale přece přečetl. Na vrchním zvonku byl název Crematórium. „Ježiš, to tady mají i krematorium.“ zhrozil jsem se a zase mi naskočila husina. Nejdřív jsem přemýšlel jestli do toho vůbec jít, ale nakonec jsem ty myšlenky zahnal a zazvonil jsem. Chvíli jsem čekal, ale pořád nikdo neotevíral ani nešel. Už jsem se radoval, že tu nikdo není a já můžu domů, ale pak jsem si zpoměl na tu pootevřenou branku a zase jsem se zamračil.

Šel jsem k ní a vešel dovnitř. Byl jsem v nějaké zahradě a předemnou se tyčila budova s několika okny a lešením. Prohlížel jsem si lešení směrem nahoru, až jsem narazil na rozbité okno. Co mě ale zarazilo bylo, že to okno bylo od krve a ta kapala až dolů ke mě. Každý normální člověk by se už dávno sebral a odjel, jenže já ne. Já nemohl, musel jsem zjistit co se v tom zatraceným areálu děje... Šel jsem k začátku lešení, když v tom předemě spadla mrtvola. To vám říkám, málem jsem se pos*al, a zařval jsem tak, že všechno živé v tom areálu to muselo slyšet.  „Do pr*ele, co to bylo.“ řekl jsem si, a měl jsem pocit, že mi srdce za chvíli vyskočí z hrudi. Chvíli jsem tam jen stál a uklidňoval se s hlavou sklopenou do země. Potom, když jsem se trochu uklidnil, jsem se odvážil prozkoumat tu mrtvolu. Možná bych našel zajímavé věci....kdyby TAM BYLA!

Začal jsem panikařit a nevěděl jestli se mám sebrat a utéct. Potom jsem se ale vschopil a vlezl na lešení. Šel jsem pomalu nahoru do třetího patra, kde bylo to rozbité, krvavé okno. „Aspoň vím odkud ta mrtvola vypadla. I když kam zmizela, to radši vědět nechci.“ Řekl jsem si v hlavě a vlezl do okna. Byla tam úplná tma, takže jsem vytáhl a zapl mou kameru s nočním viděním. Uviděl jsem všude rozházené věci, podrápané stěny a krvavou stopu vedoucí ke dveřím. Vydal jsem se po ní a pomalu otevřel dveře...

Doufám, že se první kapitolka líbí a budu ráda za vote a taak.. :)) Užívejte si čtení:3

Bedlam Story-CzKde žijí příběhy. Začni objevovat