Хусогын тэнэг бодлоос болж тэд бараг л хүүхдийнхан толгой нь гараад ирцэн байхад түргэн дуудав.
Хусог "Ашшш. МИН ЮНГИ!! ЭНЭ ЧИНЬ ӨВДӨӨД БАЙНА!!"
Юнги "Тэглээ гээд би яахав дээ?"
Хусог "ХУЦААД БАЙ!! ЧИ ЭНЭ ХҮҮХДЭЭ ӨӨРӨӨ ТӨРҮҮЛ!!"
Юнги "Тайвшир л даа!!"
Хусог "ЧИ МУУ ЯАЖ ТАЙВАН БАЙЖ ЧАДАЖ БАЙНАА!!"~20 минутын дараа~
Хусог төрөх орон дээр хөлөө алцайлгаад хэвтэх ба, хажууд нь Юнги унтах нь холгүй догонцоод зогсож байлаа.
Эмч халаадаа өмсөн, Хусогын өмнө очин "За төрөхөд бэлэн үү?"
Хусог "Хуцаадай!! Эмч гэлээ гээд хүндлэнэ гэсэн ойлголт байхгүй мэдүү!!"
Эмч ч нүдээ эргүүлсээр эх барихад бэлдэв.
Гэхдээ үнэндээ аав барихад л даа.
Эмч "Дүл, дүлээрэй!!"
Хусог "МИН ЮНГИ!!!"Харин Юнги тэнд шөнө байсан болоод ч тэрүү зүүрмэглэцэн зогсоно.
Хусог "АШШ ТЭНД ЮНГИ УНТААЛ, ЭНД МИНИЙ ХАМАГ ЯС САЛААЛ ТЭ! ШОДРОГОС ХААНА БАЙНАА!! ХАХАХА!! ЯАСАН САЙХАН БАЙНА!! ХАХАХА!!! ОРИЛЖ БАЙГААД ХҮҮХДЭЭ ТӨРҮҮЛКҮЭ! ХАХА САЙХАН ИНЭЭЖ БАЙГААД ТӨРҮҮЛНЭ!!"
Эмч "Дүлээрэй. ДАХИАД ЖААХАН!!"
ХУСОГ "АААА!!!"Хусог хоолойныхаа чадлаар орилон хүүгээ төрүүлэв.
Харин цаана бараг л хурхирч байсан нөхөр нь хүүхдийн уйлах чимээнээр год хийтэл цочив.
Юнги хүүгээ харчихаад томоор инээн "Чи минь ёстой~~~ сайн байлаа"
Харин Хусог ярих ч тэнхэлгүй болж, хамаг хөлс нь цуван хэвтэнэ.
Юнги инээн "Чи минь амардаа. Би явж зутан шөл бас нүүх бэлтгэлээ хангаадахъя"
Хусог сулханаар "Нү-нүүхээ? Ийм хурдан уу? Хаашаа?"Юнги хөлстэй үсийн сэгсийлгэн "Гэнэтийн бэлэг. Хүүхэд маань ч төрчихлөө. Энэ байр маань хэтэрхий жижигхэн санагдаад, арай том байр худалдаж авсан юм"
Юнгигийн энэ инээмсэглэл нь хэн хүнээс илүү үзэсгэлэнтэй учир Хусог энэхэн хугацаанд өөрийгөө хамгийн жаргалтай хүн, хүүхдээ хамгийн азтай хүүхэд хэмээн бодоод ч амжив.
Хусог "Мин гэр бүлд шинэ гишүүн нэмэгдлээ"
A/n-ene heseg air ketruulegtei hha medne2😂😂❤❤tanart unen loff juu❤❤❤
YOU ARE READING
Min Family(completed)
Short Story*Хэн нэгэнд бяцхан ч болов инээд бэлэглэхийн тулд үүнийг бичсэн учир элдэв янзын юм шаардахгүй байхыг хүсье ^^* "ХҮҮҮҮҮ ТАЙВШРАХ ХЭРЭГТЭЙ" "Zzzzzz" "ХӨӨЕ МИН ЮНГИ!!!" "А-айн" "Би энд төрөх гэж айгаад байж байхад чи муу тэнд унтаж байна гэнээ??? МИН...