Вакцинㅠㅠ

1.2K 191 3
                                    

Өнөөдөр сургууль бүхэн хүүхдүүддээ вакцин хийлгэж байгаа.

Муу аймхай Жимин маань яг одоо өрөөний буланд том бамруушаа тэвэрцэн сууж байна.

Жимин "Би өмнө нэг ч вакцин хийлгэж байгаагүй шдээ? Өвддөг болуу? Зүү хатгасан нүхээр нь цус гараад үхчихвэл яаанаа? Зүү дээр нь баахан бохир нянгууд байвал яаанаа? Эсвэл эмч нь шууд зүүгээ зоочихвол яаанаа??"

Жиминий төсөөлөлд өнөөх бамбарууш "Димини санаа зовох хэрэггүй ээ. Зүгээр л нэг вакцин"

Түүний хичээлдээ явах цаг нь болоход тэрээр хөл нь салганасан амьтан ширээ лүүгээ дөхөж хичээл номнуудаа арай ядан цүнхэндээ хийв.

Жиин гүнзгий амьсгаа аван хүнд хүнд гишгэлсээр үүдэндаа ирж "АМЖИЛТ!!" гэж хамаг амьтан сонсохоор орилчихоод гараад гүйв.

Түүний энэ орилоонд унтаж байсан Ёнжүн "Бурхан будда есүст христ минь гэж!" орилсоор үлдсэн юм.

Түүнийг сургууль руугаа ороход хүүхдүүд зүүн гарныхаа ханцуйг дээш шууцан, зарим нь уйлах нь холгүй явж байв.

Жимин "Ииийй яаанаа!!"

Хөл нь салганасаар цүнхээ ширээн дээрээ тавихад тайрмал үстэй ангийн дарга нь "На Ими, На Чэёон, Мо Тэгү, Мин Жимин намайг дагаад яваарай!"
Жимин "Яаанааа!!"

Жимины хамаг бие нь салганасаар эмчийн өрөөнд орж ирэхэд аймар аймар үзүүртэй зүү барьсан 3 эмч түүнийг угтав.

Сувилагч "За чамайг хэн гэдэг вэ?" Жимин "Жин Минин бишээ Мин Жимин"
Сувилагч "За тэгвэл чи тэр эмч дээр очоорой"

Сувилагчын заасан зүгт нүүрээ маскаар тагласан, зүүгээ спиртээр цэвэрлэж байгаа, ширүүн харцтай эмчтэй нүүр тулав.

Жимин "Сайн хүн байхөө тиймээ?"

Эмч "За биеэ сул тавиарай!"

Эмч вакчин хийлгэх газрын спирттэй хөвөнгөөр чангахан шиг арчин зүүгээ ч анхааруулаггүй хийж орхив.

Жимин "ЯАААЯАА ЖИН ААВАА ӨВДӨӨД БАЙНА ШДЭЭ!! БИ ҮХМЭЭРГҮЙ БАЙНА ШДЭЭ ТЭТЭТЭЙГЭЭ ГЭРЭЛЧИХЭЭД ҮХМЭЭР БАЙНА ШДЭЭ ИИИЙЙЙ"
Эмч "Хөөе хөөе миний дүү вакцинаа хийгээд дуусчихсан шдээ??"

Жиминыг гар луугаа харвал үнэхээр тариад дуусчихсан байлаа.
Эвгүй байдалд орсон тэрээр хоолойгоо засчихаад эмчийн өрөөнөөс гараад гүйчихэв.

Жимин "Ичиж үхмээр юм бэ? Тэнд байсан охидууд хараад яасан болоо? За яаадын бэ яаадын надад миний Тэтэ байгаа юм чинь."

Түүнийг өөртөөгөө хэрэлдэх гэхэд ч хаашаа юм зөвлөлцөх гэхэд ч хаашаа юм ярьж байхад өөдөөс нь үеийн гэмээр нэгэн хүү түүнийг мөргөж орхив.

?? "Намайг уу-уучлаарай!"
Жимин "Зү-зүгээрээ. Чамайг хэн гэдэг юм?"
?? "Тэмин гэдэг"

A/n-сая марзан сургуулийг уншаад яг тэр хөөрлөлтэйгээр биччихлээ уучил2❤❤

Min Family(completed)Where stories live. Discover now